Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde endelig mannet meg opp til å ta steget og få en brazilian wax. Jeg kommer inn dit og damen som skal gjøre dette på meg virker hyggelig, men av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å få frem hvordan jeg egentlig ønsker det. Føltes pinlig! "Eh.. du, kunne du tatt litt mer eller?" :oops: Nei, jeg droppa det, bare lå der og jatta med. "Jo, det ser veldig bra ut" :roll: Dumme meg!

Jeg hadde egentlig et ønske om å bli helt glatt overalt, men beholde en stripe på toppen. Er det uvanlig å få vokset bort alt håret på kjønnsleppene når man utfører en brazilian? Trodde ikke det... :-?

Nå sitter jeg her da, med min store firkant og nedgrodde kjønnslepper fremdeles, og er nok pent nødt til å finne frem den trofaste høvelen som jeg ikke trodde jeg ville komme til å få bruk for på mange uker. Ikke bare det at hun ikke tok så mye som jeg ønsket, men der hun har tatt så er det akkurat som jeg har slike harde dun? Hehe.. Hår er det hvertfall, det syns ikke, men man kjenner det godt. Og jeg som trodde jeg skulle bli glatt og fin! Bommert!

Om det er noen som faktisk er fornøyd og har brukt en salong i Oslo så hadde det vært fint med en annen anbefalning. Sukk. Det frister ikke akkurat å pine seg selv gjennom slik smerte og ikke være fornøyd med resultatet.. en gang til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr dette at hun overhodet ikke vokset kjønnsleppene eller at hun bare gjorde en slett jobb der slik at det ble mye igjen? Hvis en har barbert tidligere og så vokser for første gang, så må en dessverre være forberedt på at noen av hårene ikke er lange nok til at de kan tas med voksen. Dette er på grunn av at hårene er i forskjellige vekstfaser. Hadde alt håret vært i samme fase hele tiden hadde det vært mye enklere og en kunne ha vokset mye sjeldnere. På meg begynner det å komme noen hår tilbake ganske raskt, men disse fjerner jeg bare selv med pinsett. Når en har vokset noen ganger, og klart å mostå fristelsen til å ta disse stubbene du snakker om med høvel i mellomtida, så vil du etter hvert bli helt glatt.

Hvis hun som har vokset deg har gjort en slett jobb, så synes jeg faktisk at du bør klage. Jeg har opplevd både og her i Oslo, men har funnet ei jeg er fornøyd med nå. Send meg gjerne en PM om du vil diskutere hvem du har vært hos og hvor du evt bør gå neste gang.

Skrevet

Jeg kan gi deg en anbefaling hvis du sender meg en personlig mail!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...