MarianneE Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg elsker Lipfinity, men så kom da Nailfinity! Da ble jeg litt skeptisk. Det høres bare litt for utrolig ut! Men, har noen prøvd den og kan meddele en erfaring eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg er generelt skeptisk til neglelakker som lover at de skal holde i evigheter, men jeg har testet Nailfinity, og synes den varer vesentlig lenger enn de fleste vanlige neglelakker. Men én ulempe har den: den er også ganske vanskelig å få bort. For tiden har jeg Nailfinity på tærne, og gruer meg til å ta den bort. Fasit: jeg kommer definitivt til å kjøpe flere av denne neglelakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 1. september 2003 #3 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg er også kjempefornøyd med Nailfinity - holder lenge. Likte godt Diamond hard som den het før - de har nok bare fikset litt navnet for at folk skal tenke den er like bra som lebestiften, tror dere ikke? :D Jeg har den blanke, en lysrosa med skimmer og en knallrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg liker også Nailfinity godt - og den sitter opp mot fem dager slik reklamen lover. Foreløpig har jeg kun én og det er den gjennomsiktige med glitter i. Liker ikke å gå med neglelakk til vanlig - og ihvertfall ikke noe som synes noe særlig - derfor synes jeg denne er ganske genial! På avstand ser det ut som man ikke har neglelakk på, mens nærmere ser det ut som små diamanter på neglen. Ganske tøft - så nå bruker jeg den til hverdags også jeg. Fiffig liten detalj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg tror nok jeg må teste Nailfinity, så skal jeg komme tilbake med erfaringer. Jeg er ekstrem til å slite bort neglelakk, og er veldig på jakt etter noe som varer i litt mer enn en dag eller to uten at det skalles bort og/eller slites bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg KNEKKER neglene i hytt og pine på jobb, eller river dem... Men, jeg har egentlig lyst til å ha en (diskret) neglelakk til daglig, kanskje jeg burde prøve denne. MEN, der er et men. Jeg synes alle neglelakker er vanskelige å få bort (jeg har muligens en dårig neglelakkfjerner jeg da) og om denne er enda vanskeligere... hva bruker dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg synes slett ikke den er vanskelig å fjerne. Bruker en vanlig neglelakkfjerner kjøpt på Vita - husker ikke hva den heter akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 7. oktober 2003 #8 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har prøvd Nailfinity, og den sitter kjempebra synes jeg. Selv om jeg av og til lar vær å bruke hansker når jeg vasker, så sitter den like godt . Ikke er den vanskelig å få av heller. Har en neglelakkfjerner som jeg kjøpte hus en negledesigner, men jeg vet ikke om det har noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå