Selina90 Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Det er ingen hemmelighet at mange irriterer seg grønn over reklamen i Spotify, men nå er det endelig dukket opp et alternativ som i prinsippet er det samme, men uten reklamen. Programmet heter HappyTunes, og er helt gratis <3 Mer informasjon finner du her: http://www.happytunes.org/ Jeg syntes det var kjempefett, så jeg ville i alle fall bare tipse dere om det
Henkie Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Det er ingen hemmelighet at mange irriterer seg grønn over reklamen i Spotify, men nå er det endelig dukket opp et alternativ som i prinsippet er det samme, men uten reklamen. Programmet heter HappyTunes, og er helt gratis <3 Mer informasjon finner du her: http://www.happytunes.org/ Jeg syntes det var kjempefett, så jeg ville i alle fall bare tipse dere om det Hvordan er sangutvalget her sammenliknet med Spotify?
Zealuu Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Hvis du er lei reklamen i Spotify kan du jo, tja, vurdere å betale slik at plateselskapene kanskje blir overbevist om at modellen har noe for seg slik at Spotify og liknende tjenester har en sjanse til å overleve?
Selina90 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2010 Hvis du er lei reklamen i Spotify kan du jo, tja, vurdere å betale slik at plateselskapene kanskje Det er jo en reklame sak inni programmet, men ettersom man nomalt sett ikke sitter å glor på denne så syntes jeg ikke det var et problem. Jeg lagde meg en spilleliste på 30 sanger, minimerte den og lot den gå der nede i tray Glad jeg slipper Jonathan i mellom sangene :O
Selina90 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hvordan er sangutvalget her sammenliknet med Spotify? Jeg vet ikke helt jeg.. tror det er nokså likt uten at jeg her noen spesialist på dette her... Jeg fant det jeg letet etter, med ta nå ikke det som noen fasit altså Endret 18. januar 2010 av Selina90
henine Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Det er ikke så mye reklame at det gjør noe for min del. Jeg elsker spotify Men alternativet ditt er sikkert bra det også hvis man sjekker det ut. Skal vurdere å gjøre det, for å sammenligne.
Draum Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Hvis du er lei reklamen i Spotify kan du jo, tja, vurdere å betale slik at plateselskapene kanskje blir overbevist om at modellen har noe for seg slik at Spotify og liknende tjenester har en sjanse til å overleve? Enig i dette. Synes det er merkelig at man nesten tar det som en selvfølge at vi skal få musikken vår gratis. Jeg betaler gladelig en hundrelapp i mnd. for å få tilgang på all mulig musikk.
Selina90 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Enig i dette. Synes det er merkelig at man nesten tar det som en selvfølge at vi skal få musikken vår gratis. Jeg betaler gladelig en hundrelapp i mnd. for å få tilgang på all mulig musikk. Nå er det jo reklame inni programmet da, bare ikke reklamepauser slik som i spotify. Men er man villig til å betale så kan man nok som du påpeker bare bruke spotify eller annet. Endret 19. januar 2010 av Selina90
Wonders Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 jeg betaler ikke noe for å ha iTunes, klikker meg inn på radio, og der går det i mange man kan velge i som; golden oldies, jazz, classic sports radio RnB ja alt du vil ha fra hele verden. Null reklame.
mettemarit_ikke Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Har happytunes like mange sanger tilgjengelig som Spotify?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå