Gå til innhold

farge på cardigan til svart antrekk?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Jeg skal på date på onsdag, og prøver å finne antrekk.

Skal ha på en svart tights og en svart overdel (som dekker rompa). Men jeg vil ikke være helsvart, og tenkte derfor å ha på en cardigan over. Hvilken farge er det fint at cardiganen har?

Passer knæsj rosa med svart? Hva med blått? Hvit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan vel bruke nesten hva som helst til svart :klø: ? Jeg er ikke SÅ glad i knallfarger til svart, men det kommer jo ann på stilen din, tilbehøret, alder osv.

Forresten; brunt er ikke særlig fint til svart.

Endret av Meg_457
Skrevet

Knallfarger til svart KAN bli stilig, men kan også for se litt uniformsaktig ut.. Personlig synes jeg en fin gråfarge er fint til svart.

Skrevet (endret)

Enig med at grått er fint, men da syns jeg godt du kan ha litt farger på tilbehøret ditt ellers blir du nok litt kjedelig. F.eks røde sko, paljett veske, fine store øredobber, kraftig smykke osv. :)

Endret av Meg_457
Skrevet

Takk for svar. Vil ikke ha grått:)

Blir noen store armbånd i ulike farger i tillegg, men svarte ankelboots. Får se hva jeg finner. Er kanskje finest med ikke-knæsje farger til svart.

Så på What not to wear, og de mener: dont wear colour with black. Mener de da sterke farger?

Skrevet

LILLA :Nikke: Sånn fin mørkelilla.

Skrevet
Så på What not to wear, og de mener: dont wear colour with black. Mener de da sterke farger?

Jepp. Men jeg syns de er litt rigide på det punktet da, viss du er ung kan du godt bruke det syns jeg.

Skrevet

lilla er fint, spesielt om du er brunette med brune øyne, da kan du kombinere med øyensminken...

Eller en fin kremfarge, blått, mørk grønn, rød (gjerne en dyp rød..)

Skrevet

Du kan bruka allslags fargar :jepp: Ta den som du føler deg mest vel i når du ser deg i speilet! Kos deg på daten ;)

Skrevet

Du kan jo ha en som er svart med sølv eller gull, da. Har en selv som har masse innvevde sølvtråder - den er kjempefin ved siden av. Blir stilig, men ikke "helsvart".

Skrevet

En myk (myk i stoffet) cardigan i gammelrosa er veldig fint til svart! Jeg syns det er veldig fint med duse, rolige farger til sort. Myker opp det sorte på en god måte.

Skrevet

Blått er veldig fint til svart. Men hvis man tar hensyn til fargepsykologien eller symbolikken, er grønt det beste når man skal møte nye mennesker eller gi et bra inntrykk :)

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Ikke enig i at alt går til svart.

Jeg ville gått for hvitt. :)

Skrevet

Det første som slo meg, er at endel farger ser fint ut til svart. spørs hvilken stil du kjører.

Du kan gjøre den romantisk med en gammelrosa cardigan og søte smykker, eller 70 talls med en okergul cardigan (helst en oversized verson). Bruker du store tresmykker og et skjerf i halsen er det en utrplig kul combo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...