Gå til innhold

hvordan lager jeg m4a til mp3 i itunes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan lager jeg m4a om til mp3 i itunes? Eller må jeg bruke annet program. Jeg har mac. Mp3 filen skal jeg bruke i garageband.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bruke m4a-filer i garageband også? Jeg tror ikke du får gjort dette i iTunes, jeg sliter med det samme (men vil lage garageband-filer til mp3 for eksterne brukere). Skal sjekke om jeg finner et konvertererprogram på download.com

Skrevet

iTunes har ikke noen god måte å konvertere filer på. Den måten du må gjøre det på er å kopiere filene til f.eks. skrivebordet. Deretter må du gå inn i instillingene i iTunes og velge at alle filer som blir importert skal konverteres til det formatet du vil ha. Nå kan du dra filene inn i biblioteket igjen, og de blir nå konvertert til mp4.

Husk å endre instillingene etter at du er ferdig så ikke alle andre filer du legger til også blir mp4...

Skrevet

mp4 blir de jo i utgangspunktet når du velger "konverter til AAC-versjon" (eller m4a da, som kommer opp som mpeg 4 i Finder). Vil gjerne gjøre om til mp3. Får ikke lastet ned program her jeg sitter på jobben, skal prøve å gjrøe det hjemme og gi tilbakemelding.

Skrevet

Ok. Fikk til å konvertere til wav og mp3, men får de ikke inn i arageband av en eller annen grunn :-(

Skrevet

Så rart. Har du Snow Leopard? Jeg har opplevd litt tull med Garageband etter at jeg konverterte fra Tiger. Har fortsatt ikke fått lastet ned noe selv, men har sett litt på Switch. Verdt å prøve?

Skrevet

Ja, har Snow Leopard.

Skal google litt på nett så finner jeg vel ut av det etterhvert.

Skal se litt på Switch jeg også.

Skal høre med en kamrat om dette også, han syns det var rart jeg ikke fikk inn mp3 filen i garageband, men han skulle se om han kunne finne ut om det etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...