Gå til innhold

Hva synes man om at kjæresten skaffer nytt bekjentskap på FaceBook?

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 21
Skrevet

I min sittuasjon, en gutt hun ikke vet hvem er, men vil alikevel vil hun bli kjent med ham til tross for kjærestens negative stillig til saken på grunn av noen upassende meldinger fra motpartens side..

Stiller meg åpen for at kjæresten kan skaffe seg nye venner av begge skjønn, men er det ikke noe spess med totalt ukjente folk på face?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt 21
Skrevet
I min sittuasjon, en gutt hun ikke vet hvem er, men vil alikevel vil hun bli kjent med ham til tross for kjærestens negative stillig til saken på grunn av noen upassende meldinger fra motpartens side..

Stiller meg åpen for at kjæresten kan skaffe seg nye venner av begge skjønn, men er det ikke noe spess med totalt ukjente folk på face?

Ble litt kluss der.. Prøvde å skrive:

I min sittuasjon, en gutt hun ikke vet hvem er, men alikevel vil hun bli kjent med ham til tross for min negative stillig til saken på grunn av noen upassende meldinger fra motpartens side..

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet

I min sittuasjon, en gutt hun ikke vet hvem er, men alikevel vil hun bli kjent med ham til tross for min negative stillig til saken på grunn av noen upassende meldinger fra motpartens side..

Kan fort virke som dama di er en oppmerksomhetsjunkie da ja :P

Gjest Gjest_bente_*
Skrevet

Det kan jo hende hun bare er høflig mot ham uten å være interessert i å treffe ham?

Gjest sukkerlise
Skrevet

Det er ikke greitt å legge til ukjente personer på facebook når man er i et forhold.. Hadde jeg gjort det så hadde typen eksplodert hehe

Skrevet

Det er utrolig spesielt og sært, uansett om man har kjæreste eller ikke.

Skrevet

JEg unngår å legge til ukjente mennesker til fb fordi det er mange som driver med div plagsomme saker, vil selge varer eller ønsker min personinformasjon. Om typen min legger til folk jeg ikke kjenner så blåser jeg i det, men jeg følger litt med når han feks sender beskjeder til profilen til veninner jeg vet han hadde en liten fling med tidligere. Blir litt sjalu, men det er en god følelse faktisk fordi jeg har noe de ikke har. :)

• 1 måned senere...
Skrevet
At de slipper så j..... lett unna. Og at det er lavere forventninger og større toleranse overfor de.

Det som irriterer meg med typen er at han sier at han skal gjøre noe men så blir det utsatt til jeg blir gal og ender opp med å gjøre det selv. Jeg vaska ned for en stund siden og da sa han at nå skulle han vaske og han skulle vaske iløpet av denne uka. Men ikke om han har gjort en dritt av det han sa han skulle gjøre.

At vi jenter sitter og snakker i veg om alt som har skjedd gjennom dagen og det som skal eventuelt skal skje i morgen at dere plutselig sier hæ? sa du noe?

Utrolig irriterende, nå er jeg kanskje litt i overkant sjalu (mann), men at kjæresten skal bli kjent med nye menn er det værste jeg vet. Det er selvfølgelig helt greit med folk fra samme vennegjeng, men random dudes fra facebook, nei.. :P

Skrevet
Kan fort virke som dama di er en oppmerksomhetsjunkie da ja :P

Enig.

Det er jo en enkel forklaring, som kan være ganske uskyldig egentlig. Selv om man er i et forhold, elsker kjæresten og ikke kunne vurdert å være utro engang så er det ikke så fryktelig uvanlig å likevel sette pris på oppmerksomhet og flørt fra andre. Hvem som helst andre faktisk, for man skal jo ikke gjøre noe med det uansett.

Det er også mange som er veldig snille, som ikke avviser en facebookrequest eller hva det nå skal være uansett. Det koster jo ikke henne å si ja til vennskapet der, det er jo en helt ubetydelig ting. Jeg sier nei til folk jeg ikke vet hvem er i det hele tatt, men når folk jeg vet hvem er men godt kunne vært foruten sender en request så sier jeg jo ja. Jeg driter jo i dem, men jeg driter enda mer i hvem som er på vennelista mi på face.

Så det trenger ikke være et problem i det hele tatt. Problemet kommer hvis hun er for oppmerksomhetssykt og for snill, slik at hun blir med på leken/drar det altfor langt.

Skrevet

Det heter kjønn når det er snakk om gutt og jente, ikke skjønn - det er noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...