Lisama Skrevet 18. januar 2010 #1 Del Skrevet 18. januar 2010 Tenkte å teste ut Aveda shampoo og balsam, noen som har noen erfaringer med produkter fra dette merket? Nærmere bestemt tenkte jeg på damage remedy serien. Hadde en gang aveda brilliant universal styling creme, og den likte jeg kjempegodt hvertfall. Har funnet ut at det ikke er SLS i shampooen hvertfall, og at dette er et miljøbevisst merke (?) Blir glad for å høre deres erfaringer før jeg bestiller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ane_* Skrevet 24. januar 2010 #2 Del Skrevet 24. januar 2010 Tenkte å teste ut Aveda shampoo og balsam, noen som har noen erfaringer med produkter fra dette merket? Nærmere bestemt tenkte jeg på damage remedy serien. Hadde en gang aveda brilliant universal styling creme, og den likte jeg kjempegodt hvertfall. Har funnet ut at det ikke er SLS i shampooen hvertfall, og at dette er et miljøbevisst merke (?) Blir glad for å høre deres erfaringer før jeg bestiller! hei. jeg begynte akkurat å bruke aveda, den blå serien for tørt hår. jeg er superfornøyd. håret ser mye sunnere ut. og jeg liker at det er økologisk. etterhvert vil jeg nok bestille en shampo og balsam for skadet hår også. du bør i tillegg kjøpe en kur. det gjør underverker for håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisama Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2010 tusen takk for svar! Får nok snart produktene i posten, så hvis jeg er fornøyd bestiller jeg kuren i samme serie og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 19. september 2022 #4 Del Skrevet 19. september 2022 12 år senere respons ! HVORDAN BLE ERFARINGEN PÅ AVEDA? 🫶🌷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå