Mir Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Hei Visste ikke hvilket tema dette går under. Vil kjøpe meg en liten mp3spiller som kan festes i klær eller lignend når man løper etc. Spiller ikke noe stor rolle med lagringsplass, men liker at lyden har god bass =) Har du noen å anbefale?
Gjest Iah Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 iPod shuffle, glimrende for bruk under trening.
Henkie Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Spiller ikke noe stor rolle med lagringsplass, men liker at lyden har god bass =) Har du noen å anbefale? "God bass" avgjøres mest av hode-settet. Kjøp en iPod Shuffle eller iPod Nano - kast headsettet (eller gjem det) og kjøp et rimelig fra Koss. Øker lytteopplevelsen BETRAKTELIG :-)
Mir Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Heisann, takker for svar. Jeg har allerede en Nano som jeg har vært veldig fornøyd med.. og tro meg Jeg kastet ørepluggene første dagen hehe. Jeg har brukt Koss og Sennheiser siden, og er veldig fornøyd. Dog synes jeg den har blitt litt kronglete å ta med på løpetur, da jeg har måttet enten ha den i hånda eller ha den i lommen. Da tror jeg det blir en shuffle, selv om man er avhengig av itunes! (slå vett inn i skallen på Apple) Takk for hjelpen folkens Endret 18. januar 2010 av Mir
Safira Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Du kan jo eventuelt gå for Sansa Clip+/Sansa Clip. Med den er du ikke avhengig av itunes (eller noe annet program). Den har en liten skjerm som kan være en fordel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå