Gjest _me_ Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 føler ikke for og prate med venner om detta, så håper på noen gode råd inne her. Det har seg sånn at jeg har siste tiden hatt en "veldig god venn", og jeg går på p-piller, og vært veldig forsiktig.. men nå viser d seg at jeg har blitt gravid. er rett og slett redd jeg.. har ikke klart og si noe til han enda.. hvordan skal jeg si d? vi er ikke sammen, men vi har styra siste månedene.. Hadde tenkt og fortelle han d i går, men jeg var så stressa og så nervøs at jeg blei stum istede... er ordentlig frustrert jeg Håper på noen gode råd, eller tilbakemeldinger her. på forhånd takk=)
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Du må selvfølgelig fortelle det. Graviditeten forsvinner ikke. Høres nesten ut som du er usikker på hvem faren er,eller at du er redd for at han skal tenke slik. Beklager
Gjest Gjest_lulla_* Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 skriv et brev/lapp der du sier det du vil si. gi ham det personlig og få han til å lese det mens du er der. da sier du det selv samtidig som du slipper å vere redd for å si det på en feil måte.
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Snakk med ham, det er det eneste riktige. Evt. kan du snakke med ham først og si at du har noe å fortelle ham, men at det er så vanskelig å få sagt det at du må sende en mail først og så snakke sammen etterpå
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Har du tatt stilling til hvorvidt du skal beholde barnet eller ikke? Kan være greit å ta den beslutningen før du involverer ham, så du vet at avgjørelsen er din, og ikke hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå