Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har fått meg rette/krølle tang til jul og driver på å øver meg på å krølle håret mitt med den. Til nå har jeg bare prøvd litt forsiktig fremme, men selv o jeg gjør det samme hver gang (føler jeg selv da) så er det bare av og til jeg får til krøllene! I dag tenkte jeg jeg skulle gjøre en litt større insats, så jeg delte håret opp slik det sto anbefalt... altså tok det øverste håret bort og begynnte nederst. Nederst gikk det helt supert og alt håret krøllet seg veldig fint! Men oppe var det bare en første krøllen som fungerte Tror ikke det var så stor forskjell i mengden hår hver gang heller, har veldig tynt hår. Kan det ha noe å si at det øverste håret er mer eksponert for ting og tang og derfor mer usammarbeidsvillig? Jeg brukte forresten ingen produkter i håret før jeg forsøkte, men tenker meg å bruke en varmebeskyttende krem som skal gi litt bedre hold i håret når jeg skal ut med krøllene mine! Vet ikke om dette kan ha noe å si på resultatet mitt så langt? takknemlig for all hjelp fra dere flinke damer her inne =)
cypress Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Har samme problem, så er spent på om noen har noen forklaring på dette. Jeg har en veldig god styler fra GHD, så det er ikke det det står på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå