Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #21 Skrevet 18. januar 2010 Du skriver at han slipper det han har i hendene for å hente henne dersom hun ringer ham!? Sier ikke det deg at du bør gå ut av dette forholdet?
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 18. januar 2010 #22 Skrevet 18. januar 2010 Du skriver at han slipper det han har i hendene for å hente henne dersom hun ringer ham!? Sier ikke det deg at du bør gå ut av dette forholdet? hvis han ikke gjør noe med dette kommer jeg nok til å gjøre det. Kan også nevne at han har bilde av henne på facebook!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #23 Skrevet 18. januar 2010 Say what? Bilde av x på facebook? Nei huff dump han. Virker ikke som han har kommet over henne. Og at hun flørter slik med han på byen er feil Rart at han ikke ser noe galt i det.
Gjest megvel Skrevet 18. januar 2010 #24 Skrevet 18. januar 2010 Jeg synes du overragerer og kjæresten din "underreagerer". Du må få han til å skjønne at du ikke liker måten hun oppfører seg mot han. Det har ingenting for seg å ringe henne og skjelle henne ut. Anbefaler deg å ta det opp men kjæresten din på en rolig, voksen måte uten å anklage ham for noe. Prøv også å unngå å referere til x-en med noe annet enn navnet. Men jeg synes heller ikke det er ok at han slipper alt og kommer henne til unnsetning hver gang hun ringer...
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #25 Skrevet 18. januar 2010 Jeg ringte henne fordi han ikke ville gjøre det! Han sa bare la det ligge. Men jeg lar ikke en slik oppførsel bare ligge. Vel, da får du heller krangle med ham enn med henne. Det er han som har ansvar for å sette grenser ovenfor eksen sin og ikke du. Uansett om han ville ringe eller ikke så var det feil av deg å ringe. Og ikke minst, hvordan trodde du egentlig at du skulle nå frem? Sett at hun virkelig forsøker å ødelegge for dere, så har hun nå svart på hvit at du er den crazy kjæresten hans som er dritsjalu og ringer og skjeller ut folk. Det eneste du oppnådde med å ringe var å gi henne negative ting hun kan bruke mot deg til kjæresten din. Det er han som må ta ansvar. Klarer han ikke det får du heller se om du gidder å være sammen med en tafatt kjæreste som godtar at jenter slenger seg etter ham. Du klarte å blande deg denne gangen men hva med neste gang når du ikke er der, klarer du da å stole på at han håndterer det ok og klarer å sette grenser for henne da?
Gjest Sobril Skrevet 18. januar 2010 #26 Skrevet 18. januar 2010 Jeg var i den meningen tidligere at alle kunne være venner og at alt gikk bra. Hadde i laaaaang tid et Seinfeld-forhold til min ex, men det ender som det ofte gjør; i bingen. Det går an å hilse på og snakke med ex'er på byen, selvsagt, men å ha personlig kontakt - face to face - synes jeg gjør unødvendig skade for den nye parten i et forhold. Unødvendig sjalusi. Undøvendig drama. Hvis det er så helvetes viktig med ex'en så bør man finne ut hva som gikk galt og heller bli sammen med denne istedenfor. Det er nå MIN mening.
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 18. januar 2010 #27 Skrevet 18. januar 2010 Syntes du skal skremmene henne skikkelig. Ta med den noen venninner som kan ta og holde henne fast mens du putter pekefingen opp i ansiktet og forteller henne hvor landet ligger, gi henne gjerne og et lite klask med flat hånd så hun forstår alvoret. Beste er om du gjør dette når andre ser på så hun blir skikkelig driti ut foran skolevenninner og sånn.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 18. januar 2010 #28 Skrevet 18. januar 2010 Vel, da får du heller krangle med ham enn med henne. Det er han som har ansvar for å sette grenser ovenfor eksen sin og ikke du. Uansett om han ville ringe eller ikke så var det feil av deg å ringe. Og ikke minst, hvordan trodde du egentlig at du skulle nå frem? Sett at hun virkelig forsøker å ødelegge for dere, så har hun nå svart på hvit at du er den crazy kjæresten hans som er dritsjalu og ringer og skjeller ut folk. Det eneste du oppnådde med å ringe var å gi henne negative ting hun kan bruke mot deg til kjæresten din. Det er han som må ta ansvar. Klarer han ikke det får du heller se om du gidder å være sammen med en tafatt kjæreste som godtar at jenter slenger seg etter ham. Du klarte å blande deg denne gangen men hva med neste gang når du ikke er der, klarer du da å stole på at han håndterer det ok og klarer å sette grenser for henne da? Ja dette er da din mening at jeg ikke skal blande meg men dette går ut over meg å. Jeg kommer ikke til å bare sitte å se på at hun kaster seg over kjæresten min.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 18. januar 2010 #29 Skrevet 18. januar 2010 Syntes du skal skremmene henne skikkelig. Ta med den noen venninner som kan ta og holde henne fast mens du putter pekefingen opp i ansiktet og forteller henne hvor landet ligger, gi henne gjerne og et lite klask med flat hånd så hun forstår alvoret. Beste er om du gjør dette når andre ser på så hun blir skikkelig driti ut foran skolevenninner og sånn. hehe ja det frister veldig. Men kommer nok ikke til å gjøre det akkurat
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 18. januar 2010 #30 Skrevet 18. januar 2010 jeg er for at du slår opp med han. Virkelig. Hun høres ut som en dritkjerring og han høres ut som feiging som ikke tørr å sette ned foten og si nok er nok. Det at han slipper alt han har i hendene å kommer til hun med en gang hun ringer sier vel litt gjør det ikke?
Gjest gjestedama Skrevet 18. januar 2010 #31 Skrevet 18. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan få være venner med exene sine. Både jeg og typen har da venner som vi har hatt litt historie med. Men det er jo selvfølgelig ikke greit at hun holder på sånn. Hadde du tatt det opp på en ordentlig måte hadde det kanskje løst seg, men når du begynner å ringe henne for å kalle henne slut skjønner jeg godt at hun la på. Sånne svar er omtrent det dummeste jeg leser. Du evner altså ikke å se at andre kan ha et problem med noe du selv ikke har noe problem med?
Gjest Anonym jente 19 Skrevet 18. januar 2010 #32 Skrevet 18. januar 2010 Ja dere gjør alle 3 feil Du skulle ikke ha ringt henne og kjefta ho ut. Det skulle han ha gjort! Han må ta ansvar og gi klar og tydelig beskjed til henne at hun må skjerpe seg. hun gjør selvfølgelig en stor feil ved å kaste seg over han når han er sammen med deg. Det er ikke bra. Det burde hun slutte med. Håper dere får ordna opp i dette kaoset
Murder Skrevet 18. januar 2010 #33 Skrevet 18. januar 2010 Sånne svar er omtrent det dummeste jeg leser. Du evner altså ikke å se at andre kan ha et problem med noe du selv ikke har noe problem med?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #34 Skrevet 18. januar 2010 Sånne svar er omtrent det dummeste jeg leser. Du evner altså ikke å se at andre kan ha et problem med noe du selv ikke har noe problem med? Helt enig!
MissStiles Skrevet 18. januar 2010 #35 Skrevet 18. januar 2010 Jeg er også en av dem som har kontakt med eksen sin og ikke har noe imot at kjæresten min har det. Det er flere år siden det ble slutt og vi er bare venner. Ingen av oss vil at vennskapet skal ta slutt. Kjæresten min vet at jeg har kontakt med eksen. Og så lenge jeg ikke holder det skjult, ser jeg ikke problemet. Men sånn som eksen min kjæresten din oppfører seg, så hadde jeg også reagert. Har du snakket med kjæresten din om dette? Han burde ta en prat med henne og be henne om å ikke ta så mye kontakt. Evt. kutte ut kontakten.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #36 Skrevet 18. januar 2010 Jeg skulle kanskje ikke kalt henne det men det er slik jeg mener om henne. Det er akkuratt slik hun oppførte seg på byen. Nei, du skulle ikke kalt henne det. Sånt er bare dumt, og utelukker, som du fort oppdaget, videre kommunikasjon. En annen ting jeg ikke begriper er folk som sier " jeg stoler på han, men ikke på henne". Så vidt meg bekjent bør det da alldeles ikke være noe problem, så lenge du stoler på han. For da vil han jo avvise henne om hun prøver seg på noe....ikke sant!! Eller er du ikke egentlig helt sikker på at han vil det? Tro?
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 18. januar 2010 #37 Skrevet 18. januar 2010 Jeg er også en av dem som har kontakt med eksen sin og ikke har noe imot at kjæresten min har det. Det er flere år siden det ble slutt og vi er bare venner. Ingen av oss vil at vennskapet skal ta slutt. Kjæresten min vet at jeg har kontakt med eksen. Og så lenge jeg ikke holder det skjult, ser jeg ikke problemet. Men sånn som eksen min kjæresten din oppfører seg, så hadde jeg også reagert. Har du snakket med kjæresten din om dette? Han burde ta en prat med henne og be henne om å ikke ta så mye kontakt. Evt. kutte ut kontakten. Ja har snakka med han men han sier bare la det ligge. ikke bryr deg osv
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #38 Skrevet 18. januar 2010 Ja har snakka med han men han sier bare la det ligge. ikke bryr deg osv Men hvorfor skjeller du ikke ham ut på samme måte som du skjeller henne ut da? Han er jo teit som ikke gidder å si skikkelig fra til henne når hun oppfører seg slik. Du kjefter på henne men det er jo faktisk han som er sammen med deg, det er han som har et ansvar for at du skal slippe å se at jenter kaster seg over ham. Dumme jenter vil det alltid finnes, men om du ikke skal bli en av disse dumme jentene som oppfører seg som en crazy bitch så bør du kreve at han skal ordne opp heller enn at du skal springe rundt og kalle andre for sluts. Det er jo HAN som er den største idioten da det er HANS ansvar at du skal slippe å føle deg som en idiot som må se på at ei anna jente prøver å kysse ham. Hvor gamle er dere forresten?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #39 Skrevet 18. januar 2010 Men hvorfor skjeller du ikke ham ut på samme måte som du skjeller henne ut da? Han er jo teit som ikke gidder å si skikkelig fra til henne når hun oppfører seg slik. Du kjefter på henne men det er jo faktisk han som er sammen med deg, det er han som har et ansvar for at du skal slippe å se at jenter kaster seg over ham. Dumme jenter vil det alltid finnes, men om du ikke skal bli en av disse dumme jentene som oppfører seg som en crazy bitch så bør du kreve at han skal ordne opp heller enn at du skal springe rundt og kalle andre for sluts. Det er jo HAN som er den største idioten da det er HANS ansvar at du skal slippe å føle deg som en idiot som må se på at ei anna jente prøver å kysse ham. Hvor gamle er dere forresten? Sant nok men virker ikke som han kommer til å snakke om henne om det selv om jeg har bedt han om det flere ganger Jeg er 20( blir 21 om en månde) Han er 22 og hun er 19.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #40 Skrevet 18. januar 2010 Sant nok men virker ikke som han kommer til å snakke om henne om det selv om jeg har bedt han om det flere ganger Jeg er 20( blir 21 om en månde) Han er 22 og hun er 19. Da kan dere jo gjøre en avtale om at neste gang så - skal HAN gi klar beskjed om at dette godtar han ikke og at hun kan slutte - og at DU da ikke skal blande det og være en crsazy kjæreste (som både han og henne kan finne seg lei av) Men han dropper alt han har i hendene for henne og gidder ikke å gi klar beskjed når hun kaster seg over ham... hvorfor er du sammen med ham igjen? I stedet for å la kjæresten sette deg i andre rekke og at du selv går inn og kaller andre jenter for sluts burde du jo heller rette deg opp i ryggen og si at dette godtar du ikke, JEG GÅR HJEM og at han får komme etter når han har vist at han setter deg først. På den måten slipper du at andre behandler deg dårlig (både han og henne) UTEN at du behøver å skjelle ut andre jenter for det. Samme resultat men bare ved det ene alternativet får du gått med hodet hevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå