Ariel Simone Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 jeg trenger tips til sunn snack, trenger ikke hver super sunn.
Samantha Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Grønnsaker og dip. I helga hadde eg gulrot, agurk og sukkererter. Og gresk dip blanda i rømmekolle. For meg, som lider av chipsavhengighet, er dette det beste.
Ariel Simone Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 Grønnsaker og dip. I helga hadde eg gulrot, agurk og sukkererter. Og gresk dip blanda i rømmekolle. For meg, som lider av chipsavhengighet, er dette det beste. takk for svar, er bra tips d der lider av chipsavhengighet jeg og greit å ha en sunnere variasjon og
beccy Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Forskjellige typer grønnsaker og dip er utrolig godt! Ellers så må det være frukt som er kuttet opp. Da smaker det mye bedre. Vi har gjort det et par kvelder her. Man kan for eksempel kombinere litt da. Appelsin, eple og pære den ene kvelden. Melon, kiwi og ananas den andre. And so on. Jeg synes også at fruktet smaker bedre når den har ligget i kjøleskapet og er kaldt. Ellers så har man forskjellige fruktsmoothier
Ariel Simone Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2010 takk for tips:) så greit at de er raske gjøre i stand
buttergirl Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Eple med kanel og evt. cottage cheese, reker, mandler og rosier, forskjellig lett yoghurter, og Snack a Jacks istedet for potetgull!
Hoppeslott Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Mulig dette bare fungerer på mine smaksløker, men noe av det beste jeg vet å snacke på er kellogs allbrand i en skål uten noe tilbehør, dvs spise det med hendene. Synes det smaker bedre enn chips Gjerne sammen med et glass juice eller fun light.
thumbalina Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Eple dyppet i vaniljeyoghurt med litt sukker (kan droppes) og kanel! Kjempegodt!
Chanel.No5 Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Her er noen artikler med mange tips: http://www.kvinneguiden.no/artikler/sunn_snacks/55691 http://www.kk.no/817579/bytt-ut-chipsen-med-dette http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/article537623.ece
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 Mulig dette bare fungerer på mine smaksløker, men noe av det beste jeg vet å snacke på er kellogs allbrand i en skål uten noe tilbehør, dvs spise det med hendene. Synes det smaker bedre enn chips Hvordan kan man sammenligne en SØT frokostblanding med SALT chips? Er det pga. konsistensen? Er det derfor du spiser chips, og ikke fordi det faktisk smaker salt? Hørtes bare merkelig ut.
Fortunatus Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 Mager kesam med fun light og et par oppkuttede mandler. Helt forferdelig godt Dette pleier jeg å spise mens jeg surfer på kakeoppskrifter og huffer meg over alt fettet og sukkeret som er i kakene
Pjukset Skrevet 19. januar 2010 #12 Skrevet 19. januar 2010 Hummus og grønnsaker, evnt grønnsaker og hjemmelagd guakamole, og nøtter (IKKE ristede). BioQ yoghurt (naturell, tilsatt gode tarmbakterier, helt uten sukker/søtt) sammen med hakkede mandler og bær med masse kanel er supersnadder
-Megan- Skrevet 19. januar 2010 #13 Skrevet 19. januar 2010 Lavkcal gele eller fruktcoctail med vaniljesaus! Heistad har alle produktene og det er minimalt med kcal Supergodt!!
Pjukset Skrevet 19. januar 2010 #14 Skrevet 19. januar 2010 Lavkcal gele eller fruktcoctail med vaniljesaus! Heistad har alle produktene og det er minimalt med kcal Supergodt!! Minimalt med kcal betyr vel ikke nødvendigvis at det er sunt
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 19. januar 2010 #15 Skrevet 19. januar 2010 Hjemme poppet pop-corn i sunt fett
*Numi* Skrevet 19. januar 2010 #16 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Honningmelon med (mager) vaniljekesam og kanel. Endret 19. januar 2010 av *Numi*
tineline Skrevet 19. januar 2010 #17 Skrevet 19. januar 2010 Søstra mi dypper appelsinbåter i vaniljekesam -det er kjempegodt. Jeg selv liker å snackse på oliven og sølvløk (!) - det tar fysinga på noe salt. Når jeg er søtfysen, men vil være sunn, kan jeg lage meg en skål med tinte bær (gjerne varme), med biola naturell, noen hakkede nøtter og litt honning på toppen. God dessert!
Ariel Simone Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 19. januar 2010 takk for mange gode tips:)
buttergirl Skrevet 19. januar 2010 #19 Skrevet 19. januar 2010 Hender også ofte jeg tar meg en boks annanas, inneholder kun 110 kcal. Godt å blade med litt madler
Hoppeslott Skrevet 19. januar 2010 #20 Skrevet 19. januar 2010 Hvordan kan man sammenligne en SØT frokostblanding med SALT chips? Er det pga. konsistensen? Er det derfor du spiser chips, og ikke fordi det faktisk smaker salt? Hørtes bare merkelig ut. Hehe, synes faktisk det er bedre. Men jeg er mer glad i søte ting enn salte ting generelt, mer sjokomoms enn chipsmoms. Så ja, funker fint på meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå