Gå til innhold

Historien om stenen min.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Fra min samboers slekt, har han ei tante som til tider kommer på besøk.

Hun er en slik "åndelig inspirert" dame, og elsker stener og krystaller.

Hver gang hun kommer til oss, så tar hun med en ny sten (jippiii). Har snart en håndfull av disse ubrukelige stenene, men syns nå de var fine og valgte å putte de i en bolle i et glasskap.

For en stund siden kom hun igjen, og vi sto foran dette skapet i det jeg skulle legge inn den nye stenen jeg fikk.

Jeg la den på plass, og en del kaffekopper (etcetera) senere, dro hun.

Jeg gikk bort til skapet igjen, og tittet på alle stenene (det er 9 stykker alt i alt).

Jeg tok frem alle de grønne stenene (3 av de grønne), og tenkte å putte en av de største i vinduet, hvor jeg har et grønt tema.

Jeg tar med meg denne stenen, men mister den på gulvet.

Jaja, tenkte jeg. Jeg lette og lette, men fant den aldri.

Det var ingen steder den kunne havnet som f.eks under benken, oppå benken, eller noe, så jeg syns det var rart, men lot det være med det. Dette er nå over to måneder siden.

I sta satte jeg meg ned foran TV'n.

Plutselig, ut av ingen steder faller akkuratt denne stenen, ned fra TV'n. Jeg kan ikke huske å ha sett den der før, og den er ganske synlig. Cirka 4x6cm.

Si, meg hvordan går dette an?

Jeg spurte sambo om han hadde lagt den der, men han nekter.

Han er ikke overtroisk, og ikke jeg heller, men akkurat dette syns jeg er rart.

Hvordan går det an?

Den har altså forflyttet seg fra kjøkkenet til stuen, oppå TV'n.

Jeg husker jo godt hvor jeg mistet den...

Så klart, samboer kan være syk i hodet, og finne på å ljuge om dette, men jeg tviler.

Andre teorier?

Endret av Snasen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart, samboer kan være syk i hodet, og finne på å ljuge om dette, men jeg tviler.

Andre teorier?

Samboer kan ha plukket opp steinen, lagt den på TV-en og glemt det hele.

Skrevet
Samboer kan ha plukket opp steinen, lagt den på TV-en og glemt det hele.

Det var og min første tanke, men han hadde jo husket dette??

Dessuten, så legger vi aldri ting oppå TV'n.

At den har stått stødig på TV'n er en annen sak, da TV'n er smal dybden. Omtrent like bred i dybden, som stenen er på sitt lengste. Noe kortere kanskje.

Har og tenkt at det kan være folk som har vært på besøk, men det går heller ikke.

Uansett... Hadde sambo eller andre gjort dette, så hadde jeg sett den selv. Hvis ikke er man ganske blind.

Gjest klarsynt
Skrevet

I det åndelige miljøet har man noe som kalles dematerialisering.

Dette vil si, At de fra den andre siden tar med seg disse gjenstandene dit, og oppbevarer de der for å gjøre ting bedre.

Om det har skjedd, så tror jeg det er lite sannsynlig, men heller det at våre gode åndevenner har flyttet den dit. Hva slags sten er dette? Det burde ha mye å si, på grunn av budskapet i stenen.

Gjest Cipheria
Skrevet

Det er vel mange som kan ha flytta den i løpet av 2mnd. De har vel hatt besøk i det tidsrommet? Du går vel ikkje å stirrer på gjestane dine heile tida heller. Elles vil eg tru det er sambuaren som har gløymt det, ja.

Skrevet

Spooky! Kanskje det var noe spesielt med denne stenen?

Dette minner meg om ei venninne som hadde en lignende opplevelse. Hun fant ikke tannbørsten. Den pleide å stå på en hylle over vasken. Hun forsto ingenting og lette overalt i alle rom. Når hun endelig kom tilbake på badet etter letingen, så sto den plutselig der den pleide. Helt sant altså! Hun ble ganske redd og kom seg fort avgårde til skolen!

Skrevet
Det er vel mange som kan ha flytta den i løpet av 2mnd. De har vel hatt besøk i det tidsrommet? Du går vel ikkje å stirrer på gjestane dine heile tida heller. Elles vil eg tru det er sambuaren som har gløymt det, ja.

Nei, vi har sjeldent besøk. Siden den gang har ikke engang hun som gir meg disse stenene vært der.

Det er derfor jeg lurer.

Hadde man lagt den på TV'n hadde den falt ned med en gang, og ville blitt funnet på gulvet.

Skrevet
Spooky! Kanskje det var noe spesielt med denne stenen?

Dette minner meg om ei venninne som hadde en lignende opplevelse. Hun fant ikke tannbørsten. Den pleide å stå på en hylle over vasken. Hun forsto ingenting og lette overalt i alle rom. Når hun endelig kom tilbake på badet etter letingen, så sto den plutselig der den pleide. Helt sant altså! Hun ble ganske redd og kom seg fort avgårde til skolen!

Stakkars jente. Har hun ikke traumer den dag i dag?

Vil tro stenen er magisk, og kan gjøre så jeg kan fly. :)

Skrevet

Stakkars jente. Har hun ikke traumer den dag i dag?

Vil tro stenen er magisk, og kan gjøre så jeg kan fly. :)

Heheh neida hun er ganske vant med å se spøkelser hun, så hun har det bra!

Skrevet

Hehe...nei det skal jammen ikke være lett å få fred på et slott :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...