Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 18. januar 2010 #1 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har ikke åpnet pakka, for å være helt ærlig: jeg aner ikke hvordan dårlig svinekjøtt lukter, er det lett å kjenne? Jeg har sjeldent svinekjøtt i hus. Men nå fant jeg på tilbud! Dessverre ser jeg idag at de to filetene gitt ut den 16, altså 2 dager siden. Pakken buler litt, men den ser ikke ut som den vil "sprenges", det er jo ihvertfall et dårlig tegn. Mange som sier at spesielt oksekjøtt godt kan ligge over datoen, men svinekjøtt blir jo så lett dårlig. Hva blir det til middag idag da, noe helt annet eller svinekjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 18. januar 2010 #2 Del Skrevet 18. januar 2010 Har den ikke lagt i fryseren, ville jeg ikke spist kjøtt som var gått over siste forbruksdag. Halv pris er ok for varer stemplet best før. Da må du nok kikke dypere i kjøleskapet, eller loffe innom butikken, og forsøke å lokalisere egnet vomfyll der. Hva med ei pakke bacon med en pakke stekegrønnsaker, løk og avocado? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 18. januar 2010 #3 Del Skrevet 18. januar 2010 Fristende! Men nei den er ikke fryst.. jeg kjøpte den vel 14. eller 15. så jeg kan ikke klandre noen. Den var vel tilbud for å få den ut før 16.! Men når kalenderen faller ned ved siden av kjøleskapet så har jeg ikke noe å skrive opp utløpsdatoer på og da glemmer jeg sånt.. Da får det bli resten av den kjøttdeigen jeg åpnet på lørdag (satse på den er holdbar ihvertfall ), og et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå