Gå til innhold

Bestille hårspray fra utlandet

Mona32

Anbefalte innlegg

Hei

Skulle bestille hårspray fra lookfantastic nå nettopp, og der stod det at de ikke solgte slike produkter til utenfor UK pga postrestriksjoner. Sender de ikke lenger med båt??? Vet dere om noen andre nettsider som gjør det, eller er dette standard nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sidene jeg handler fra har alle sluttet å selge hårspray over sjøen :( Vet ikke om noen som faktisk gjør det lenger.. KJIPT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere hårsprayer som ikke er i sånn trykkbeholder. Både Tigi, Wella og L'oreal profesionelle har flere varianter, disse shipper de til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere hårsprayer som ikke er i sånn trykkbeholder. Både Tigi, Wella og L'oreal profesionelle har flere varianter, disse shipper de til Norge.

Men det blir jo ikke helt det samme da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningsorienterte mennesker skal man applaudere :) Men jeg vil ha min KMS California hårspray - og ingen andre!!! :) Hvorfor i all verden har de funnet på noe så håpløst?!?!?! Kvinnfolk over hele verden frakter hårsprayen sin med fly, så det kan jo ikke være årsaken, eller???

Noen som vet om norske nettsider som selger hårprodukter billigere enn det du må betale hos frisør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løsningsorienterte mennesker skal man applaudere :) Men jeg vil ha min KMS California hårspray - og ingen andre!!! :) Hvorfor i all verden har de funnet på noe så håpløst?!?!?! Kvinnfolk over hele verden frakter hårsprayen sin med fly, så det kan jo ikke være årsaken, eller???

Noen som vet om norske nettsider som selger hårprodukter billigere enn det du må betale hos frisør?

:)

Har du prøvd blivakker.no? På ebay er det kanskje også mulig å få tak i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.blivakker.no og www.balsam.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de som selger på eBay har ikke samme begrensning?

Har aldri handlet fra eBay, og vet ikke hvordan dette fungerer... Her vil vel det i tillegg komme både toll og frakt. Da blir det vel ikke så billig lenger...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på linken så ser du at det hele kommer på ca 200, frakt inkludert - dvs ingen toll. Se på linken en gang til, så kommer det tydelig frem :)

Det virker som om det går greit for privatpersoner å sende ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på linken så ser du at det hele kommer på ca 200, frakt inkludert - dvs ingen toll. Se på linken en gang til, så kommer det tydelig frem :)

Det virker som om det går greit for privatpersoner å sende ja.

Dette er det jeg får frem:

Item you're buying:

KMS California (HS) Hair Stay MAX Hold Spray 8.6 oz X2

Buy It Now price: US $28.82

Shipping and handling: To Norway -- See item page or contact seller for details.US $14.20

Shipping insurance: Calculating.

Payment methods: PayPal

Dette får jeg til å bli litt over 42 USD, som er 243 NOK - altså må vi betale toll... Eller er det slik at man ikke blir belastet for frakten? Husker ikke helt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er det jeg får frem:

Item you're buying:

KMS California (HS) Hair Stay MAX Hold Spray 8.6 oz X2

Buy It Now price: US $28.82

Shipping and handling: To Norway -- See item page or contact seller for details.US $14.20

Shipping insurance: Calculating.

Payment methods: PayPal

Dette får jeg til å bli litt over 42 USD, som er 243 NOK - altså må vi betale toll... Eller er det slik at man ikke blir belastet for frakten? Husker ikke helt det der.

Hvis vareprisen er under 200NOK så blir det ingen toll eller moms. Blir vareprisen over 200NOK så blir det moms og toll på totalprisen for varen og frakt.

Altså du må ikke betale moms eller toll ;)

Endret av Øs pøs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hårsprayen bestilt, så nå er det bare å vente i spenning :D Må starte ny tråd på forumet og høre hva folk kjøper på ebay, for nå har en ny verden (kanskje) åpnet seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå er hårsprayen bestilt, så nå er det bare å vente i spenning :D Må starte ny tråd på forumet og høre hva folk kjøper på ebay, for nå har en ny verden (kanskje) åpnet seg :D

Det er en FANTASTISK verden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...