Miracl3 Skrevet 31. august 2003 #1 Skrevet 31. august 2003 Hvis jeg har Ivory kjole kan jeg ha hvite sko da ? Jeg driver å ser på sko på nett nå , men syntes det er litt vansklig siden de skoene jeg syntes er fine er hvite men kjolen er ivory.
Gjest Tex Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 Hvis ikke skoene og kjolen din er i nøyaktig samme farge må / bør du ha sko som er litt mørkere enn kjolen din. Ellers kan kjolen din se møkkete ut.
Christinamor Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 Annonser kan ikke legges i innlegg, og er derfor fjernet. Marianne (Moderator)
*marte* Skrevet 1. september 2003 #4 Skrevet 1. september 2003 Kvitte deg med skoene?!? :o Fra bryllupsboken: "Skoene bruden har på seg på bryllupsdagen må være ubrukte. De må heller ikke gis bort eller lånes ut. Om paret ikke passer godt på skoene, vil ekteskapet gå i stykker." Litt overtroisk jeg... :oops:
14062003 Skrevet 1. september 2003 #5 Skrevet 1. september 2003 Jeg ba om å få kjøpt kritthvite sko i en skobutikk her før vårt bryllup. Jeg fikk med meg ivory uten å legge merke til det. Men da jeg prøvde de med kjolen syntes det GODT at sko og kjole ikke hadde samme farge. For meg ble løsningen å kjøpe fra www.bridalshoes.com - bare det at de tok 1,5 måned på å shippe meg skoene. 4 dager før bryllupet turte jeg ikke vente lenger på skoene og kjøpte jeg i stedet sko på Grændsen i Oslo. Det angrer jeg IKKE på, for de var gode å gå i, og ikke svindyre (800kr).
Pusekatt Skrevet 1. september 2003 #6 Skrevet 1. september 2003 Jeg hadde hvite sko (fra bridalshoes.com) til ivory kjole, og det var ikke noe problem. Skoene syntes ikke i det hele tatt.
cappocino Skrevet 1. september 2003 #7 Skrevet 1. september 2003 Ville nok ikke blandet fargene. En venninne som giftet seg ifjor hadde lysere sko enn kjolen, samme farge forsåvidt, begge ivory men skoene var nyere enn kjolen (kjolen arvet hun) og det så ikke pent ut. Som en sa tidligere, kjolen så møkkete ut....
Tyren Skrevet 2. september 2003 #8 Skrevet 2. september 2003 Kjøpte sko til kjolen min i utlandet, fargen på skoene skulle være Ivory, noe kjolen min også var. STORT var sjokket, da jeg prøvde kjole og sko og skoene var mørkere..... Irriterer meg skikkelig når jeg ser bildene hvor skoene synes.... Så det jeg egentlig mener er at kjole og sko bør være i samme farge, det er ikke sikkert andre ser forskjellen, men gjett om du kommer til å gjøre det...
liv-b Skrevet 2. september 2003 #9 Skrevet 2. september 2003 Hvilket merke er skoene du har sett? Noen sko går faktisk an å farge. Kanskje du er heldig, og disse er såkalte dyables? Ville ikke brukt hvite sko til ivory kjole
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå