Gå til innhold

Hvorfor er dere fremdeles julekledd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, dere medlemmer som har pyntet avataren til jul med alskens julestash, hva er greien?

Dere vet hvem dere er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet vel at jula varer helt frem tl påske?

Skrevet

Jeg har fortsatt julepynten framme hjemme, jeg har bare ikke kommet så langt som til å pakke den bort. :)

Skrevet
Jeg har fortsatt julepynten framme hjemme, jeg har bare ikke kommet så langt som til å pakke den bort. :)

*gisp*

En annen ting er de som var på juletrefest FORRIGE helg liksom! HALLO i luken!? HVEM arrangerer juletrefest i slutten av januar da!? Det er jo for svarte seks uker for sent.

Skrevet
*gisp*

En annen ting er de som var på juletrefest FORRIGE helg liksom! HALLO i luken!? HVEM arrangerer juletrefest i slutten av januar da!? Det er jo for svarte seks uker for sent.

Der jeg kommer fra, har alltid juletrefester blitt arrangert i januar. Fra gammelt av var jula fra kirkeklokkene ringte klokka 17.00 på julaften, og til 13. eller 20. dag jul. Mange holder fortsatt på det.

Skrevet

Eg får ikkje av meg nissehua miiii!!! :sukk:

Har skifta avatar, men nissahua vil liksom ikkje forsvinne...

Skrevet

Ser at det fortsatt er mange som har juletre tent i stua/ i hagen/ adventstakene i vinduene . Har ikke alle fått med seg at jula er over for lenge siden ?

Skrevet

Ha, ha! Vet om noen som til og med skal på julebord i mars!!! :fnise: Jula varer tydeligvis til påske

Skrevet

orker ikke ta bort lysene i vinduet, det blir så mørkt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...