Gjest Gjest_anna lovinda_* Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Påfallende mange ganger i det siste skjer det samme om igjen og om igjen, ja faktisk hver gang. Jeg klikker på en person som er pålogget (grønn), og i det jeg klikker, kommer det opp melding om at personen er frakoblet. Jeg prøver på en 4-5 stykker, og det skjer med alle. De står som frakoblet før jeg rekker å si noe, så det er ikke det at de ikke vil chatte med meg Har også spurt en av de jeg klikket på om vedkommende hadde jogget inn og ut av chatten flere ganger den dagen, for jeg prøvde en 3-4 ganger, men nei, slik var det ikke. Flere som opplever problemet ?
feuerstein Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Da kommer du lengre enn meg. Jeg står stort sett bare med det gule skiltet om "could not connect to chat at this time".
Gummiloppa Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Utrolig mye tull med den trynechatten i dag da! Satt i en ganske interessant samtale med noen, og vips blir vi kastet ut, og jeg får bare det dumme gule skiltet om at jeg ikke er tilkoblet
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Dette har foregått et par uker hos meg da, så det er ikke bare et problem i dag...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå