Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Kjæresten min har kontakt med eksen sin. Som han var sammen med før meg. Vi har vært sammen litt over 3 månder og jeg begynner å merke at ho går meg på nervene! For det første skjønner jeg ikke hvorfor de må ha kontakt? Han sier de bare er venner. Jeg stoler på han men jeg stoler overhode ikke på henne. Virker som ho vil ha han tilbake Som for eksempel så har det vært mange episoder på byen hvor hun har nærmest hevet seg over han og flørter med han. I helga var vi på byen og hun var selvfølgelig på samme utested som oss (BOMBE) Flere ganger prøvde hun å kysse han Han snudde seg vekk selvfølgelig. Hun fulgte etter han over alt som en valp og hun prøvde også en gang å sette seg på fanget hans men da dytta han henne vekk for jeg satt rett ved. Hun var veldig full men det er ingen unnskyldning for å kaste seg over kjæresten min. De er ikke sammen lengre. Virker som hun ikke har skjønt det. Jeg kjente det bare koka over og dro henne med meg ut for å snakke. Jeg prøvde å forklare at det hun gjorde IKKE var okey. Men hun bare lo å sa: Vi har det bare litt gøy. Slapp av nå. Viste at det ikke nytta å ha en alvorsprat med hun når hun var så full. Så jeg tenkte å heller vente til neste dag. På søndag ringte jeg henne (han har nr hennes fortsatt, skjønner ikke helt hva han skal med det men okey) Jeg forklarte åssen hun oppførte seg. At hun oppførte seg som en billig slut. Hun ble selvfølgelig fornærma og sa at jeg overdrev. Før jeg fikk sagt noe mer bare slang hun på røret. En anna ting er det at ho ringer han ofte i helgene for å spør om han kan hente henne eller kjøre henne en plass. Snill som han er så kan han bokstavelig talt slippe alt han har i hendene å løpe ut for å kjøre henne. Herregud han er da ikke hennes sjåfør? Må da være andre som kan kjøre henne? Eller så kan ho vel ta buss eller taxi! Jeg liker ikke at de er i samme bil sammen. Alene. Som sagt jeg stoler på han og han har sagt det ikke kommer til å skje noe men jeg stoler ikke på henne. Gud vet hva hun kommer til å gjøre eller har gjort. Ho har ikke akkurat det beste rykte på seg (Løs på tråden) Så nei jeg stoler ikke på henne. Virker som hun ikke tåler at han er lykkelig med en anna jente. At hun er sjalu. Jeg sier bare GET OVER IT! Han har sagt flere ganger at han ikke kommer til å gå tilbake til henne siden da de var sammen var hun utro. Men jeg føler hun prøver å ødelegge forholde vårt med vilje! Skulle bare ønske han kunne gi en stor F i henne. Ho er ikke hans problem lengre. Noen ganger vil jeg bare be han om å velge mellom meg og henne. Men er det for slemt å si? Har bare lyst til å få henne ut av livene våre!
Gjest Armule Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Ro ned egget og get over it. Det stopper vel til slutt.
Gjest slugger'n Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Når jeg leser slikt oppgulp så er jeg glad for at jeg har rundet 30, fjortissdrama er bare så utrolig søppel!
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Ro ned egget og get over it. Det stopper vel til slutt. Get over it? Hadde du satt pris på om eksen til kjæresten din hadde prød å kysse han gjentatte ganger og kasta seg over han?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Jeg hadde gitt henne en på tryne! Kjerring. Ekser er noe drit.
I Grosny Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Vanlig skikk blant voksne er at hvis en av partnerne har noe imot x-kontakt, så holder man seg unna. Det er veldig uvanlig å være x-sjåfør. Det er noen som ikke bekymrer seg. Jeg kjenner ei som var kokk i bryllupet til sin fraskilte mann. Bruden hans sydde forresten brudekjole til henne når hun skulle gifte seg igjen. X`n til gutten din er jo litt verre, fordi hun aktivt prøver å trekke han inntil seg. Det beste hadde vært om han kunne avvise henne. Men det kan godt tenkes at mannen din er så prinsippsterk at han er helt upåvirkerlig for hennes framstøt. Derfor er det ikke så farlig, bortsett fra at det er ubehagelig for deg, og det betyr ganske mye.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Vanlig skikk blant voksne er at hvis en av partnerne har noe imot x-kontakt, så holder man seg unna. Det er veldig uvanlig å være x-sjåfør. Det er noen som ikke bekymrer seg. Jeg kjenner ei som var kokk i bryllupet til sin fraskilte mann. Bruden hans sydde forresten brudekjole til henne når hun skulle gifte seg igjen. X`n til gutten din er jo litt verre, fordi hun aktivt prøver å trekke han inntil seg. Det beste hadde vært om han kunne avvise henne. Men det kan godt tenkes at mannen din er så prinsippsterk at han er helt upåvirkerlig for hennes framstøt. Derfor er det ikke så farlig, bortsett fra at det er ubehagelig for deg, og det betyr ganske mye. Jeg synes ikke det hun holder på med er okey. Det hadde ikke gjort meg noe hvis hun kunne oppføre seg men det kan hun ikke. Hun må skjønne at man kan ikke kaste seg over eksen når han har kjæreste.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan få være venner med exene sine. Både jeg og typen har da venner som vi har hatt litt historie med. Men det er jo selvfølgelig ikke greit at hun holder på sånn. Hadde du tatt det opp på en ordentlig måte hadde det kanskje løst seg, men når du begynner å ringe henne for å kalle henne slut skjønner jeg godt at hun la på.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan få være venner med exene sine. Både jeg og typen har da venner som vi har hatt litt historie med. Men det er jo selvfølgelig ikke greit at hun holder på sånn. Hadde du tatt det opp på en ordentlig måte hadde det kanskje løst seg, men når du begynner å ringe henne for å kalle henne slut skjønner jeg godt at hun la på. Jeg skulle kanskje ikke kalt henne det men det er slik jeg mener om henne. Det er akkuratt slik hun oppførte seg på byen.
Mamoli Skrevet 18. januar 2010 #10 Skrevet 18. januar 2010 Kjæresten din er en del av problemet her. Han burde si klart ifra at sånn oppførsel ikke passer seg når de sees på byen, og han burde holde seg unna henne ellers, når hun tydeligvis ikke behandler hans nåværende forhold til deg med respekt. Om han ikke klarer det, er han ikke noe å ta vare på. Han høres svak ut synes jeg, ut fra hva du sier.
Havbris Skrevet 18. januar 2010 #11 Skrevet 18. januar 2010 Kjæresten min har kontakt med eksen sin. Som han var sammen med før meg. Vi har vært sammen litt over 3 månder og jeg begynner å merke at ho går meg på nervene! For det første skjønner jeg ikke hvorfor de må ha kontakt? Han sier de bare er venner. Jeg stoler på han men jeg stoler overhode ikke på henne. Virker som ho vil ha han tilbake Som for eksempel så har det vært mange episoder på byen hvor hun har nærmest hevet seg over han og flørter med han. I helga var vi på byen og hun var selvfølgelig på samme utested som oss (BOMBE) Flere ganger prøvde hun å kysse han Han snudde seg vekk selvfølgelig. Hun fulgte etter han over alt som en valp og hun prøvde også en gang å sette seg på fanget hans men da dytta han henne vekk for jeg satt rett ved. Hun var veldig full men det er ingen unnskyldning for å kaste seg over kjæresten min. De er ikke sammen lengre. Virker som hun ikke har skjønt det. Jeg kjente det bare koka over og dro henne med meg ut for å snakke. Jeg prøvde å forklare at det hun gjorde IKKE var okey. Men hun bare lo å sa: Vi har det bare litt gøy. Slapp av nå. Viste at det ikke nytta å ha en alvorsprat med hun når hun var så full. Så jeg tenkte å heller vente til neste dag. På søndag ringte jeg henne (han har nr hennes fortsatt, skjønner ikke helt hva han skal med det men okey) Jeg forklarte åssen hun oppførte seg. At hun oppførte seg som en billig slut. Hun ble selvfølgelig fornærma og sa at jeg overdrev. Før jeg fikk sagt noe mer bare slang hun på røret. En anna ting er det at ho ringer han ofte i helgene for å spør om han kan hente henne eller kjøre henne en plass. Snill som han er så kan han bokstavelig talt slippe alt han har i hendene å løpe ut for å kjøre henne. Herregud han er da ikke hennes sjåfør? Må da være andre som kan kjøre henne? Eller så kan ho vel ta buss eller taxi! Jeg liker ikke at de er i samme bil sammen. Alene. Som sagt jeg stoler på han og han har sagt det ikke kommer til å skje noe men jeg stoler ikke på henne. Gud vet hva hun kommer til å gjøre eller har gjort. Ho har ikke akkurat det beste rykte på seg (Løs på tråden) Så nei jeg stoler ikke på henne. Virker som hun ikke tåler at han er lykkelig med en anna jente. At hun er sjalu. Jeg sier bare GET OVER IT! Han har sagt flere ganger at han ikke kommer til å gå tilbake til henne siden da de var sammen var hun utro. Men jeg føler hun prøver å ødelegge forholde vårt med vilje! Skulle bare ønske han kunne gi en stor F i henne. Ho er ikke hans problem lengre. Noen ganger vil jeg bare be han om å velge mellom meg og henne. Men er det for slemt å si? Har bare lyst til å få henne ut av livene våre! Det er ikke sikkert du kan gjøre noe med denne jenta - men du/dere kan gjøre noe selv. Gi henne minimalt av oppmerksomhet så blir det sikkert ikke så spennende for henne å leke rival-leken.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #12 Skrevet 18. januar 2010 Jeg er en av dem som mener at det er ok å ha kontakt med eks. Det har vært en viktig person i livet og for meg er det helt unaturlig å kutte en slik person ut sånn helt momentant MEN; dette forutsetter at begge to er ferdig med hverandre og behanlder hverandre som 100% venner. Når hun forsøker å kysse ham har HAN et ansvar for å si at nok er nok og at han ikke ønsker å ha kontakt med henne når hun oppfører seg slik. Du bør roe deg helt ned og slutte å kontakte henne. Det er han som har anvsret for å sette grenser her og ikke du. Så får du heller se om du er villig til å være sammen med en mann som ikke klarer å sette grenser ovenfor eksen sin. Å kontakte henne blir helt på jordet, når det er han som står til ansvar for deg og han som dermed bør sørge for at hun holder seg borte. Så her oppfører dere alle tre dere feil - hun fordi hun legger seg etter han - han fordi han ikke tar ansvar for å sette skikkelige grenser - du fordi du blander deg inn og ikke stoler på at kjæresten din kan håndtere dette på egenhånd og for at du ringer henne opp og kaller henne en slut. (har noen virkelig kommet noe sted her i verden med å kalle en annen en slut?)
Gjest Marie Louise Skrevet 18. januar 2010 #13 Skrevet 18. januar 2010 Jeg ser ikke noe galt i være venn med eksen MEN når hun oppfører seg slik som hun gjør så er ikke okey. Jeg skjønner godt at du blir sur. Hadde søren meg jeg å blitt! Men kanskje han burde si til henne at hun må slutte å flørte med han??
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 18. januar 2010 #14 Skrevet 18. januar 2010 Jeg er en av dem som mener at det er ok å ha kontakt med eks. Det har vært en viktig person i livet og for meg er det helt unaturlig å kutte en slik person ut sånn helt momentant MEN; dette forutsetter at begge to er ferdig med hverandre og behanlder hverandre som 100% venner. Når hun forsøker å kysse ham har HAN et ansvar for å si at nok er nok og at han ikke ønsker å ha kontakt med henne når hun oppfører seg slik. Du bør roe deg helt ned og slutte å kontakte henne. Det er han som har anvsret for å sette grenser her og ikke du. Så får du heller se om du er villig til å være sammen med en mann som ikke klarer å sette grenser ovenfor eksen sin. Å kontakte henne blir helt på jordet, når det er han som står til ansvar for deg og han som dermed bør sørge for at hun holder seg borte. Så her oppfører dere alle tre dere feil - hun fordi hun legger seg etter han - han fordi han ikke tar ansvar for å sette skikkelige grenser - du fordi du blander deg inn og ikke stoler på at kjæresten din kan håndtere dette på egenhånd og for at du ringer henne opp og kaller henne en slut. (har noen virkelig kommet noe sted her i verden med å kalle en annen en slut?) Jeg ringte henne fordi han ikke ville gjøre det! Han sa bare la det ligge. Men jeg lar ikke en slik oppførsel bare ligge.
Mir Skrevet 18. januar 2010 #15 Skrevet 18. januar 2010 Her må typen din si ifra ja. Jeg hadde også holdt meg for god for å ringe henne og kalle henne en billig slut.. Jeg synes man synker selv da. Få typen din til å gro noen baller.
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 18. januar 2010 #16 Skrevet 18. januar 2010 Kjæresten din burde be henne om å la vær! Han må jo skjønne at dette sårer deg. Altså når hun kaster seg over han slik som du forklarer. Tørr han ikke å sette henne på plass eller? Enig med det noen sier her at det er ikke din jobb å kjefte på henne og sette ho på plass. Det er noe HAN må gjøre. For da forstår ho det kanskje bedre. Kommer ikke til å hjelpe ved å kalle henne en slut. DETTE MÅ TYPEN DIN ORDNE OPP I SELV!!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #17 Skrevet 18. januar 2010 Så her oppfører dere alle tre dere feil - hun fordi hun legger seg etter han - han fordi han ikke tar ansvar for å sette skikkelige grenser - du fordi du blander deg inn og ikke stoler på at kjæresten din kan håndtere dette på egenhånd og for at du ringer henne opp og kaller henne en slut. (har noen virkelig kommet noe sted her i verden med å kalle en annen en slut?) Veldig enig i denne!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #18 Skrevet 18. januar 2010 Uansett å horete jeg hadde oppført meg på byen hadde jeg blitt fornærma hvis noen ringte meg å kalte meg slut. men uansett så er ikke hennes oppførsel forsvarlig. KJæresten din må gjøre noe med saken. Enten så sier han til henne at hun må gi seg med denne oppførselen eller så får du bare slå opp med han hvis du ikke klarer dette. Man skulle nesten tro kjæresten din liker oppmerksomheten han får fra eksen siden han ikke sier noe til henne
Purple Basil Skrevet 18. januar 2010 #19 Skrevet 18. januar 2010 Ta en prat med typen din og få ham til å si ifra til henne! Enkelte ekser holder man kontakten med, enkelte bør man holde seg unna - hun her virker som en av dem man holder seg unna. Vet han hva du føler?
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 18. januar 2010 #20 Skrevet 18. januar 2010 Ta en prat med typen din og få ham til å si ifra til henne! Enkelte ekser holder man kontakten med, enkelte bør man holde seg unna - hun her virker som en av dem man holder seg unna. Vet han hva du føler? Ja han vet det men han sier bare la det ligge. Ikke bry deg. Hadde en av mine ekser holdt på slik med meg hadde han klikka totalt og mest sannsynlig slått til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå