Gå til innhold

sunn snacks

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger tips til sunn snack, trenger ikke hver super sunn.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønnsaker og dip.

I helga hadde eg gulrot, agurk og sukkererter. Og gresk dip blanda i rømmekolle.

For meg, som lider av chipsavhengighet, er dette det beste. :fnise:

Skrevet
Grønnsaker og dip.

I helga hadde eg gulrot, agurk og sukkererter. Og gresk dip blanda i rømmekolle.

For meg, som lider av chipsavhengighet, er dette det beste. :fnise:

takk for svar, er bra tips d der :) lider av chipsavhengighet jeg og greit å ha en sunnere variasjon og :)

Skrevet

Forskjellige typer grønnsaker og dip er utrolig godt!

Ellers så må det være frukt som er kuttet opp. Da smaker det mye bedre. Vi har gjort det et par kvelder her. Man kan for eksempel kombinere litt da. Appelsin, eple og pære den ene kvelden. Melon, kiwi og ananas den andre. And so on. Jeg synes også at fruktet smaker bedre når den har ligget i kjøleskapet og er kaldt.

Ellers så har man forskjellige fruktsmoothier :)

Skrevet

takk for tips:) så greit at de er raske gjøre i stand :)

Skrevet

Eple med kanel og evt. cottage cheese, reker, mandler og rosier, forskjellig lett yoghurter, og Snack a Jacks istedet for potetgull!

:popcorn:

Skrevet

Mulig dette bare fungerer på mine smaksløker, men noe av det beste jeg vet å snacke på er kellogs allbrand i en skål uten noe tilbehør, dvs spise det med hendene. Synes det smaker bedre enn chips :fnise:

Gjerne sammen med et glass juice eller fun light.

Skrevet

Eple dyppet i vaniljeyoghurt med litt sukker (kan droppes) og kanel! Kjempegodt!

Skrevet
Mulig dette bare fungerer på mine smaksløker, men noe av det beste jeg vet å snacke på er kellogs allbrand i en skål uten noe tilbehør, dvs spise det med hendene. Synes det smaker bedre enn chips :fnise:

Hvordan kan man sammenligne en SØT frokostblanding med SALT chips? Er det pga. konsistensen? Er det derfor du spiser chips, og ikke fordi det faktisk smaker salt?

Hørtes bare merkelig ut. :klo:

Skrevet

Mager kesam med fun light og et par oppkuttede mandler. Helt forferdelig godt ;)

Dette pleier jeg å spise mens jeg surfer på kakeoppskrifter og huffer meg over alt fettet og sukkeret som er i kakene :P

Skrevet

Hummus og grønnsaker, evnt grønnsaker og hjemmelagd guakamole, og nøtter (IKKE ristede).

BioQ yoghurt (naturell, tilsatt gode tarmbakterier, helt uten sukker/søtt) sammen med hakkede mandler og bær med masse kanel er supersnadder :)

Skrevet

Lavkcal gele eller fruktcoctail med vaniljesaus! Heistad har alle produktene og det er minimalt med kcal :)

Supergodt!!

Skrevet
Lavkcal gele eller fruktcoctail med vaniljesaus! Heistad har alle produktene og det er minimalt med kcal :)

Supergodt!!

Minimalt med kcal betyr vel ikke nødvendigvis at det er sunt :)

Gjest Gjest_jomfrua_*
Skrevet

Hjemme poppet pop-corn i sunt fett :)

Skrevet (endret)

Honningmelon med (mager) vaniljekesam og kanel. :jepp:

Endret av *Numi*
Skrevet

Søstra mi dypper appelsinbåter i vaniljekesam -det er kjempegodt. Jeg selv liker å snackse på oliven og sølvløk (!) - det tar fysinga på noe salt.

Når jeg er søtfysen, men vil være sunn, kan jeg lage meg en skål med tinte bær (gjerne varme), med biola naturell, noen hakkede nøtter og litt honning på toppen. God dessert!

Skrevet

takk for mange gode tips:)

Skrevet

Hender også ofte jeg tar meg en boks annanas, inneholder kun 110 kcal. Godt å blade med litt madler :)

Skrevet
Hvordan kan man sammenligne en SØT frokostblanding med SALT chips? Er det pga. konsistensen? Er det derfor du spiser chips, og ikke fordi det faktisk smaker salt?

Hørtes bare merkelig ut. :klo:

Hehe, synes faktisk det er bedre. Men jeg er mer glad i søte ting enn salte ting generelt, mer sjokomoms enn chipsmoms. Så ja, funker fint på meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...