Gå til innhold

Leter etter en stor plastveske o.l. (klesvask)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Jeg trenger noen kraftige poser/nett som ligner på de stygge Ikea-posene som jeg kan bruke til å bære ved fra kjelleren og opp til meg + til å bære klesvask til og fra vaskeriet i.

Er det noen som har sett dette noe sted, eller har et annet forslag, spesielt når det gjelder klesvask? Har brukt vanlige store poser, men når man vasker sengetøy og slikt så blir det litt stress. Og jeg vil ha noe som jeg kan la ligge i vaskeriet som folk ikke stjeler, så en vanlig bag er uaktuelt.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bruke de stygge ikea posene da?

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Takk for et superbehjelpelig svar.

Det er ikke Ikea her.

Skrevet

Og takk for et halvarogant svar tilbake. Hvordan skal vi vite hva slags butikker det er der du bor? Du kan jo evt sikkert bestille på nettet.

Skrevet

Har du Maxbo, Felleskjøpet eller noe lignende? De selger sånne store poser til ved som du sikkert kan bruke.

Skrevet

Europris har hatt store veskeposer i plaststrie tidligere i alle fall...

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet
Og takk for et halvarogant svar tilbake. Hvordan skal vi vite hva slags butikker det er der du bor? Du kan jo evt sikkert bestille på nettet.

Hvis jeg spør om det er noen butikker som ligner på H&M i Oslo, svarer man såklart ikke 'H&M.'

Har ikke Maxbo og Felleskjøpet, men vi har Europris og Jysk.

Kan sjekke ut de!

Skrevet
Har ikke Maxbo og Felleskjøpet, men vi har Europris og Jysk.

Kan sjekke ut de!

Jepp - sjekk dem (tror jeg ville spurt på Europris først) - de vet sikkert hva du mener om du spør etter sånne store vedposer (de er ofte rutete og litt firkatete i formen, med håndtak. litt mer solide enn en vanlig sekk eller pose :)

Skrevet

Jernia har hatt sånne "ved-vesker" tidligere

Skrevet

Om det ikke er ikea der du bor, er det kanskje ikke biltema heller?

På biltema har de ihvertfall store plastikk/strand-bag'er med glidelås til 20,- kr. (Firkantete, ganske solide.)

De har hatt lignende på clas ohlson også, og på Europris har de sånne svarte som er bilder av "klesvask"-ting utpå og en annen variant med flasker på, eller noe sånt, sikkert ment for panteflasker.

Spørs om disse får ligge i fred evt., jeg har mange slike plastvesker med glidelås som jeg bruker til oppbevaring av forskjellig. Supersmart, I think! :)

Skrevet

De store dagligvarebutikkene, som Meny, Ultra, Ica Maxi (og sikkert andre steder også), har store handlenett i et lignende materiale som Ikea-posene. Dette kan sikkert også brukes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...