Gjest Tex Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 Noen som vet hvor i Oslo man kan levere inn glass til gravering? Noen som har peil på pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppelure iil Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Forsøk på Chr. Glasmagasin. Jeg vant graverte vin glass på deres brudeshow for et par år siden. Sammen med serviset med eget trykk. Glassene var fra Hadeland og ble gravert der. Serviset var fra Porsgrun og ble preget der. Meget lekkert service vi har nå :-) Siden vi vant dette kan jeg desverre ikke si så mye om pris. Men jeg vet at det kommer litt ann på hva du skal gravere. Det er mer jobb med et våpenskjold enn med intialer. Om Glasmagasinet ikke kan hjelpe hadde jeg ringt rett til fabrikken jeg. :-) Eller så har du jo disse som sitter på Oslo City hver jul å graverer på både det ene og det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Er det ikke en sånn liten butikk på arkaden? Med masse glass som de dekorerer, mener jeg.. Sjekk arkaden på karl johan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. september 2003 #4 Del Skrevet 2. september 2003 Hei jordbær-kompis, joda, det er ei sånn dame, peil har a også, men hun bare maler, og graverer ikke....... Sees vi neste lørdag eller...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå