Gjest Anonym nå Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hei, Jeg har en sønn på et og et halvt år. Som snakker mye. I det siste når jeg skifte på han tar han se mye på tissen. Det har han alltid gjort og jeg tenker at dette er normalt. Men den siste uken har han sagt noe som ligner på fort og hard. Når han har tatt seg på tissen. Jeg har ikke lært han dette er det normalt ? KAn han ha lært det i barnehagen. Bør jeg vær bekymret? Vær så snill å svar seriøst for jeg er veldig urolig.
Frk Johansen Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Spør i barnehagen da vel??? Jeg vet ikke når tissen til guttene begynner å leve sitt eget liv men kan det være at han kjenner at den endrer seg i løpet av dagen?
addict Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 skjønte ikke heeeelt det der med fort og hard..?
Gjest imli Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Er vel ganske normalt at ungane blir opptekne av tissen sin? At han seier at den er hard kan vel bety akkurat det? Sjølv små babygutar får små "ereksjonar" ved stimulering (ved feks vasking).
Hanselot Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Det var enda godt du logget deg ut for ett så kontroversielt innlegg 'anonym nå' Nei du har ikke lært din unge å se, det å være nysgjerrig, å føle og alle andre ting som er helt naturlige. Kan ikke forestille meg at du har noen grunn til bekymring.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Alle gutter (og menn) er overodentlig betatt av det de har hengende mellom stortærne. Min gutt på fire er svært rask med hånden nedi pysjen, han blir fjern i blikket og jeg har hørt ham stønne. Vi lærer ham at man gjør sånt når man er alene, ikke i stuen eller i barnehagen. Han er fire. Din er et og et halvt, han kan ikke lære det. Enda. Nabojenta har jukket seg blank i øynene siden hun var ett. Barn på 1 år kan få orgasme, hvor vanlig det er vet jeg ikke. Poenget er; det er HELT naturlig og greit. Du kan avlede med å ta på bleie igjen, når han slutter er det bare å løfte hånden forsiktig vekk hvis dere sitter ved matbordet eller er ute, og la ham holde på om han er på rommet sitt og faktisk på et sted man har lov å drive med sånt. (PS og når han blir stor og sitter på do og baiser kommer du også til å merke at han får benner når prostata blir stimulert som den jo blir da, og at han synes det er godt å baise.)
Donpedro Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Dette tror jeg han har funnet ut helt på egenhånd.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 (PS og når han blir stor og sitter på do og baiser kommer du også til å merke at han får benner når prostata blir stimulert som den jo blir da, og at han synes det er godt å baise.) Det visste jeg ikke! Er det derfor noen menn ser på en dotur som noe hellig, som tar en halvtime hver dag? Jeg har alltid fundert på hvordan noen kollegaer jeg har hatt med største selvfølgelighet tar med seg en avis, sier at de blir borte en halvtime og forsvinner på do... Jeg hadde aldri sagt til noen at jeg skulle gå og bæsje.
Trampe Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Det er helt normalt! Min sønn er også opptatt av det som henger mellom beina, han prøver stadig vekk å bøye seg så laaaangt han klarer for å få den i øyehøyde Jeg tror jeg også hadde vært opptatt av det om jeg hadde noe rart mellom beina som plutselig ble hardt, så slapt, så hardt igjen uten at jeg gjorde noe som helst for å styre det... Jeg kan skjønne at du reagerer når han setter ord på det, men hvis han er flink til å snakke skjønner han kanskje betydningen av ordet "hard"? Jeg synes også du skal spørre i barnehagen. De har garantert fått slike spørsmål før, og det kan jo hende det er der han har plukket det opp? At tissen ble hard under et bleieskift, han reagerte på det, og at personalet brukte de ordene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå