Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter et samboerforhold på 3 år før man blir sammen med en ny?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Knust_*
Skrevet
etter et samboerforhold på 3 år før man blir sammen med en ny?

Sliter med det samme selv.. Ble slutt for kun få dager siden etter 2 herligeår sammen.. Hun hadde bare msitet følelsene..

Jeg er knust, sliter med å sove og lurer på hvor lenge man bør vente, og hvordan man går frem..

Skrevet

Det finnes jo ingen fast regel her, må jo bli når dere føler dere klare.

Men det er smart å vente til de mest turbulente følelsene har roet seg, av erfaring så er det lett å falle for "feil" person når følelsene er litt på styr.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det varierer veldig fra person til person. For noen tar det kort tid, for andre lengre. Jeg gikk fra et lengre forhold og inn i et nytt etter en mnd, og det gikk veldig veldig bra, så det er ingen regel for at det må ta lang tid, det viktigste er vel hva du føler du selv vil :)

Skrevet

Ingen regler for dette. Når du møter noen det føles rett med, så er det rett.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Det er vel opp til hver enkelt å bestemme og finne ut av sjøl (spesielt mtp omstendighetene rundt bruddet med ex-sambo), men eg syns man bør vente noen måneder i det minste. Ut av respekt til parten man var i samboerforhold med. Og fordi man kanskje bør fått samlet tankene litt og ikkje bare hoppe på den "første og beste".

Skrevet

Jeg ble sammen med min kjæreste ikke så mange månedene etter det ble slutt med han og samboeren. Plagde meg litt en stund at det var så kort siden han hadde gått ut av et langt forhold. Det dumme hodet mitt tenkte at hankanskje bare savnet noen, og var litt redd for at det ikke var så seriøst med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...