Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en gruppe på facebook: 2kr per medlem till jordbävningsoffren i Haiti

Har dere den, slett dere fra den... med mindre dette er noe av dine lyster, Men for de som bare melder seg inn i grupper uten å egentlig vite hva det er for noe... skjekk den ut.. og meld dere ut.

Det er over 200.000 medlemmer i den, og jeg nekter å tro at så mange skandinavere ønsker å være tilhenger av en slik gruppe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva er galt med å ville hjelpe jordskjelvsofre?

Endret av Inger88
Skrevet

Er virkelig folk så hjernedøde at de melder seg inn i grupper uten å se hva de handler om? Fikk invitasjon til denne gruppen tidligere i kveld, og meldte meg selvsagt IKKE inn etter å ha gått inn og sett hva det var for noe.

Skrevet

virkelig virkelig sykt!!

Hvem SPØKER om slikt?

Skrevet
Er virkelig folk så hjernedøde at de melder seg inn i grupper uten å se hva de handler om? Fikk invitasjon til denne gruppen tidligere i kveld, og meldte meg selvsagt IKKE inn etter å ha gått inn og sett hva det var for noe.

etter som jeg forsto det var det først i dag at de skrev inn det med nekrofili..

Skrevet
etter som jeg forsto det var det først i dag at de skrev inn det med nekrofili..

Ja, det var i dag bildet ble byttet ut. Men jeg så at mange på min venneliste joinet gruppen etter at bildet ble byttet. Og ikke fordi de likte "humoren".

Skrevet

Jeg meldte meg ut av fb i høst, og hører at flere har gjort det nå.

Skrevet

Tror nok det er en del som melder seg inn pga titlen, uten å gå inn for å se hva det egentlig er for noe...

Folk er flinke til det igrunn... Desverre.

Skrevet

Det stod noe helt annet i gruppebeskrivelsen før gruppen skiftet navn. Husker ikke helt, men det stod noe sånt som at de hadde en "hemmelig sponsor" som ville betale 2 kr til hjelpearbeid pr. person som ble medlem. Om gruppen ble over 200 000 medlemmer ville denne sponsoren stå fram.

Jeg meldte meg aldri inn. Sponsorer som vil være anonyme opp til et visst antall medlemmer høres ikke seriøst ut. Jeg mistenkte dette for å være en tullegruppe fra første sekund. Ikke at jeg forventet at dette skulle skje, men jeg trodde kanskje det var en tullegruppe startet av noen som ikke kunne betale 400 000 til hjelpearbeid ihvertfall.

Hvorfor er folk så himla lite kritiske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...