Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 Søndag 31. august kl. 20.20, tidlig i det aldeles glimrende programmet "Pilot guides" på NRK2: Verdens desidert nest peneste jente, Megan McCormick, befinner seg denne gang i Italia. Omtrent på ovennevnte tidspunkt befinner hun seg i Alba, der hun er med på trøffeljakt. Og...jada, de får tak i trøffel, og hun holder trøffelen i hånden. Senere i programmet tar hun trøffelen (i bearbeidet utgave) i munnen... :oops: Jaja; om jeg med mine minniemale evner må skryte på meg et liv, så var ikke dette det verste jeg kunne ha opplevd!
Livets datter Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 Fine programmer, det der. Fikk med meg innslaget fra Venezia igår...
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 Venezia var helt på slutten, så da fikk du ikke med deg det store høydepunktet; trøffeljakten, bearbeidelsen og bespisningen...
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #5 Skrevet 1. september 2003 Hvem er den peneste da? :blunke: :oops: eeeh... - ei jente jeg kjenner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå