Gjest Bjørk Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 Til lhelgen skal vi på hyttetur med ei som skal gifte seg, lurer litt på hva vil skal finne på utover kvelden. Skal ha en spørrelek om typen hennes og henne, men hva spør man om, skla spørre han ut før vi reiser da. Er det noen andre som har noen ideer å komme med....... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Man kan jo spørre om hvem som tok mest initiativ første gang de møttes, hva de hadde på seg, om personen har noen særegenheter, hva man tror den andre mener om ens positive og negative sider, hvilket antrekk liker han best å se henne i, ...................................... bare spør i vei.... husk å legge inn noen spørsmål som er vanskelige å svare på. Ha en fin hyttetur :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. september 2003 #3 Del Skrevet 1. september 2003 Hvis dere rekker så kan dere spørre hennes forlovede noen spørsmål, og ta det opp på video. Så spiller dere filmen for henne men spør henne spørsmålet først. Svarer hun feil må hun drikke shots... Spm kan være: når møtte dere første gang? når kysset dere første gang? hva er fargen på øynene hennes (overraskende at noen ikke vet det enda) yndligsfargen hennes, yndligsfilm, blomst... etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppedilla Skrevet 1. september 2003 #4 Del Skrevet 1. september 2003 du har jo de vanlige greiene, hvor den vordende bruden skal selge boller eller klemmer for noe peng pr stykk, dette er liksom drikkepengene hennes... men det pass litt dårlig på hytta.. hvorfor ikke bringe inn et tema som rører ved noe av hennes personlig interesse? og gjøre det til en praktisk oppgave? kan jo også be henne skrive en "de ti bud bok", som hun skal ha som ekteskapsbibel og kan overrekkes brudgommen enten ved brylluppet eller en annen høytidelig anledning før bryllupsdagen? eller en "spa" lignende opplevelse på hytta? og hvis hun elsker brettspill kan dere gi henne en kveld med det... mye man kan finne på, det viktigste er at det ikke blir et ehem utridtningslag he he:) at kvelden blir flott og minneverdig for den "heldige";) :D Og ikke minst et tegn på hvor glad deltagerne er i bruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørk Skrevet 1. september 2003 #5 Del Skrevet 1. september 2003 Her var det mange gode spørsmål, jeg skal få skrevet ned. Lurte litt på om vi skal ha pakker til henne som minner henne på hver enkelt som har kjøpt den, bør man da være enige om en pris på pakken eller skal man gjøre som hver enkelt vil og har råd til ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 1. september 2003 #6 Del Skrevet 1. september 2003 I 30 års dagen min hadde vennene mine gått sammen og laget en liten quis på hva jeg husker fra tidligere år (de hadde gått langt tilbake). Jeg fikk direkte spørsmål, noen ganger bare hint, fikk se bilde, eller fikk en ting, så måtte jeg fortelle hva jeg husket angående episoden de ville frem til. Så måtte jeg selvfølgelig drikke hvis ikke de var fornøyd med svaret. Det var faktisk veldig gøy både for dem og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. september 2003 #7 Del Skrevet 1. september 2003 Spør om deres første date (hvor det var osv.), fortiden til brudgommen (hvor han har bodd, hva han har gjort osv). Arti idè å ta svarene hans opp på video først. Å ta med en pakke som kan knytte gjesten spesielt til bruden er artig - og det kan jo være greit å bestemme en capris på pakken på forhånd. Å ha med en slik pakke gjør virkelig at gjestene må tenke litt på det forhold dem har til bruden og gi noe som virkelig mener noe i deres forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå