Gjest Heidie Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Har du prøvd å bruke en fuktspray? Jeg føler det hjelper veldig mot den dunete og "tørre" looken. For eks MAC Fix +, som gjør av foundationen smelter fint inn i huden uten at det ser blankt ut, og som gjør at sminken holder seg hele dagen, og glo moist hydration mist, som i grunnen gjør mye av det samme syns jeg
Lilandry Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Et annet tips er å påføre foundation og løspudder MED hårene. Ellers så skal du være forsiktig med bruk av løspudder, det kan fort fremheve dunhårene. Jobb godt med foundationen på huden.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Trucco by Sebastian er genial dersom man har dun. Den er mye brukt av stylister, men hører rykter om at produksjonen skal avvikles.
balsa Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2010 (endret) . Endret 30. januar 2010 av balsa
Frua Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Jeg bruker dermalogica fuktspray og det fungerer fint for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå