Gå til innhold

Charter Svein burde beskyttes for seg selv og alle andre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble lei av han allerede i 3 sesong av charterfeber. han er jo helt GAL!

Skrevet

Jeg har ikke sett mannen før, men han virker da ikke så galen utifra videoen der han tilbereder hånd.

Skrevet

Er skikkelig lei av hele mannen. Gidder ikke å se på CS denne uka. Han må da ha noen "diagnoser" :fnise:

Skrevet
Er skikkelig lei av hele mannen. Gidder ikke å se på CS denne uka. Han må da ha noen "diagnoser" :fnise:

Han har ADHD i hvert fall.

Skrevet

Det triste er jo at han fortsatt får oppmerksomhet i media - han burde jo beskyttes mot seg selv. Det er bare trist, rett og slett...

Skrevet

Han får jo oppdrag i media fordi han er så hyper og impulsiv, ergo blir det jo en oppmuntring og sikkert en forsterkning av disse trekkene vil jeg tro. Synd...

Skrevet

Nå har ryggen gått, hånden, hvor langt skal det gå?Til han tilslutt dævver foran tv skjermen?

Har også hørt rykter av at han har sykdommer men at han ikke tar medisinene sine for da blir det bedre tv. Og sånn som han holder på hadde det ikke forundret meg om det var sant.

Skrevet

Kutt ut nå da! Nordmenn er innadvendte,tilkneppede og slår seg bare løs etter å ha helt i seg en betydelig mengde alkohol.

Det er befriende å se et menneske som ikke tar seg selv dønn seriøst,og som klarer å være morsom uten alkohol.

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg så mye om denne fyren, selv om jeg har registrert ham i periferien. Jeg unngår det som står skrevet om ham, og jeg ville hvertfall aldri finne på å se på Charterfeber. Så får han bare holde på som han vil. Han er et voksent menneske, som formodentlig bør være i stand til å ta ansvar for seg selv.

Men selvsagt, om det er sånn at tv-selskapet ser at han sliter med noe, men de oppfordrer ham til å tøye grensene sine, syns jeg såklart at de også har et presseetisk ansvar for å beskytte folk. Men jeg aner ikke hva det er med den mannen, om han er psykisk syk eller ikke, da jeg syns det har en del å si for om man skal tenke at noen bør beskytte ham.

Skrevet

Jeg klarer ikke å se på han mere. Blir for mye. Jeg synes han var morsom i de to første sesongene av Charterfeber men så ble det liksom nok.

Akkurat slik som med ho Hilde. Morsom den første sesongen hun var med også fikk jeg nok av ho. Ikke morsomt mer.

Skrevet

Da er jeg uenig med de fleste (alle?) av dere, for jeg liker ham.

Ja, han er slitsom til de grader, men det er da en hyggelig fyr med mange andre sider også, så vidt jeg har forstått. Jeg kunne aldri hatt ham som kjæreste (!) eller bestevenn, men det hadde vært hyggelig å ha ham som nabo.

Skrevet
Jeg klarer ikke å se på han mere. Blir for mye. Jeg synes han var morsom i de to første sesongene av Charterfeber men så ble det liksom nok.

Akkurat slik som med ho Hilde. Morsom den første sesongen hun var med også fikk jeg nok av ho. Ikke morsomt mer.

Jeg liker henne også, jeg da.

Skrevet
Da er jeg uenig med de fleste (alle?) av dere, for jeg liker ham.

Ja, han er slitsom til de grader, men det er da en hyggelig fyr med mange andre sider også, så vidt jeg har forstått. Jeg kunne aldri hatt ham som kjæreste (!) eller bestevenn, men det hadde vært hyggelig å ha ham som nabo.

Jeg tror også han er en snill og hyggelig mann, og jeg har ikke noe i mot ham som menneske. Men jeg syns det er synd at han får oppdrag i media fordi han er så "gal og grenseløs". Jeg har følelsen at hele konseptet med Svein er å se hva for noe crazy han finner på i dag. Han er ikke kjendis fordi han har noe talent bortsett fra å gjøre til dels dumme, lite gjennomtenkte ting. Det blir nesten som "Damen med skjegg", "dvergen" og de andre raringene man så på sirkus i gamle dager.

Men jeg vet jo ikke, det kan jo hende han har stålkontroll og kun spiller en rolle.

Skrevet

Da har han vel talent for å underholde, da? :)

Man kan kanskje tenke seg at et mediabilde kun bestående av genuint dyktige musikere, kunstnere, forfattere osv hadde vært optimalt, men slik er nå en gang ikke verden. Hvor mange er vel ikke i mediabildet fordi de er veldig spesielle?

Alex Rosén, for eksempel, han er jo litt smågal (og ja, jeg vet han gjør andre ting mens han er smågal, men han er vel ikke veldig dyktig i noe av det, mediene bruker man fordi han er en raring. (Jeg liker for øvrig ham også, bare så det er sagt). Det finnes masse rikinger man kan trekke fram i aktuelle saker i mediene, men som oftest ender man med f.eks. Petter Stordalen, fordi han er det mye engasjement og fuss rundt. Kongefamilien med kongebarnebarn og inngifte filozofer - de er jo bare i mediene i sin egenskap av å være konglige?

Men jeg kan være enig til et visst punkt at han kanskje bør beskyttes mot seg selv. I alle fall siden han tydeligvis provoserer mange.

Men jeg altså liker "Charter-Svein" som person. Han er hyggelig, han er blid, han har en hjertelig selvironi, han viser omsorg, han skader ingen - og noe særlig mer kan man vel ikke forlange. Og greit nok, han er en raring.

Skrevet

Men jeg altså liker "Charter-Svein" som person. Han er hyggelig, han er blid, han har en hjertelig selvironi, han viser omsorg, han skader ingen - og noe særlig mer kan man vel ikke forlange. Og greit nok, han er en raring.

Han skader seg selv.

Skrevet
http://www.seher.no/832944/svein-%D8stvik-...-haanden-smelte

Han kan umulig være helt på plass oppe i hodet sitt, og jeg er så lei av hele fyren. Ett mere nevrotisk, klumsetete, stressende menneske skal man lete lenge etter.

Kan man ikke bare la han få være i fred snart, orker vi mere underholdning fra denne fyren?

Jeg kunne kanskje vært enig med deg, men å bruke et uhell som du viser til her (som kunne skjedd hvem som helst) som "bevis" på at han ikke er "helt på plass oppe i hodet sitt", synes jeg blir på kanten stygt.

Ja det har vært mye med ham, men stort sett er han en mann som er på feil plass, til feil tid, og som ikke alltid tenker før han snakker... og tro meg, det er noe jeg kan relatere til... jeg er alltid på feil plass til feil tid, og har opplevd mye på grunn av det.

Jeg snakker, føler og tenker på brøkdelen av et sekund, og helst i den rekkefølgen... akkurat som ham

Jeg har også mistet stekepannen i gulvet og fått brannsår på grunn av det... akkurat som ham

Jeg har også ødelagt ryggen på grunn av en litt for ivrig seanse på dansegulvet...akkurat som ham

Den eneste forskjellen er at ikke alle mine tabber blir slått stort opp i media, for så å bli diskutert på nett av mennesker som ikke kjenner meg.

Skrevet
Jeg kunne kanskje vært enig med deg, men å bruke et uhell som du viser til her (som kunne skjedd hvem som helst) som "bevis" på at han ikke er "helt på plass oppe i hodet sitt", synes jeg blir på kanten stygt.

Ja det har vært mye med ham, men stort sett er han en mann som er på feil plass, til feil tid, og som ikke alltid tenker før han snakker... og tro meg, det er noe jeg kan relatere til... jeg er alltid på feil plass til feil tid, og har opplevd mye på grunn av det.

Jeg snakker, føler og tenker på brøkdelen av et sekund, og helst i den rekkefølgen... akkurat som ham

Jeg har også mistet stekepannen i gulvet og fått brannsår på grunn av det... akkurat som ham

Jeg har også ødelagt ryggen på grunn av en litt for ivrig seanse på dansegulvet...akkurat som ham

Den eneste forskjellen er at ikke alle mine tabber blir slått stort opp i media, for så å bli diskutert på nett av mennesker som ikke kjenner meg.

Men hadde du synes det hadde vært greit å bli ett underholdningsmoment på norsk tv pga av din klumsete og klønete oppførsel?

Skrevet
Men hadde du synes det hadde vært greit å bli ett underholdningsmoment på norsk tv pga av din klumsete og klønete oppførsel?

Nå har ikke jeg noe ønske om å være "kjendis", så jeg er veldig glad at min "klossete og klønete oppførsel" blir vist på tv.

Men så heter ikke jeg Svein Østvik heller, og så lenge HAN synes det er greit at andre finner hans "klossete og klønete oppførsel" underholdene, så må det da være greit?

Du legger det fram som om han er "klossete og klønete" hele tiden, og glemmer at du bare ser ham i spesielle situasjoner, konstruerte situasjoner må jeg nesten si.

Selv om han framstår som klovn da, vet du ikke hvordan han er de 22 andre timene av døgnet, der du IKKE ser ham.

Så å karakterisere ham som nevrotisk fordi du ikke har sett de seriøse sidene hans, synes jeg er på kanten.

Jeg har ikke sett charterfeber, eller noen av de andre programmene han har deltatt i, men jeg har sett "Skal vi danse", og litt av hans seriøse side, og jeg har ikke samme inntrykk av ham (nevrotisk, klumsetete, stressende) som du har!

Skrevet
Nå har ikke jeg noe ønske om å være "kjendis", så jeg er veldig glad at min "klossete og klønete oppførsel" blir vist på tv.

"IKKE blir vist på tv", skal det så klart være... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...