LineGourmet Skrevet 21. januar 2010 #21 Skrevet 21. januar 2010 Vi hører naboen over oss gå over gulvet. I begynnelsen gikk han skikkelig på hæla og fikk etter det kallenavnet "trampe" Men han bedret seg litt etter at vi sa i fra. Vi hører ingen andre lyder heldigvis. Gåingen over gulvet er ikke noe problem når vi er våkne. Uheldigvis er vår nabo en skikkelig natteravn og det knirker i parketten rett over soverommet vårt. Så når vi skal sove/sover er jeg avhenging av ørepropper. Jeg sleit fælt før jeg gikk til anskaffelse av proppene.. Men nå er det fint
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 22. januar 2010 #22 Skrevet 22. januar 2010 Ts her igjen! Kommer bare med en oppdatering. Leiligheten er nå solgt, men ikke til meg. Det ble for usikkert m.t.p trinnlyd. Så er det bare å krysse fingre for at det kommer noe bedre. Takk for svar alle sammen!
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #23 Skrevet 24. januar 2010 Der jeg bor nå kan jeg til tider høre litt trinnlyder ovenfra. Dette plager meg svært sjelden. Tidligere har jeg bodd et sted der noen av naboene ofte spilte høy musikk om kvelden og natten. Det var plagsom støy for meg. Jeg måtte bruke sov-i-ro hver eneste natt for å være sikker på å få sove. Jeg flyttet derfra så fort jeg kunne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå