Gå til innhold

Slutt med dama, og jeg vil ikke annet enn å prøve på nytt!

Anbefalte innlegg

Gjest Trist gutt
Skrevet

Hei

Ble slutt mellom meg og "kjæresten" nå for kun få dager siden. Vi hadde det egentlig veldig fint sammen og jeg savner henne ekstremt.. Hun gjorde det slutt for at hun hadde mistet følelsene for meg..

Jeg lurer på om noen har noen posetive erfaringer med å prøve på nytt, og fremgangsmåte?

Trist gutt, 21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun har gjort det slutt fordi hun har mistet følelsene så vet jeg ikke om det er så mye håp for å få henne tilbake egentlig. Du kan jo forsøke å prate med henne og se om det er noe konkret dere kan ta tak i for å få tilbake gnisten?

Gjest Trist gutt
Skrevet

Skjønner godt hva du mener, jeg skjønner ikke at det er mulig å bare miste følelsene, men alikevel være glad i gutten.. Men det er ikke for tidlig å prøve på nytt? 4-5 dager etter bruddet? Takler ikke dette her, sliter med søvn, deprisjon og er redd for å være alene.. : / Blitt helt gal..

Skrevet

Det er nok noe hun har tenkt på en stund, før hun tok det opp med deg. Og det er vanskelig å vite noe om hvor endelig dette er for henne. Men som du sikkert har lest i mange tråder her inne så er det mange damer som lufter frustrasjon her inne, og føler at mennene deres ikke forstår de. Kan det være noe hun har mistrivdes med, som du kunne forsøkt å endre på? Kanskje dere kan finne ut av det, men det skjer i alle fall ikke hvis du ikke prater med henne og spør.

Hvis hun sier nei til det tror jeg det er riktig å rette fokuset mot å akseptere det, heller enn å prøve enda mer.

:klem:

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Takler ikke dette her, sliter med søvn, deprisjon og er redd for å være alene.. : / Blitt helt gal..

Det er henne du savner da? Ikke bare det å ha en kjæreste å dele tid, gleder og sorger med?

Gjest Trist gutt
Skrevet
Det er henne du savner da? Ikke bare det å ha en kjæreste å dele tid, gleder og sorger med?

Det er så absolutt henne jeg savner.. Aldri hatt bedre jente, og lever med troen om at jeg aldri, aldri vil finne noe lignende..

Kommer til å prate med henne, men hva er det jenter da ikke vil høre..

Skrevet

Bare vær oppriktig. Si hva du føler, spør henne om det er noe hun skulle ønske hadde vært annerledes i forholdet.

Gjest Trist gutt
Skrevet
Bare vær oppriktig. Si hva du føler, spør henne om det er noe hun skulle ønske hadde vært annerledes i forholdet.

Spurte vel egentlig om dette allerede samme kvelden brudde skjedde, men tror du det kan ha forandret seg etter litt tid..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Tenkte å ringe moren hennes i morgen for å høre om hun har noen råd..

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Tenkte å ringe moren hennes i morgen for å høre om hun har noen råd..

Hmm, tror jeg ville vært litt forsiktig med det hvis jeg var deg, de _fleste_ damer i den alderen er ikke så glad i desperate mannfolk.

Skrevet

Jeg ville nok ikke involvert hennes mor i dette jeg heller, nei.

Gjest Gutt 23
Skrevet

Ta deg sammen!

Sånn som du er nå vil hun aldri i verden ta deg tilbake. Kom deg ut av huset og finn ditt indre mannfolk! Han må være der et eller annet sted. Din lykke er ikke avhengig av en eller annen kjerring! Du gjør meg kvalm! Ta 30 pushups akkurat NÅ og end denne destruktive tankesyklusen!

Kanskje dere en eller annen gang ender opp sammen igjen, men det er ikke et tema nå i det hele tatt.

Og én ting til: Slett telefonnummeret hennes! En hver tilnærming fra din side vil bare minske sjangsene dine i fremtiden.

Skrevet

Haha, herlighet. Ja, ts, ta 30 armhevinger så løser dette problemet seg! ...

Gjest Trist gutt
Skrevet
Ta deg sammen!

Sånn som du er nå vil hun aldri i verden ta deg tilbake. Kom deg ut av huset og finn ditt indre mannfolk! Han må være der et eller annet sted. Din lykke er ikke avhengig av en eller annen kjerring! Du gjør meg kvalm! Ta 30 pushups akkurat NÅ og end denne destruktive tankesyklusen!

Kanskje dere en eller annen gang ender opp sammen igjen, men det er ikke et tema nå i det hele tatt.

Og én ting til: Slett telefonnummeret hennes! En hver tilnærming fra din side vil bare minske sjangsene dine i fremtiden.

Vet du hva? mulig det hjelper deg, men ikke meg..

Push-upp's teorien din var ikke så alt for dum da, det skal du ha..

Men har faktisk fulført dagens tredje treningsøkt for fire timer siden og er temmelig sliten. Trodde det ville hjelpe og trene selv, men hjelper da du trener, og absolutt ikke etter.

-------------------------------

Men tilbake til min hstorie.

Før var jeg verdens værste kjæreste, altså i tidligere forhold for 2 år siden +++.. Var utro flere ganger, jugde, mangel på respekt og var rett og slett ingen snill gutt..

Jenta jeg har vært sammen med nå fikk meg til å ta meg sammen, og det totalt! Aldri følt meg så bra..

Jeg fant all motivasjon i henne, og det gode hun er!

Og nå er jeg redd for å vente så mye lenger, redd for at da følelsene for begge skal gå helt tapt.. Vil i alle fall beholde jenten som venn, noe hun så absolutt vil!

Skrevet

Hvis dere ikke kan finne tilbake til hverandre nå, så kan dere jo kanskje gjøre det senere. Hvis hun ønsker å beholde deg som en venn så kan dere jo omgås, og da er det i alle fall ikke umulig at dere blir sammen igjen.

Men prøv å snakke med henne først, du. Og ikke hennes mor!

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Jenta jeg har vært sammen med nå fikk meg til å ta meg sammen, og det totalt! Aldri følt meg så bra..

Jeg fant all motivasjon i henne, og det gode hun er!

Vet du hva, jeg synes det høres ut som du trenger å bli litt mer trygg på deg selv før du går inn i noe forhold. Viktig med støttespillere, men du kan ikke legge alt over på dem. (I mine øyne)

Gjest Trist gutt
Skrevet
Hvis dere ikke kan finne tilbake til hverandre nå, så kan dere jo kanskje gjøre det senere. Hvis hun ønsker å beholde deg som en venn så kan dere jo omgås, og da er det i alle fall ikke umulig at dere blir sammen igjen.

Men prøv å snakke med henne først, du. Og ikke hennes mor!

Takk for saklige svar, kjenner det hjelper.. Og det betyr mye for meg! :)

Ellers føler jeg at jeg hat ett veldig godt forhold til hennes mor. Hun bor fortsatt hjemme hos mor og far, og jeg har tilbrakt mye, alt for mye tid med hele familien hennes.. I perioder var det så lle at jeg var mer hjemme ho de enn dem selv.. Bodde der i friperioder på jobben, mens henne og søstern var på skole og mor og far på jobb..

Men kan skjønne at dette ikke er noe særlig når jeg tenker meg om..

Gjest Trist gutt
Skrevet
Vet du hva, jeg synes det høres ut som du trenger å bli litt mer trygg på deg selv før du går inn i noe forhold. Viktig med støttespillere, men du kan ikke legge alt over på dem. (I mine øyne)

Respekterer synspunktet ditt.. Men det hun har gjort med meg har hun gjort.. Og det sitter! Kommer aldri i livet til å falle tilbake på det drittsekk-livet jeg levde da.. Såret mange sjeler i den perioden!

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Respekterer synspunktet ditt.. Men det hun har gjort med meg har hun gjort.. Og det sitter! Kommer aldri i livet til å falle tilbake på det drittsekk-livet jeg levde da.. Såret mange sjeler i den perioden!

Da misforsto jeg deg nok litt, tolket deg som dette var en pågående prosess med endring av deg.

Forsåvidt, du virker som en reflektert person, men som om du stresser litt for mye nå. Ikke la følelsene dine overskygge intellektet ditt. Da tror jeg ikke jeg har mer å bidra med enn å oppfordre deg til å gi henne tid og rom til å savne deg, istedet for å "mase" på henne i denne perioden.

Også håper jeg jeg ikke har misforstått deg helt igjen ;)

Gjest Trist gutt
Skrevet
Da misforsto jeg deg nok litt, tolket deg som dette var en pågående prosess med endring av deg.

Forsåvidt, du virker som en reflektert person, men som om du stresser litt for mye nå. Ikke la følelsene dine overskygge intellektet ditt. Da tror jeg ikke jeg har mer å bidra med enn å oppfordre deg til å gi henne tid og rom til å savne deg, istedet for å "mase" på henne i denne perioden.

Også håper jeg jeg ikke har misforstått deg helt igjen ;)

Ble blink nå : )

Men jeg føler det at om jeg lar tiden gå, dabber alt bare naturlig bort.. Er ikke dette jeg vil skal skje..

Også er det så mirakuløst vanskelig å la henne være for seg selv..

Dagen etter det ble slutt sendte jeg ett blomsterbud på døren med en fin rose, dekor og ett lite kort før jeg senere på kvelden personlig leverte ett langt brev.. I brevet beskrev jeg alt. Alt fra da vi ble sammen, godt og ondt i forholet og bruddet. Avsluttet det hele med følgende:

"Jeg har mast veldig på deg i det siste.. Beklager det, man kan fort bli desperat:/

Har forståelse for at du trenger tid for deg selv, og jeg skal la deg være i fred. Du har kanskje behov for å tenke litt, ikke minst tenke på deg selv. Med all respekt skal jeg gi deg den tiden, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg mest av alt ønsker at ting skal ordne seg, og at du vil gi meg en sjanse til å dyrke noe mellom oss.. Hva som skjer får tiden vise.. Glad i deg<3"

Tidligere i brevet fikk jeg også tydelig fremm at jeg ikke ønsket kontakt på en stund, nettopp for å gi henne tid til å tenke.. Men hva gjør man når man får meldinger og kommentarer og ikke minst telefoner på både msn, facebook, msn osv.. Vanskelig å ignorere alt:/

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Men hva gjør man når man får meldinger og kommentarer og ikke minst telefoner på både msn, facebook, msn osv.. Vanskelig å ignorere alt:/

Snill mot henne versjonen: Svar på alt, utdypede og ærlig.

Snill mot deg versjonen: Svar konsekvent litt sent og poengter at du håper hun kan respektere at du trenger tid til å omstille deg til at dere skal være bare venner fremover, og at all kontakt med henne bare gjør det vanskeligere for deg å komme videre. Minn henne gjerne på at _hun_ valgte ett brudd og ikke kan forvente at du står på pinne for henne mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...