Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Jeg trener 30-60min på trimsykkel omtrent hver dag, som oftest 60min. Men det jeg lurer på er om man får tynnere ben av spinning? eller får man store og kraftige ben? for jeg trener for å få TYNNERE ben.. Jeg trener forresten også 15-20min kondisjon og 10min med mageøvelser 3 ganger i uka.. Kommer jeg til å bli tynnere av dette, og ikke kraftig?
Suzy Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Først av alt - tynnere blir du av å forbrenne mer enn du spiser... Så spinning: Når det gjelder spinning blir du ikke tykkere i beina av det nei. Du kan få mer definerte muskler i beina, men ikke store, for dette er utholdenhetstrening tross alt.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Jeg trener 30-60min på trimsykkel omtrent hver dag, som oftest 60min. Men det jeg lurer på er om man får tynnere ben av spinning? eller får man store og kraftige ben? for jeg trener for å få TYNNERE ben.. Jeg trener forresten også 15-20min kondisjon og 10min med mageøvelser 3 ganger i uka.. Kommer jeg til å bli tynnere av dette, og ikke kraftig? Kommer an på om du sykler med mye motstand. Mye motstand og tunge tråkk bygger mere muskler enn å sykle med lite motstand og raske tråkk.
Gjest m Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Følg tempoet å intensiteten til instruktøren. Samtidig som du har så mye motstand at du er helt tom på slutten av timen. Da får du slanke og pene bein samtidig som kondisjonen din blir mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå