Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Cosmopolitan, Costume og andre blader har jo Beauty Awards hvert år, der de kårer de beste produktene i kategoriene hudpleie, sminke etc. Hva med en Kvinneguiden Beauty Awards? Hvilke produkter er de beste i: Hudpleie: Rens Fukt Peeling Spesialpleie Kropp Hårfjerning Sminke, ansikt Sminke, øyne Lepper Duft Selvbruning
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Dette er gøy! Cosmopolitan, Costume og andre blader har jo Beauty Awards hvert år, der de kårer de beste produktene i kategoriene hudpleie, sminke etc. Hva med en Kvinneguiden Beauty Awards? Hvilke produkter er de beste i: Hudpleie: Rens md Formulation facial cleanser Fukt Decleor Hydra floral krem Peeling md formulation face and body scrub Spesialpleie Decleor Neroli essence (serum) Kropp Hårfjerning Kaldvoks strips Sminke, ansikt Id foundation Sminke, øyne Chanel øyenskygger Lepper Lavera leppepomade Duft Chanel Coco Mademoiselle Selvbruning Bruker ikke
Gjest Gudinna Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hudpleie: Matis!! Rens: Matis Deliate cleansing cream Fukt: Matis Delicate moisturizing cream (eller noe sånt) Peeling: MD formulations face and body scrub Spesialpleie: MDs berømte serum med et langt navn jeg ikke husker + Decleor Neroli Kropp: Bruker bare hampvott som skrubb og har ingen favoritt-bodylotion. (Kjøper billig som f.eks. Dove etc) Hårfjerning: Bruker bare høvel (Gilette venus) Sminke, ansikt: Tikei foundation, Elf blush og solpudder. Sminke, øyne: Mac`s øyneskygger, Diorshow-mascara, Estee Lauders vippe-primer og Urban Decay som øyneskyggeprimer, Chanel kajal og Elfs liquid-eyeliner. Lepper: Weleda Everon som leppepomade, Mac`s leppestifter. Duft: Laura Biagotti (som alle andre år ) Selvbruning: Bare Minerals faux tan. Endret 18. januar 2010 av Gudinna
~Maja~ Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Jeg bruker ingen rense-/hudpleieprodukter, hverken til ansikt eller kropp, så listen blir litt amputert. Hudpleie: Rens: Simple renseservietter Fukt: Piz Buin after sun Kropp: Dersom jeg bruker body lotion en gang i blandt, bruker jeg Piz Buin after sun. Hårfjerning: Gillette mannehøvel Sminke, ansikt: ID mineralpudder Sminke, øyne: Smashbox Focal Point Lash Building Mascara Lepper: Rosebud original og Sephora lip plumper Duft: Armani She til meg (og Azzaro Chrome til ham ) Selvbruning: Bruker ikke
Rexina Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Cosmopolitan, Costume og andre blader har jo Beauty Awards hvert år, der de kårer de beste produktene i kategoriene hudpleie, sminke etc. Hva med en Kvinneguiden Beauty Awards? Hvilke produkter er de beste i: Hudpleie: REN er favoritten! Rens: REN rens. Bytter mellom den for normal hud og den for kombinert hud. Alt ettersom hvor mye sminke jeg bruker og hvordan huden er. Renser kun kveld, da to ganger hvis jeg har mye sminke. Fukt: NBG 24:7 for kombinert hud! FANTASTISK! Likte godt Hydra Floral fra Decleor, men den ble brukt opp så fort, og den roet ikke min hud like godt. Peeling: Bruker kun Glycolactic Skin Renewal Peel Mask fra REN det og:P. Det er en maske og en peeling i ett. På sommeren bruker jeg Skin Prep scrub. Pleier å blande denne inn i rensen, så den er litt mildere. Spesialpleie: Elsker REN oljen som heter "Rose Synergy O12 Restoring Facial Serum". Bruker den som nattkrem. Kropp: Akkurat nå har jeg REN dusjsåpe og body lotion. Fikk til jul. Men tror ikke jeg kjøper de senere pga pris.. Liker godt L'occitaine dusjolje som jeg bruker som såpe og barberolje. Hårfjerning: L'occitane dusjolje Sminke, ansikt: HR Color Clone og Magic Concealer (gir meg ingen utbrudd), Chanel Rouge i fargen Reflex. Sminke, øyne: IsaDora sin "Bohemian Rhapsody" palette. Ellers Mac øyenskygger. Flytende eyeliner fra Maybelline (Lash Stylist), Lancome Hypnose Drama maskara. Som billigalternativ funker Max Factor False Lash bra. Lepper: Eos lipbalm (Honysuckle på vinter og mint på sommer) Duft: Euphoria fra Calvin Klein<3
FantasDick Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Rens - Dermalogica Special Cleansing gel Fukt - Dermalogica Active Moist Peeling - MD Face and body scrub Kropp - TBS Body Milk Lotion, Coconut Hårfjerning - Gilette (mann) høvel Sminke, ansikt - EM foundation, concealer og finishing dust Sminke, øyne - EM øyeskygger, Maybelline Lash Stylist Lepper - GOSH Velvet Touch Lipstick nr. 134 Duft - TBS Body Mist, Vanilla Selvbruning - Shine Self Tanning Cream
Lisa-Marie Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Rens: Decleor Cleansing Milk Fukt: MD's Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20 Peeling: MD's Face and Body scrub Spesialpleie: Biorè Nose Strips Kropp: MD's Face and Body scrub Hårfjerning: Høvel Sminke, ansikt: Everyday Minerales Sminke, øyne: Clinique Lash Powder Mascara Lepper: EOS Lip Balm Duft: Davidoff Cool Water Selvbruning: Bruker ingen
Vill&Vakker Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Cosmopolitan, Costume og andre blader har jo Beauty Awards hvert år, der de kårer de beste produktene i kategoriene hudpleie, sminke etc. Hva med en Kvinneguiden Beauty Awards? Hvilke produkter er de beste i: Hudpleie: Rens Jan Marini bioglycolic cleanser Fukt Jan Marini transformation cream Peeling Guinot biological peeling Spesialpleie Jan Marini bioglycolic bioclear cream Jan Marini C esta serum Jan Marini skin zyme (maske) Kropp Dermalogica ultrarich cream og Decleor sin bodylotion Hårfjerning Sminke, ansikt Youngblood foundation Sminke, øyne Lancome hypnose Lepper Tja.. diverse Duft Versace Selvbruning Loreal bodylotion (gradvis bruning)
Lilandry Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 Cosmopolitan, Costume og andre blader har jo Beauty Awards hvert år, der de kårer de beste produktene i kategoriene hudpleie, sminke etc. Hva med en Kvinneguiden Beauty Awards? Hvilke produkter er de beste i: Hudpleie: Decleòr og MD Formulations. Rens Decleòr Cleansing Gel Fukt Decleòr Hydra Floral Cream Peeling MD Formulations Face and Body Scrub Spesialpleie Brukte ingen spesialpleie i 2009, bortsett fra Aberela. Kropp - Hårfjerning Barberhøvel, Gilette. Sminke, ansikt Tikei Sminke, øyne Lòreal, Beauty Tubes Mascara, skygger fra Tikei. Lepper - Duft Versace- Versense. Selvbruning -
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 Cosmopolitan, Costume og andre blader har jo Beauty Awards hvert år, der de kårer de beste produktene i kategoriene hudpleie, sminke etc. Hva med en Kvinneguiden Beauty Awards? Hvilke produkter er de beste i: Hudpleie: Rens Jan Marini bioglycolic facial cleanser Fukt Carita cotton cream Peeling Matis peeling cream Spesialpleie Jan Marini c-esta serum Kropp Ole Henriksen Body sleek lotion Hårfjerning skin doctors InGrow Sminke, ansikt Barefaced beauty, mineral foundation Sminke, øyne e.l.f mineral eyeshadow primer Lepper burts bees pomegranate Duft Prada Infusion de Fleur d'Oranger Selvbruning -
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Hudpleie: Rens decleor special cleansing gel Fukt decleor hydra floral Peeling clinique Spesialpleie decleor aromaessence olje Kropp Hårfjerning gilette barberblader Sminke, ansikt bare minerals, mineralpudder Sminke, øyne clinique mascara, den som går av i varmt vann Lepper dirokiss gloss Duft dolce & gabbana the one rose Selvbruning Sydentur
Gjest Raptuza Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hudpleie: Avene Rens: Clinique Comforting Cream Cleanser Fukt: Sans Soucis Nattkrem sensitive Peeling: Matis Delicate Spesialpleie: Hili økologisk arganolje Duft: Body Shop Neroli Jasmin Kropp: L'Occitane mandel dusjolje, kroppsoljer som bodylotion Hårfjerning: Philips ladyshave Sminke ansikt: Lancome Color Ideal Sminke øyne: Skyggeblyant frå Barry M, vippeprimer frå Blinc, min all time favorite mascara: L'Extreme frå Lancome Lepper: TheraNeem lebepomade, Rosebud Endret 20. januar 2010 av Raptuza
*lilly* Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 Hudpleie: Rens REN Purity Cleansing Balm for å fjerne sminke, og REN Calendula and Arctic Berry Ultracalm Cleansing Milk som vanlig rens. For å fjerne vannfast sminke syns jeg Helena Rubensteins All mascaras er best for meg som har sensitiv hud. Fukt Div. kremer fra REN her også, ikke helt fornøyd med øyekremen så nå skal jeg prøve en fra MD formulations. Peeling Jojoba Micro Bead Purifying Facial Scrub fra REN. Spesialpleie Rose Synergy O12 Restoring Facial Serum fra REN. Kropp Denne fra Ole Henriksen til kroppen. Bodylotion fra Biotherm. Hårfjerning Høvel og barberskum, i tillegg til voksstrips fra Wella tror jeg.. Sminke, ansikt Glo Minerals foundation. Sminke, øyne Mascara fra YSL. Base og øyeskygger fra MAC. Lepper Clinique butter shine lipstic. Duft Chloe. Selvbruning Xen-Tan Dark tanning lotion.
Skylines Skrevet 25. januar 2010 #14 Skrevet 25. januar 2010 Hudpleie: Rens Dermalogica Ultracalming Cleanser Fukt Decleor Nutridivine Nutriboost Ultra Cocooning Cream. Peeling Her bruker jeg natursvamp, kombinerer med Body Shop Strawberry Scrub iblant. Spesialpleie Har ikke prøvd noen, men har lyst på Aromessence Neroli fra Decleor Kropp Bodylotion fra Biotherm, Baume Corps, den orange flasken. Hårfjerning Høvel fra Gillette Sminke, ansikt Tikei foundation, blush fra ID eller Nars Orgasm Sminke, øyne Lancome Hypnose mascara og øyeskygger og eyeliner fra Lancome. Lepper EOS eller Decleor Duft DKNY Be Delicious grønn Selvbruning Bruker kun Dove sin om sommeren
Mischa Skrevet 25. januar 2010 #15 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Hudpleie: Rens Dermalogica Special Cleansing Gel Fukt REN Vita-Mineral Day Radiant Day Cream Peeling Dermalogica Daily Microfoliant Spesialpleie REN Glycolactic Skin Renewal Peel Mask og Bioré Nose Strips Kropp Lush Sympathy for the skin, Palmers Cocoa Butter Formula Skin Therapy Oil Hårfjerning Gillette barberhøvler og barberskum med fersken Sminke, ansikt Revlon Custom Creation foundation, Dior Hydrating Concealer, The Body Shop Tinted Glow Enhancer, NARS Laguna solpudder, Nars Orgasm/Deep-throat blush, Benefit High Beam highlighter Sminke, øyne Øyeskygger fra MAC, Nars og Isadora. Diorshow, Diorshow Iconic, Max Factor Masterpiece Max mascara 24/7 Eyeliner fra Urban Decay Primer potion fra Urban Decay Lepper Lipgloss fra NARS, leppestift fra Lancome Duft kan ikke velge én! Men Juicy Couture 'viva la juicy', YSL - Elle, Aquolina - Pink Sugar, Britney Spears - Midnight fantasy Selvbruning Spray fra Garnier Endret 25. januar 2010 av Mischa
Gjest Gjest_ane_* Skrevet 25. januar 2010 #16 Skrevet 25. januar 2010 Hudpleie: Rens: Dermalogica Ultracalming cleanser Dermalogica essencial cleansing solution Til øyne: Vichy Fukt: Dermalogica skin smoothing cream Dermalogica intensive moisture balance + omega 3 kapsler:) og masse vann! Spesialpleie: Dermalogica continous renewal serum Dermalogica hydrating booster Dermalogica gentle cream exfoliant Dermalogica multivitamin power recovery mask Decleor hydra flower moisturising mask Decleor harmonie gentle soothing mask Peeling: Dermalogica daily microfoliant Loreal exfotonic til kroppen(sammen med skrubbehansker) Kropp: Vichy sin bodylotion Organisk extra virgin kokosolje Barbering: Gilette høvel pluss barberblader, rfsu barbergele Sminke ansikt: Kanebo sensai fluid finish Ysl gullpenn Guerlain solpudder Sminke øyne: Clarins extra lengthening mascara Ysl gullpenn Model co øyenbrynsgele Kolo farge til vipper og bryn Laura Mercier øyenskygger Lepper Carmex leppebalsam, den beste!!! Nude leppestift fra estee lauder Lipgloss Duft: Coco Chanel Selvbruning: Clarins eller Darphin
Quirky Skrevet 25. januar 2010 #17 Skrevet 25. januar 2010 Hudpleie: Rens: Facial Cleanser fra MD Formulations Fukt: Ylang-Ylang Night Balm fra Decleor Peeling: Skin Prep Scrub fra Dermalogica Spesialpleie: Continious Renewal Serum fra MD Formulations Kropp: Buffy Bodybutter fra LUSH Hårfjerning: Personna barberhøvel- og blader Sminke, ansikt: Foundation: Dior Forever Foundation Highligher: Benefit High Beam Highlighter Sminke, øyne: Chanel-paletten "Smokey Eyes" Lepper: Estee Lauder Vanilla Truffle leppestift Duft: Dior Addict Selvbruning: St.Tropez bodylotion med mild selvbruning
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 25. januar 2010 #18 Skrevet 25. januar 2010 Hudpleie: Rens: md formulations cleansing gel for oily skintype Fukt: Er avhengig av både krem og maske fra md formulations Peeling: md formulations scrub Spesialpleie: md formulations glycare lotion (AVHENGIG!) og clearing mask fra samme merke(gir utrolige resultater på fet/uren hud!!) Kropp: Vichy bodylotion for tørr hud. Mine tørre og sprukne hender har aldri i livet vært så myke og behagelige! Hårfjerning: Høvel og skum Sminke, ansikt Sminke: Maskara: Lancome L`Extreme, Øyeskygger: Kiss Me minerals, Foundation: Kiss Me minerals Lepper: Jason Lips Bee Better (pleie) og Estee Lauder Vinyl Gloss Duft: Guerlain Insolence Selvbruning: Shiseido Gel
Zinnia Skrevet 25. januar 2010 #19 Skrevet 25. januar 2010 Rens Til sminkefjerning; La Roche-Posay physiological micellaire solution og sminkefjerner fra Enkido. Rens og toner fra Enkido og cleansing water fra Decleor. Dusjsåpe fra Faith in Nature. Fukt Som dagkrem og underlag for sminke er jeg veldig fornøyd med Toleriane soothing protective skincare (normal combination intolerant skin) fra La Roche-Posay. Peeling Ansikt; Fruit scrub fra Green People. Kropp; Moringaskrubb fra TBS. Spesialpleie Akkurat begynnt å prøve ut Rose d'orient serum fra Decleor, veldig fornøyd! Kropp Hårfjerning Gilette mannehøvler + rosa barberingsgele for underliv fra Asan (bruker den på hele kroppen). Og Veet hårfjerningsstrips for ansikt. Sminke, ansikt Concealer fra E. Funkhouser og concealer fra Cinema Secrets. Everyday Minerals foundation. Isadora rouge i cool pink. Sminke, øyne Mascara; Diorshow Blackout, Diorshow Iconic Extreme, Lash Queen Feline Blacks fra H. Rubinstein. Flytende vannfast eyeliner fra Isadora. Øyenskygger fra Isadora. Lepper Leppepomade fra Dr. Hauschka. Duft Pure Purple, Hugo Boss og L, Gwen Stefani. Selvbruning Bruker svært sjelden, men har likt best colour dial fra Piz-Buin.
Jade Skrevet 25. januar 2010 #20 Skrevet 25. januar 2010 Rens - Decléor Cleansing Water Fukt - (still looking) Peeling - MD Face & body scrub Kropp - (still looking) Hårfjerning - Epilator (når jeg gidder) Sminke, ansikt - Everyday Minerals foundation (har også prøvd ID sin vanlige, og Tikei sin), ID sin "Warmth" som blush Sminke, øyne - Clinique High Impact Curling Mascara (nydelig resultat, og kan fjernes uten en masse søl), EM øyenskygger (pga godt utvalg til en god penge), Too Faced Shadow Insurance (Primer som "popper" fargene og får de til å sitte natten lang), Ecriture de Chanel Automatic Liquid Eyeliner (eneste jeg klarer å påføre jevnt) Lepper - Weleda Everon leppepomade (liker en naturlig look på leppene, men ikke tørre og sprukne!) Duft - (still looking) Selvbruning - (solarium et par-fire ganger i løpet av våren, tar ikke sjansen på skjoldete resultat)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå