Gå til innhold

Finnes det noen datingsider hvor man kan finne russiske MENN?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller, finnes det russiske menn i Norge som er "ledige"? :-o

Vil ha en.

Sorry, kvinnfolk som vil ha menn må se til Afrika ett sted.. Thailand og Russland er reservert for menn som vil ha kvinner!

Ellers så kan du jo prøve Afghanistan, Pakistan, Iran og liknende? Får du med hele familien på kjøpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan du jo prøve Afghanistan, Pakistan, Iran og liknende? Får du med hele familien på kjøpet

Fuff! Jeg vil ha en slaver, ikke en arier.

Hvorfor det, er du en kommunistisk spion kanskje?

Nei, men jeg vil ha menn som ser på meg som sin eiendom, og som behandler meg pent, og ikke en norsk gubbe som slenger døra rett i fleisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fropessor Snurre

Det er jo faktisk noen russiske menn som ikke ser så innmari ille ut da, men jeg tror ikke så mange er ute på nett.

De fleste gifter seg jo i 20-årene visstnok, og jenter over 25 år er visst ikke spesielt "attraktive", derfor også en grunn til så mange russiske damer som ønsker seg en utenlandsk mann.

Nå har jeg bare vært i Russland én gang selv og det jeg møtte av menn var veldig hyggelige og passet på at jeg hadde det bra. Liker at menn åpner opp dører o.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det overskudd av russiske damer grunnet høy dødelighet blant menn. Og det stemmer nok at russiske menn liker damene unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fropessor Snurre
Og det stemmer nok at russiske menn liker damene unge.

Jeg lurer på om det har noe å si at damene kan se unge ut, eller er det kun biologisk alder som gjelder? :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Steinar40_*
Nei, men jeg vil ha menn som ser på meg som sin eiendom, og som behandler meg pent, og ikke en norsk gubbe som slenger døra rett i fleisen.

Hvis du er kvinne så er du den første som har skrevet noe sånt her.

Når jeg har skrevet at jeg kan føle at dama er min private eiendom så får de fleste her hysterisk anfall! :smoke::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det har noe å si at damene kan se unge ut, eller er det kun biologisk alder som gjelder?

Interessant ja. Det lurer jeg også på. Hva ville menn generelt valgt? En pen litt eldre, eller en ti år yngre, ikke fullt så pen?

Men singel-markedet er kanskje litt annerledes i Russland. Ikke så mange single damer rundt 30 som ikke har barn f.eks.

Og russiske menn, spesielt hvis de har jobb og ikke er hjerneskada av vodka, kan velge og vrake. Skjønner at de ikke forsøker å få seg norsk dame på diverse nettsider da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fropessor Snurre
Når jeg har skrevet at jeg kan føle at dama er min private eiendom så får de fleste her hysterisk anfall! :smoke::ler:

Jeg kunne godt tenke meg å være noens private eiendom. Jeg liker sånt. :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Steinar40_*
Jeg kunne godt tenke meg å være noens private eiendom. Jeg liker sånt. :]

Ja, kan egentlig ikke se noe galt i det jeg altså.

Det forutsetter selvfølgelig at mannen behandler dama bra, og at motivasjonen er å ta seg godt av henne og beskytte henne.

Også fra konkurrenter da selvfølgelig.

Men denne følelsen er altså egentlig ikke negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fropessor Snurre
Ja, kan egentlig ikke se noe galt i det jeg altså.

Det forutsetter selvfølgelig at mannen behandler dama bra, og at motivasjonen er å ta seg godt av henne og beskytte henne.

Også fra konkurrenter da selvfølgelig.

Men denne følelsen er altså egentlig ikke negativ.

Ja, det er visst noe lignende som står om russiske menn, at de generelt behandler damen bra og beskytter mot alskens rare ting og konkurrenter. Skjønner ikke hva som er så galt med det. :-o

Må jo si at det ikke nødvendigvis betyr at man som dame ikke kan gjøre noen verdens ting fordi at hun tilhører en bestemt.

Endret av Fropessor Snurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Steinar40_*
Ja, det er visst noe lignende som står om russiske menn, at de generelt behandler damen bra og beskytter mot alskens rare ting og konkurrenter. Skjønner ikke hva som er så galt med det. :-o

Må jo si at det ikke nødvendigvis betyr at man som dame ikke kan gjøre noen verdens ting fordi at hun tilhører en bestemt.

Tror nok jeg ville vært veldig forsiktig med russiske menn!

De har en helt annen kultur og oppdragelse enn det vi har her i Norge.

Men ellers betyr ikke det at jeg ser på dama som min private eiendom at hun ikke kan leve på en normal måte i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fropessor Snurre
Tror nok jeg ville vært veldig forsiktig med russiske menn!

Javisst. Mange nettsider som forteller om hvordan russiske menn er og hva man kan forvente ved å bli sammen med en.

Jeg mente mer at jeg skjønner ikke hva som skal være så galt med at man behandler en dame bra og evntuelt beskytter mot andre. :-o

Liker litt sånne "gentlemen" jeg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Steinar40_*
Javisst. Mange nettsider som forteller om hvordan russiske menn er og hva man kan forvente ved å bli sammen med en.

Jeg mente mer at jeg skjønner ikke hva som skal være så galt med at man behandler en dame bra og evntuelt beskytter mot andre. :-o

Liker litt sånne "gentlemen" jeg da. :)

Ja, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor ikke alle damer liker det? :klø:

Men det kommer vel av likestillingen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fropessor Snurre
Ja, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor ikke alle damer liker det? :klø:

Men det kommer vel av likestillingen tenker jeg.

Ja, det tror jeg nok. :-p

For hvis man sier til noen at man liker å for eksempel "fore" en mann med hjemmelaget mat, så er det visstnok galt, fordi idag kan mannen lage maten selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Utlogget

Fant en side hvor det er russiske menn. Og så tenkte jeg at jeg skulle bare se hvordan folk jeg ville få innom profilen min hvis jeg laget en.

Jeg er 35 og blir utseendemessig tatt for å være 22.

Joda... 46, 59, 44, 41, 35, 43, 46, 54, 29, 52, 51, 49, 62, 42, 38, 45, 52, 47, 61, 48, 50, 44, 30, 59, 46, 45, 54, 45, 49, 47, 49, 47, 49, 55, 60 og 28 år er det på dem som har vært inne på profilen i løpet av 30 minutter... Jeg lurer på hvorfor jeg alltid får besøk av menn såå mye eldre enn meg. Ikke at jeg ikke liker eldre menn, Hellstrøm virker jo ikke så ille..., men blæ liksom. :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Steinar40_*
Ja, det tror jeg nok. :-p

For hvis man sier til noen at man liker å for eksempel "fore" en mann med hjemmelaget mat, så er det visstnok galt, fordi idag kan mannen lage maten selv...

Jeg har forsåvidt ikke noe i mot likestilling.

Men jeg syns det bør være sånn at alle kan gjøre det man har lyst til og er flink til. Det skal ikke være rødstrømpene som bestemmer hva kvinner kan og ikke kan gjøre. Da har det gått for langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuff! Jeg vil ha en slaver, ikke en arier.

Russiske menn er vel blant de i verden som behandler sine kvinner dårligst. Spør russiske kvinner så vil du få høre en krittikk som får norske kvinners gnål over norske menn til å blekne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...