Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Ja, dere medlemmer som har pyntet avataren til jul med alskens julestash, hva er greien? Dere vet hvem dere er.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Du vet vel at jula varer helt frem tl påske?
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har fortsatt julepynten framme hjemme, jeg har bare ikke kommet så langt som til å pakke den bort.
Bernardette Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har fortsatt julepynten framme hjemme, jeg har bare ikke kommet så langt som til å pakke den bort. *gisp* En annen ting er de som var på juletrefest FORRIGE helg liksom! HALLO i luken!? HVEM arrangerer juletrefest i slutten av januar da!? Det er jo for svarte seks uker for sent.
Modic Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 *gisp* En annen ting er de som var på juletrefest FORRIGE helg liksom! HALLO i luken!? HVEM arrangerer juletrefest i slutten av januar da!? Det er jo for svarte seks uker for sent. Der jeg kommer fra, har alltid juletrefester blitt arrangert i januar. Fra gammelt av var jula fra kirkeklokkene ringte klokka 17.00 på julaften, og til 13. eller 20. dag jul. Mange holder fortsatt på det.
Samantha Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Eg får ikkje av meg nissehua miiii!!! Har skifta avatar, men nissahua vil liksom ikkje forsvinne...
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Ser at det fortsatt er mange som har juletre tent i stua/ i hagen/ adventstakene i vinduene . Har ikke alle fått med seg at jula er over for lenge siden ?
Gjest Katee Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 Ha, ha! Vet om noen som til og med skal på julebord i mars!!! Jula varer tydeligvis til påske
Miss Puddel Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 orker ikke ta bort lysene i vinduet, det blir så mørkt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå