Gå til innhold

Forlovere

Fremhevede innlegg

Skrevet

forlovere holde tale i ett bryllup?

Jeg har en venninne som jeg har som backup og egentlig førstevalg, men hun sliter litt med sosialangst, og valgte henne bort pga dette med tale.

jeg har ikke spurt forlover enda, om han vil være det, så jeg har fortsatt litt tid på meg til å velge.

Syns dette er forfryktlig vanskelig:/

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
forlovere holde tale i ett bryllup?

Jeg har en venninne som jeg har som backup og egentlig førstevalg, men hun sliter litt med sosialangst, og valgte henne bort pga dette med tale.

jeg har ikke spurt forlover enda, om han vil være det, så jeg har fortsatt litt tid på meg til å velge.

Syns dette er forfryktlig vanskelig:/

Vi begge to har forlovere som ikke er noe talere noen av dem,men det er ikke påkrevd å ha tale heller.min vet jeg skal få skrevet en sang til meg...

Skrevet
Vi begge to har forlovere som ikke er noe talere noen av dem,men det er ikke påkrevd å ha tale heller.min vet jeg skal få skrevet en sang til meg...

jammen det gjør jo saken bare enda verre for min del.... hadde vært bedre om du sa at forloveren måtte holde tale... hehe

Gjest gjest tina
Skrevet
jammen det gjør jo saken bare enda verre for min del.... hadde vært bedre om du sa at forloveren måtte holde tale... hehe

Det skal da ikke væere lett dette her....jeg valgte min gode venn i gjennom snart 21 år og vi snakker sammen på telefonen hver dag så for meg var dette ikke det størtste problemmet.men jeg vet det er vanskelig... :gjeiper:

Skrevet

Kan aldri se for meg hvorfor en forlover MÅ holde tale. Så lenge du som brud syns det er ok at forlover ikke holder tale må da det være greit? Det fins jo andre alternativ: skrive sang eller lage film/slideshow f.eks.

Skrevet

Det er vanlig skikk og bruk at forloverne holder tale. Som flere andre også har sagt, kan en erstatte talen med sang, slide-show eller noe annet. Synes ikke det er noe alternativ å kutte det ut helt.

Skrevet

Hvorfor det?

VIL du ikke ha henne som forlover da, kanskje?

Må jo gjøre saken lettere for dere begge hvis hun har mulighet til å få laget en sang i stedet for tale? Hvis du vil ha henne som forlover da...

Skrevet
Hvorfor det?

VIL du ikke ha henne som forlover da, kanskje?

Må jo gjøre saken lettere for dere begge hvis hun har mulighet til å få laget en sang i stedet for tale? Hvis du vil ha henne som forlover da...

Joda, absolutt, men isåfall så vil jeg ha to forlovere. hehe.

Jeg har to knallvenner, som har stillt opp i både tykt og tynt og vi har vært igjennom mange fraser i livet alle tre sammen, så dette er og blir ekstremt vanskelig igrunn.

Heldigvis kan jeg bruke litt tid på det med å velge.

Sette meg ned å skrive fordeler og ulemper, hvem som kjenner meg best, hvem jeg ser og prater mest med, og hvem som kan "hjelpe" meg mest med forskjellige ting.

Dette er fryktlig vanskelig:/

Skrevet

Når jeg var forlover for bestevenninna mi, så holdt jeg også tale. Jeg var dritredd og nervøs men det gikk greit. Jeg skalv litt på begynnelsen når folk begynte å le så gikk det over.

Det er jo ingenting som sier hvor lang eller hvor mye som skal sies i en tale.

Men du får evt. høre med de som du har som alternativer som forlover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...