Gjest Gjest_fjellgeit_* Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Heisann hoppsann! Nå lurer jeg virkelig på en ting, i reklamen på TV3 for tv-serien "TRAUMA" spiller de av en helt nydelig sang! Er det noen som veit hva denne sangen heter eller kanskje hvem som synger? Den er så utrolig fin Håper på svar, trenger den for tiden <3
Lilith Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Vet ikke navnet på sangen, men det er vel Ane Brun som synger?
Gjest Gjest_Mar_* Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Ane Brun - Rubber & Soul =) Nydelig!
Supramundane Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Takk for tipset, dette lurte jeg også på!
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Så nettopp reklame for samme serien, men med en annen sang. Type en fiolin(?)- og mer orkesterinspirert sang. Har vært på leting etter denne lenge, men det er aldri noen som vet hvem det er. Noen her som kan hjelpe meg? Ine
Gjest Iah Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Så nettopp reklame for samme serien, men med en annen sang. Type en fiolin(?)- og mer orkesterinspirert sang. Har vært på leting etter denne lenge, men det er aldri noen som vet hvem det er. Noen her som kan hjelpe meg? Ine Requiem for a dream.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå