Gå til innhold

Finnes det troll i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig et sterkt og bestemt inntrykk av at de i så fall svært ofte er gjester her på KvinneGuiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser dere virkelig ikke at dette forumet ødelegges og ruineres av en rekke av troll som trådstartere?? Er det virkelig bare jeg som er tåpelig og dum??

Skrevet

Jada, og jeg tror de i hovedsak bor her inne :filer:

Skrevet (endret)

Jeg er så lei dette trolle-hysteriet.

Som jeg har spurt om før: Fortalte aldri foreldrene deres at troll ikke finnes?

Altså, folk kaller meg troll hele tiden, men jeg troller faktisk ikke (sjeldent i såfall). Ja jeg kan tulle, men ikke direkte gå inn for å være et forumtroll, slik himla mange påpeker (den berømte dominoeffekten har slått til igjen).

Det sier og så mye mer om disse som kaller andre for troll enn blandt annet meg. For da kunne de lett gjort noe slikt selv, og kjenner seg liksom igjen i situasjonen.

UGH!!!

Hva med å bare drite i å lese trådene til de dere mener er troll, da? hvorfor gå på et nivå som er så teit.

Og for min del... Savner litt mer toleranse for at folk er individuelle, og har særpreg her inna. GUD så kjedelig med alle disse like KG'erne, som jatter med hverandre i et sett.

Ikke at jeg har et behov for å få aksept, eller lignende, jeg klarer meg veldig bra, men ville bare nevne det...

Selve forumet her er jo sabla A4. Hvor er mangfoldet?

Og samtidig lurer jeg på om indrefilet av kenguru har en liten lomme, med en bitteliten indrefilet av kenguru inni seg? :eeeh:

Endret av Snasen
Skrevet
Jeg er så lei dette trolle-hysteriet.

Som jeg har spurt om før: Fortalte aldri foreldrene deres at troll ikke finnes?

Altså, folk kaller meg troll hele tiden, men jeg troller faktisk ikke (sjeldent i såfall). Ja jeg kan tulle, men ikke direkte gå inn for å være et forumtroll, slik himla mange påpeker (den berømte dominoeffekten har slått til igjen).

Det sier og så mye mer om disse som kaller andre for troll enn blandt annet meg. For da kunne de lett gjort noe slikt selv, og kjenner seg liksom igjen i situasjone.

UGH!!!

Jeg er nå ikke helt overbevist om at Gjest_Steinar40_* er den samme personen som Steinar_40 selv, men så klart - Alle kan jo ta feil! :-))

Skrevet
Jeg er nå ikke helt overbevist om at Gjest_Steinar40_* er den samme personen som Steinar_40 selv, men så klart - Alle kan jo ta feil! :-))

Ja, da tar du feil (tror jeg). Mulig jeg ikke forsto deg. Som du vet er jeg ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Skrevet

Personlig synes jeg folk roper troll alt for fort. Jeg synes kanskje de skal lese historien om gutten som ropte Ulv.

Men slik er det på mange diskusjonsforum på nette de roper troll for den minste ting. Spesielt om man sier noe man er uenig i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...