Mona32 Skrevet 18. januar 2010 #1 Del Skrevet 18. januar 2010 Hei Skulle bestille hårspray fra lookfantastic nå nettopp, og der stod det at de ikke solgte slike produkter til utenfor UK pga postrestriksjoner. Sender de ikke lenger med båt??? Vet dere om noen andre nettsider som gjør det, eller er dette standard nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 19. januar 2010 #2 Del Skrevet 19. januar 2010 De sidene jeg handler fra har alle sluttet å selge hårspray over sjøen Vet ikke om noen som faktisk gjør det lenger.. KJIPT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Helene Skrevet 19. januar 2010 #3 Del Skrevet 19. januar 2010 Det finnes flere hårsprayer som ikke er i sånn trykkbeholder. Både Tigi, Wella og L'oreal profesionelle har flere varianter, disse shipper de til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 19. januar 2010 #4 Del Skrevet 19. januar 2010 Det finnes flere hårsprayer som ikke er i sånn trykkbeholder. Både Tigi, Wella og L'oreal profesionelle har flere varianter, disse shipper de til Norge. Men det blir jo ikke helt det samme da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Helene Skrevet 19. januar 2010 #5 Del Skrevet 19. januar 2010 Men det blir jo ikke helt det samme da! Hmmm...Prøvde bare å være løsningsorientert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 19. januar 2010 Løsningsorienterte mennesker skal man applaudere Men jeg vil ha min KMS California hårspray - og ingen andre!!! Hvorfor i all verden har de funnet på noe så håpløst?!?!?! Kvinnfolk over hele verden frakter hårsprayen sin med fly, så det kan jo ikke være årsaken, eller??? Noen som vet om norske nettsider som selger hårprodukter billigere enn det du må betale hos frisør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Helene Skrevet 19. januar 2010 #7 Del Skrevet 19. januar 2010 Løsningsorienterte mennesker skal man applaudere Men jeg vil ha min KMS California hårspray - og ingen andre!!! Hvorfor i all verden har de funnet på noe så håpløst?!?!?! Kvinnfolk over hele verden frakter hårsprayen sin med fly, så det kan jo ikke være årsaken, eller??? Noen som vet om norske nettsider som selger hårprodukter billigere enn det du må betale hos frisør? Har du prøvd blivakker.no? På ebay er det kanskje også mulig å få tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scara Skrevet 19. januar 2010 #8 Del Skrevet 19. januar 2010 Løsningsorienterte mennesker skal man applaudere Men jeg vil ha min KMS California hårspray - og ingen andre!!! Hvorfor i all verden har de funnet på noe så håpløst?!?!?! Kvinnfolk over hele verden frakter hårsprayen sin med fly, så det kan jo ikke være årsaken, eller??? Noen som vet om norske nettsider som selger hårprodukter billigere enn det du må betale hos frisør? www.blivakker.no og www.balsam.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som vet hva denne koster hos frisøren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Helene Skrevet 19. januar 2010 #10 Del Skrevet 19. januar 2010 Vet dessverre ikke hva den koster hos frisøren, men sjekk her: http://cgi.ebay.com/KMS-California-HS-Hair...=item4837330fee 2 for ca samme pris som 1 koster på linken du la ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 19. januar 2010 Så de som selger på eBay har ikke samme begrensning? Har aldri handlet fra eBay, og vet ikke hvordan dette fungerer... Her vil vel det i tillegg komme både toll og frakt. Da blir det vel ikke så billig lenger...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Helene Skrevet 19. januar 2010 #12 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvis du ser på linken så ser du at det hele kommer på ca 200, frakt inkludert - dvs ingen toll. Se på linken en gang til, så kommer det tydelig frem Det virker som om det går greit for privatpersoner å sende ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvis du ser på linken så ser du at det hele kommer på ca 200, frakt inkludert - dvs ingen toll. Se på linken en gang til, så kommer det tydelig frem Det virker som om det går greit for privatpersoner å sende ja. Dette er det jeg får frem: Item you're buying: KMS California (HS) Hair Stay MAX Hold Spray 8.6 oz X2 Buy It Now price: US $28.82 Shipping and handling: To Norway -- See item page or contact seller for details.US $14.20 Shipping insurance: Calculating. Payment methods: PayPal Dette får jeg til å bli litt over 42 USD, som er 243 NOK - altså må vi betale toll... Eller er det slik at man ikke blir belastet for frakten? Husker ikke helt det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 19. januar 2010 #14 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som vet hva denne koster hos frisøren? ca 298 hos frisør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øs pøs Skrevet 19. januar 2010 #15 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Dette er det jeg får frem: Item you're buying: KMS California (HS) Hair Stay MAX Hold Spray 8.6 oz X2 Buy It Now price: US $28.82 Shipping and handling: To Norway -- See item page or contact seller for details.US $14.20 Shipping insurance: Calculating. Payment methods: PayPal Dette får jeg til å bli litt over 42 USD, som er 243 NOK - altså må vi betale toll... Eller er det slik at man ikke blir belastet for frakten? Husker ikke helt det der. Hvis vareprisen er under 200NOK så blir det ingen toll eller moms. Blir vareprisen over 200NOK så blir det moms og toll på totalprisen for varen og frakt. Altså du må ikke betale moms eller toll Endret 19. januar 2010 av Øs pøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå er hårsprayen bestilt, så nå er det bare å vente i spenning :D Må starte ny tråd på forumet og høre hva folk kjøper på ebay, for nå har en ny verden (kanskje) åpnet seg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Helene Skrevet 20. januar 2010 #17 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå er hårsprayen bestilt, så nå er det bare å vente i spenning :D Må starte ny tråd på forumet og høre hva folk kjøper på ebay, for nå har en ny verden (kanskje) åpnet seg :D Det er en FANTASTISK verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå