Gjest Gjest_balsa_* Skrevet 21. januar 2010 #41 Skrevet 21. januar 2010 Aner ikke, men den er helt perfekt
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 24. januar 2010 #42 Skrevet 24. januar 2010 Tror den er ganske stor, men har ikke målt. Nå ble jeg faktisk nysgjerrig, så skal frem med målebåndet når han kommer hjem
rusken68 Skrevet 24. januar 2010 #43 Skrevet 24. januar 2010 Mannen min har i overkant for stor...18 cm, aner ikke omkrets, føler noen ganger att den skal sprenge meg, den er stein hard og tykk :gjeiper: . Veit ikke om det er bare meg, men jeg foretrekker faktisk mindre peniser!!! Min forrige elsker var rundt 15, gjetter litt, målte aldri, hehe! Tynnere, mer bevegelig og hadde en form som vippet litt oppover! Perfekt for stimulering av g-punktet Hmmm...lurer på om jeg skal ta en telefon....
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 24. januar 2010 #44 Skrevet 24. januar 2010 Mannen min har i overkant for stor...18 cm, aner ikke omkrets, føler noen ganger att den skal sprenge meg, den er stein hard og tykk :gjeiper: . Veit ikke om det er bare meg, men jeg foretrekker faktisk mindre peniser!!! Min forrige elsker var rundt 15, gjetter litt, målte aldri, hehe! Tynnere, mer bevegelig og hadde en form som vippet litt oppover! Perfekt for stimulering av g-punktet Hmmm...lurer på om jeg skal ta en telefon.... Aha! Så dere finnes faktisk der ute et sted..(!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå