Gjest Gjest_line_* Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Lyst til å reise til frankrike men er lite kjent med stedene der. er en familie på 5 der barna er jenter mellom 15 og 20. noen som vet om steder som kan passe for oss.
^^Belle^^ Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Det kommer jo helt an på hva dere er ute etter det da. - Syden: Juan les Pins mellom Nice og Cannes. En typisk ''sydenby'' med strand, uteliv og shopping. - Storby: Paris (duh! ) - Strand, men som ikke er syden: Ile d'Oleron - Shopping (med stor S!): Troyes, 1,5 time med tog fra Paris. osv.osv.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Nice er vel så langt fra "syden" som man kan komme...menmen..
Gjest Hege Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Nice er vel så langt fra "syden" som man kan komme...menmen.. Det er ikke tradisjonelt syden a la harrytur til AyaNapa eller Magaluf! Men i Juan les Pins er det sol og bad og kos. Sånn som vi nordmenn liker om sommeren. (hvis ts er interessert kan jeg tipse om et leiemuligheter der. En norsk dame som leier ut leiligheter i en veldig koselig villa. Med eget svømmebasseng og koselig hage.)
tommeline Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Jeg syns jo Paris er en fantastisk by! Var der første gang da jeg var 16 med foreldrene mine og det var absolutt topp den gang også.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Tar jeg helt feil hvis jeg sier at Juan les Pins er en del av Antibes? Områdets kanskje største "sydenkaos"? En by som bare er levende månedene med sol?
Gjest Hege Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Tar jeg helt feil hvis jeg sier at Juan les Pins er en del av Antibes? Områdets kanskje største "sydenkaos"? En by som bare er levende månedene med sol? Du har rett med tanke på beliggenhenten. Men jeg har vært der i både april og oktober (i tillegg til juli) og må bare si at det var levende der da også. Ikke sydenkaos men veldig hyggelig!!! I juli kan det være folksomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå