Gjest Sommertid Skrevet 11. november 2010 #21 Skrevet 11. november 2010 Jeg bryr meg fint lite om mannen spruter mye eller lite. Så lenge han kommer så er jeg mere en fornyd =)
Gjest askim-dame Skrevet 12. november 2010 #22 Skrevet 12. november 2010 Fikk ny dame i fjor, og hun skal da absolutt stikke 2 fingre opp i rumpa mi. Og gjett om det er deilig? Kommer mye mer og med lengre sprut enn før også. ENIG! Mye mer sprut da. Og de alle menn digger det. Kanskje ikke første gangen. Men gjett om han "maser" neste gang.
Gjest sardintroll Skrevet 15. november 2010 #23 Skrevet 15. november 2010 (endret) Mye sprut er greit, så lenge jeg ikke får det på klærne. xD Endret 15. november 2010 av sardintroll
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2010 #24 Skrevet 15. november 2010 Hva synes dere jenter om mye sæd og spruting? Bare ekkelt eller? Vel, tenk selv. Hva synes du selv er best, en masse sæd som spruter ut over magen på deg og helt opp i ansiktet og over alt, eller bare litt som er lett å tørke vekk? Hvorfor skulle da noen andre sette pris på en masse sædsprut?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #25 Skrevet 15. november 2010 Jeg liker å svelge, så jeg ser helst at det ikke er altfor mye
Gjest jeansgutt21 Skrevet 18. november 2010 #26 Skrevet 18. november 2010 Jo mer og sterkere sædsprut, jo sterkere og lengre orgasme for gutten:) For min egen del er det sånn at jo sterkere og lengre orgasme, desto større og villere blir sæødspruten:) Digg foer dama å vite at når gutten spruter vilt, har hun klart å gitt han en gantastisk orgasme:)
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 18. november 2010 #27 Skrevet 18. november 2010 Jeg elsker sæd og vil gjerne få det "overalt" (ikke øyne/nese, takk)! Synes det er et fantastisk syn når mannen spruter, men det har ikke så mye å si om det er lite/mye, renner/spruter o.l. Jeg er fornøyd uansett! Digger å ligge på sofa/seng med mannen sittende over brystet mitt, runker seg selv til han spruter i ansiktet og munnen min. Om jeg suger og skal få det i munnen foretrekker jeg at det ikke er så lenge siden siste utløsning slik at det ikke blir så mye. Og innimellom er det fryktelig koselig og intimt at han spruter inni meg - alt kommer an på dagsform, humør og "type" sex. Enig i det meste her ja
Gjest kjekkog grei Skrevet 25. november 2010 #28 Skrevet 25. november 2010 Jeg spruter abnormalt mye og har vel det siden jeg var 15. Men det varierer jo litt også, men om jeg gjør meg kåt over et par timer kan det komme 12 15 stive sprut av meg. venter jeg noen dager blir den bare tykkere og hvitere og spruter ikke så hardt. Har vel opplevet at enkelte jeneter elsker å få kravtige sprøyt både her og der. Er spennende og jeg eksprementerte jo litt med gutta i puberteten og.. vant stort sett altid;) sprut i vei! (har en video på nettet på xhamster der det er under massive norwegian cumshot om noen vil titte litt)
TaliBanan Skrevet 25. november 2010 #29 Skrevet 25. november 2010 Jeg spruter abnormalt mye og har vel det siden jeg var 15. Men det varierer jo litt også, men om jeg gjør meg kåt over et par timer kan det komme 12 15 stive sprut av meg. venter jeg noen dager blir den bare tykkere og hvitere og spruter ikke så hardt. Har vel opplevet at enkelte jeneter elsker å få kravtige sprøyt både her og der. Er spennende og jeg eksprementerte jo litt med gutta i puberteten og.. vant stort sett altid;) sprut i vei! (har en video på nettet på xhamster der det er under massive norwegian cumshot om noen vil titte litt) Syns det der så helt normalt ut... langt fra "abnormalt" og "massive"..
Gjest birry93 Skrevet 26. november 2010 #30 Skrevet 26. november 2010 Har ikke noe forhold til det. Om det er mye eller lite som samles i dongen når gutten får utløsning tenker jeg ikke noe særlig over.
FantasDick Skrevet 26. november 2010 #31 Skrevet 26. november 2010 (har en video på nettet på xhamster der det er under massive norwegian cumshot om noen vil titte litt) Jeg kikket! Så ut som at det var mer enn "normalt" - flott!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #32 Skrevet 26. november 2010 Jeg spruter abnormalt mye og har vel det siden jeg var 15. Men det varierer jo litt også, men om jeg gjør meg kåt over et par timer kan det komme 12 15 stive sprut av meg. venter jeg noen dager blir den bare tykkere og hvitere og spruter ikke så hardt. Har vel opplevet at enkelte jeneter elsker å få kravtige sprøyt både her og der. Er spennende og jeg eksprementerte jo litt med gutta i puberteten og.. vant stort sett altid;) sprut i vei! (har en video på nettet på xhamster der det er under massive norwegian cumshot om noen vil titte litt) Nå ble jeg visst litt kåt. Her hjemme renner det bare. Null sprut.
Gjest Mann Skrevet 26. november 2010 #33 Skrevet 26. november 2010 (har en video på nettet på xhamster der det er under massive norwegian cumshot om noen vil titte litt) Respect! Jeg har aldri sprutet så mye.
Djungelvrål Skrevet 26. november 2010 #34 Skrevet 26. november 2010 Jeg er opptatt av å få tørket det fortest mulig av meg fordi det er grise-ekkelt. At noen kan tenne på den guffa der er uforståelig, så mye eller lite er meg fullstendig likegyldig. Er en greie menn har for seg, er ikke viktig for kvinner. Mye sæd er ingen indikasjon på god sædkvalitet.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2010 #35 Skrevet 27. november 2010 Det er sant som Vinne sier. At det kommer mye betyr bare at prostata har fått anledning til å lage mye "glidemiddelveske", og det er enormt mange faktorer som kommer inn som har betydning for selve produksjonen av denne vesken her. Som oftest er det tilfeldig hvilke faktorer som slår inn. Største grunnen for at det er mer enn en gjennomsnittlig utløsning er at det er lenge siden sist. Det har altså ikke noe å si for sædkvaliteten, da sædcellene står for dette, og står for bare en bitteliten del av totalvolumet.
Gjest Jonna Skrevet 27. november 2010 #36 Skrevet 27. november 2010 Har en avstandselsker som jeg møter ca hver annen helg. Da kan det bli fra 2 til 5 utløsninger for han. Dersom det er lite utløsning første kvelden, kan det da bety at han har hatt andre som jeg ikke vet om?
Djungelvrål Skrevet 27. november 2010 #37 Skrevet 27. november 2010 Har en avstandselsker som jeg møter ca hver annen helg. Da kan det bli fra 2 til 5 utløsninger for han. Dersom det er lite utløsning første kvelden, kan det da bety at han har hatt andre som jeg ikke vet om? Eeeeeh....du vet at menn runker??
Gjest Siegmund Skrevet 28. november 2010 #38 Skrevet 28. november 2010 Jeg er opptatt av å få tørket det fortest mulig av meg fordi det er grise-ekkelt. At noen kan tenne på den guffa der er uforståelig, så mye eller lite er meg fullstendig likegyldig. Er en greie menn har for seg, er ikke viktig for kvinner. Mye sæd er ingen indikasjon på god sædkvalitet. Skaplesbe? Eller bare generell penismisunnelse?
Djungelvrål Skrevet 28. november 2010 #39 Skrevet 28. november 2010 Skaplesbe? Eller bare generell penismisunnelse? Nei fordi det er ingen andre kvinner som ikke liker det, jeg må være kankje den eneste i norge! Peniser er stygge så ikke så kjempemisunnelig der nei..skaplesbe..er godt over 30 med barn og samboer..skal godt gjøres, gidde å leve i fornektelse i frigjorte Norge i 2010...hvorfor??
Gjest jeansgutt21 Skrevet 28. november 2010 #40 Skrevet 28. november 2010 ENIG! Mye mer sprut da. Og de alle menn digger det. Kanskje ikke første gangen. Men gjett om han "maser" neste gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå