Himmelblå Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Tenkte å bestille brudepike-kjole til jenta vår som skal være brudepike i bryllupet vårt på ebay. Hun er nå 2 1/2 år. Det er fortsatt ett halvt år til vi skal gifte oss. Dere som har kjøpt kjoler noen måneder i forveien, kjøper dere de litt store eller hvordan gjør dere det? Har funnet en kjempefin, men er så usikker på størrelsen.. Endret 19. januar 2010 av Himmelblå
fru sp Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Vi skal også kjøpe brudepike kjoler der, også usikker på str. Hørt de er litt små, men veldig vanskelig d der...
Himmelblå Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 Vi skal også kjøpe brudepike kjoler der, også usikker på str. Hørt de er litt små, men veldig vanskelig d der... Har kikket litt på målene som står i tabellene på hver enkelt side, så skulle jeg brukt den i dag hadde jeg jo visst det. Men er sånn i stuss når det enda er et halvt år til.. Jenta mi bruker 92 i klær nå og da måtte hun hatt str 2 (iallefall på den kjolen jeg såg på nå). Skal ikke være lett nei
lilleGrethe Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg sliter med det samme. I tillegg er brudepiken i et annet land enn oss - så hvis jeg velger kjole her, så må jeg enten kjøpe den her og sende den over - så hun får prøvd den osv - og hvis den ikke passer, risikerer vi da at det har gått for lang tid så vi ikke kan bytte til en annen størrelse. Kanskje vi kan få hjelp fra noen småbarnsmødre om hvor fort disse små vokser? Endret 19. januar 2010 av lilleGrethe
hvitstil Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Har det som dere. Skal gifte oss til sommeren og datteren vår på 2.5 år skal selvsagt være brudepike. Tittet litt rundt men har slått meg til ro med at jeg må vente noen mnd til. Hun har brukt 92/98 lenge, men plutselig har hun begynt å strekke på seg, så nå kjøper jeg 104
Himmelblå Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2010 Ser det er jo forholdsvis kort leveringstid på disse kjolene, så kanskje jeg bare må innse at jeg må vente. Selv om jeg helst vil handle nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå