Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Skulle ta en dusj, og satte på vaskemaskinen samtidig. Etterhvert merker jeg at sluket i dusjen ikke tar unna vann. Når vaskemaskinen skal tømmes for vann merker jeg at dett vannet kommer opp gjennom sluken i dusjen i stede for å renne ned avløpet. Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Frykter dette lukter rørleggerarbeid? Litt redd for å forsøke med avløpsåpner (flytende), siden det hele har vært litt merkelig. Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? hei
Sissan Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Du kan jo ringe en rørlegger da. Høres ut som det er tett litt ned i avløpssystemet ditt. Det kan kanskje løses med avløpsrens, men jeg ville hørt med rørleggeren først for sikkerhets skyld. og så rense alle sluk godt og helle salmiakk i aller først for å se om det hjelper. Kanskje har det med kulda å gjøre? Her renner det sakte når det bikker under 10 blå, aner ikke hvorfor.
vidvandre Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Du må stake opp sluket i dusjen, det er sikkert fullt av hår og andre godsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå