inflames Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Når dere mannfolk skal til sengs med en dame, blir dere veldig skuffet om brystene hennes er veldig annerledes enn det de ser ut med klær? Da tenker jeg spesielt på damer som har VELDIG SMÅ pupper, men som går med bh som gjør at det ser ut som om det er mere der enn det i virkeligheten er... Blir dere veldig skuffet når dere finner ut hvor lite som faktisk finnes der, eller hva tenker dere om det? Jeg spør fordi jeg har fryktelig små pupper selv, og jeg bruker bh som gjør at det ser ut som om jeg faktisk har pupper, noe jeg så og si ikke har. Jeg er bare litt nysgjerrig på hva dere hadde synes om det?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Når dere mannfolk skal til sengs med en dame, blir dere veldig skuffet om brystene hennes er veldig annerledes enn det de ser ut med klær? Da tenker jeg spesielt på damer som har VELDIG SMÅ pupper, men som går med bh som gjør at det ser ut som om det er mere der enn det i virkeligheten er... Blir dere veldig skuffet når dere finner ut hvor lite som faktisk finnes der, eller hva tenker dere om det? Jeg spør fordi jeg har fryktelig små pupper selv, og jeg bruker bh som gjør at det ser ut som om jeg faktisk har pupper, noe jeg så og si ikke har. Jeg er bare litt nysgjerrig på hva dere hadde synes om det? For min del så har ikke det noe å si så lenge jeg har lyst på dama. Har opplevd det og det var overhodet ikke noe problem, vi hadde fantastisk sex. Men synes nå ikke du skal overdrive innlegget i bh, noen kan selvfølgelig føle seg lurt. Tolker dette som at du er singel og på jakt etter sex..? Men stå på og vær deg selv, jeg for min del tenner på helheten hos en dame..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Når dere mannfolk skal til sengs med en dame, blir dere veldig skuffet om brystene hennes er veldig annerledes enn det de ser ut med klær? Da tenker jeg spesielt på damer som har VELDIG SMÅ pupper, men som går med bh som gjør at det ser ut som om det er mere der enn det i virkeligheten er... Blir dere veldig skuffet når dere finner ut hvor lite som faktisk finnes der, eller hva tenker dere om det? Jeg spør fordi jeg har fryktelig små pupper selv, og jeg bruker bh som gjør at det ser ut som om jeg faktisk har pupper, noe jeg så og si ikke har. Jeg er bare litt nysgjerrig på hva dere hadde synes om det? Det viktigste er at du har stive deilige brystvorter som man kan suge på, det har du vel? vil tro du er ganske tynn? Og forhåpentligvis er du normalt "utrustet" i fitta, med hår og deilige oppsvulmete lepper. Det holder for meg!!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 For min del så har ikke det noe å si så lenge jeg har lyst på dama. Har opplevd det og det var overhodet ikke noe problem, vi hadde fantastisk sex. Men synes nå ikke du skal overdrive innlegget i bh, noen kan selvfølgelig føle seg lurt. Tolker dette som at du er singel og på jakt etter sex..? Men stå på og vær deg selv, jeg for min del tenner på helheten hos en dame.. Sitter og ser på innlegget ditt og prøver og se for meg hvordan du ser ut, blir tent..Hvordan er ser du ut ellers, ser du ut som en voksen dame, når man ser bort fra puppene?
Gjest Mann 26 Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Når jeg går til sengs med en dame så er det fordi jeg liker HELE dama. Det at puppene så store ut, og viser seg å være små, så betyr det nada, niks, nothing...! Det er ikke turn-off for meg iaf. Er fyren du går til sengs noe til mann så bryr han seg ikke om du har store eller små/lite pupper. Kommenterer han det så kast ham ut - er ikke verdt å samle på. Må si meg enig med "Gjest_mann_" her: jeg også tenner på helheten hos en dame. Da er pupper etc. underordnet.
Gjest TS Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Det var jo godt å høre. Når man har så små pupper som meg så føler man seg ikke særlig bra når man er ute på byen, og alle mannfolka sitter og sikler på de som har store pupper. Føler meg ikke så veldig attraktiv selv da. Prøver å lære meg å være fornøyd med det lille jeg har, men er fryktelig vanskelig. Jeg er ganske tynn ja, men ikke såååå tynn heller. Jeg har jo en fasong jeg er veldig fornøyd med, bortsett fra fyllet oventil.
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Couldn't care less......... Ikke har jeg ødipus kompleks og driter i om det er A, B eller C cup så lenge HELE dama fremstår som lekker i mine øyne. Endret 18. januar 2010 av Gorgonzola
mMann Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Eneste jeg ikke liker er skikkelige hengepupper som peker rett ned.. Ellers er jeg altspisende.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Hadde nok brydd meg mer om at du prøver å fremstille deg selv som noen du ikke er enn om du hadde hatt små pupper.
Gjest Mann26 Skrevet 18. januar 2010 #10 Skrevet 18. januar 2010 Det er rimelig mange gutter som foretrekker små pupper! :-)
grafenberg Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 For min del liker jeg innpakningen best. Hvis puppene ser bra ut med klær på så er jeg "game".
Rimmern Skrevet 19. januar 2010 #12 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har aldri blitt skuffet over puppene (eller noe annet) på en kvinne jeg har gått til sengs med, enten de var små myggestikk eller svære meloner. Pupper er herlig i alle størrelser.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 19. januar 2010 #13 Skrevet 19. januar 2010 Det var jo godt å høre. Når man har så små pupper som meg så føler man seg ikke særlig bra når man er ute på byen, og alle mannfolka sitter og sikler på de som har store pupper. Føler meg ikke så veldig attraktiv selv da. Prøver å lære meg å være fornøyd med det lille jeg har, men er fryktelig vanskelig. Jeg er ganske tynn ja, men ikke såååå tynn heller. Jeg har jo en fasong jeg er veldig fornøyd med, bortsett fra fyllet oventil. Hovedsaken er at du er kåt og positiv Har du fått noen reaksjoner hos mannfolk, eller har du enda ikke turt å ha sex pga av dette. En deilig rumpe tenner meg mye mer en pupper, har du en deilig sexy rumpe som kan friste en mann.. Hva hvis en mann skulle vise seg og ha veldig liten kuk. Hva ville du gjort da?
toth Skrevet 19. januar 2010 #14 Skrevet 19. januar 2010 Foretrekker små bryster fremfor store, alltid gjort det
Gjest TS Skrevet 19. januar 2010 #15 Skrevet 19. januar 2010 Hehe, jeg er veldig kåt og er med på det meste. Jeg har sex, og har ikke opplevd noe negativt i forbindelse med mine små pupper. Grunnen til at jeg spør dere her inne er fordi jeg HATER mine små pupper, og klarer ikke helt å slå meg til ro med at de ikke kommer til å bli større. Jeg synes det er flaut å skulle spørre om dette direkte til en person, og derfor er det greit å høre med dere mannfolk her på KG i stedet. Og jeg må si at jeg blir glad av å lese svarene deres her. Det får meg til å føle meg bedre med det lille jeg har, selv om jeg alltid vil ønske at jeg hadde littegranne mer.
Ovnsrør Skrevet 19. januar 2010 #16 Skrevet 19. januar 2010 Det viktigste er at du har stive deilige brystvorter som man kan suge på, det har du vel? vil tro du er ganske tynn? Og forhåpentligvis er du normalt "utrustet" i fitta, med hår og deilige oppsvulmete lepper. Det holder for meg!! Hahahaha, come on...!! Størrelse har ikke mye å si for min del, men ikke stuff altfor mye, i tilfelle du gir noen falske forhåpninger, hehe..
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #17 Skrevet 19. januar 2010 Du er ganske ung, eller? Jeg hatet mine små pupper når jeg var tenåring, men som voksen begynte jeg å elske dem. I stedet for å kle meg sexy med kløft på display (noe som ofte heller blir vulgært) så kledde jeg meg i topper med bar rygg - kanonsexy, alle menn digger det. Man trenger jo ikke BH når man har små pupper, klesmessig har du uendelig mange flere alternativer enn de med stor pupper. Du kan også ha lange, dype utringninger, helt ned til navlen om du vil, uten at det blir vulgært. Jeg er over gjennomsnittet opptatt av mote da, med puppeløse Kate Moss som ikon (på den tiden i hvert fall), og det er sykt mye lettere å se stilig og trendy ut med små pupper. Av en eller annen grunn så fikk jeg et par medium store bryster når jeg bikket 22 eller noe sånt, og er avhengig av BHen og måtte donere bort mange av mine fineste topper og kjoler fordi de så tacky ut på nå. Savner min BH-løse tid. Elsk puppene du har! Ikke stuff BHen, så er du sikker på at han som tar deg til sengs liker deg for den du er og slett ikke vil bli skuffet.
Gjest TS Skrevet 19. januar 2010 #18 Skrevet 19. januar 2010 Jeg er 23 år gammel, så det er ikke no håp for at de skal vokse no mer. Jeg bruker 75A, men fyller den ikke. Men jeg har aldri, og kommer heller aldri til å fylle bhen med papir eller liknende. Selv om jeg egentlig ikke trenger å bruke bh, så kunne jeg aldri klart å gå uten. Ved å bruke bh så føler jeg meg litt mer vel med kroppen min, og litt mer "hel" om man kan si det sånn. Jeg er veldig fornøyd med kroppen ellers, men jeg har altid hatt komplekser for mine små pupper.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #19 Skrevet 19. januar 2010 Når dere mannfolk skal til sengs med en dame, blir dere veldig skuffet om brystene hennes er veldig annerledes enn det de ser ut med klær? Da tenker jeg spesielt på damer som har VELDIG SMÅ pupper, men som går med bh som gjør at det ser ut som om det er mere der enn det i virkeligheten er... Blir dere veldig skuffet når dere finner ut hvor lite som faktisk finnes der, eller hva tenker dere om det? Jeg spør fordi jeg har fryktelig små pupper selv, og jeg bruker bh som gjør at det ser ut som om jeg faktisk har pupper, noe jeg så og si ikke har. Jeg er bare litt nysgjerrig på hva dere hadde synes om det? Ja! Det er total turnoff.
Gjest brutal_mann Skrevet 19. januar 2010 #20 Skrevet 19. januar 2010 Jeg blir ikke skuffet, jeg blir provosert. Pupper er din utvalgte gud sin gave til mannen. Men de virker ikke uten at eieren setter pris på sine egne pupper. UAVHENGIG av størrelse! Vattfylte bh'er er noe svineri!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå