Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Vi har jo de andre "Kunne du vært sammen med"-trådene, så hvorfor ikke. Kunne du vært sammen med en som hadde hatt superkrefter som teleportering, flyving og lignende superkrefter som man gjerne ser på film (som sikkert er umulig uansett, men samme det)? Og hvordan tror du at du hadde reagert om din mann/dame hadde vist deg at h*n har slike evner?
Momseguri Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Jeg hadde blitt KJEMPEBEGEISTRET viss mr.N hadde super powers Endret 19. januar 2010 av Meg_457
toth Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Haha, joda sikkert.. Men herregud nå begynner disse trådene å ta litt vel av
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Herregud, for et spørsmål.... :slår: for ei rumpe
JollyJolly Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Kommer an på hvilke overnaturlige krefter. Jeg kunne ikke vært sammen med en som kunne lese tanker tror jeg. Fly, gjøre seg usynlig, teleportere, reise fram/tilbake i tid hadde vært greit, så lenge jeg kunne stole på ham. Ellers er det vel vanskelig hvis den du er sammen med feks er elektrisk eller selvantennende og ikke har helt kontroll? Kunne godt vært sammen med batman/superman/edderkoppen. Man kanskje ikke hulken. Eller kanskje det også, hvis han var fantastisk på alle andre måter.
Chiyo Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Vi har jo de andre "Kunne du vært sammen med"-trådene, så hvorfor ikke. Kunne du vært sammen med en som hadde hatt superkrefter som teleportering, flyving og lignende superkrefter som man gjerne ser på film (som sikkert er umulig uansett, men samme det)? Og hvordan tror du at du hadde reagert om din mann/dame hadde vist deg at h*n har slike evner? Ja seff! Det hadde vært døds kult!
Gjest a.g Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Jepp, spesielt hvis det hadde vært en som wolverine
Gjest negasjon Skrevet 18. januar 2010 #10 Skrevet 18. januar 2010 Kanskje... Det ville blitt bra, helst tror jeg Frodo ville jeg møtt igjen.
Kamikatze Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 Regnes det å lage mat og å ta opp-, kles- og gulvvasken som superkrefter?
Wonders Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Endret 1. februar 2010 av Wonders
Draum Skrevet 1. februar 2010 #13 Skrevet 1. februar 2010 Regnes det å lage mat og å ta opp-, kles- og gulvvasken som superkrefter? Hvis man er mann så. Er man kvinne er det bare minstekravet til evner.
Ocean Skrevet 23. februar 2010 #14 Skrevet 23. februar 2010 Selvfølgelig - det hadde jo vært fantastisk. (: Jeg hadde blitt meget begeistret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå