Gjest Gjest_sebastian_* Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 hei jeg er en gutt på 21år som søker kvinner som er litt eldre enn meg selv 29-40år. har alltid vært veldig til trukket av kvinner som er eldre enn meg. har alltid hatt den fantasien. å først nå bestemt meg for å prøve å komme i kontakt meg en slik kvinne. å nå tenker dere sikkert: åååå nei ikke ennå en "kontakt anonse" men det er ikke det. jeg trenger rett og slett litt tips på hvor jeg kan lete f.eks på nette? og hvordan jeg burde gå frem. på forhånd takk sebastian
Sessipn Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Hva med f.eks Datingsider på nett? Møteplassen er jo en veldig kjent side Der kan du legge inn en profil der du skriver om deg selv og at du søker eldre kvinner Ellers er det jo bare og ta kontakt med noen du liker og bli kjent med dem
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 hvordan jeg burde gå frem. på forhånd takk sebastian jobbe med å bli mer voksen og moden selv. værsågod
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Det første du burde gjøre, er å holde munn om at du er ute etter eldre kvinner. Bare si at du er ute etter kvinner generelt, fordi du liker dem alle. Da vil du nemlig fremstå nogenlunde mer normal. Neste steg blir å kontakte eldre kvinnner på datingsider. Det finnes et fåtall eldre kvinner der ute som takker ja, men forbered deg på mange avslag.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 jobbe med å bli mer voksen og moden selv. værsågod Det var da voldsomt til sure svar i denne tråden. Det er da ofte at JENTER søker eldre menn uten at de får sure tilsvar av den grunn. Hvorfor skal gutter som søker eldre kvinner behandles annerledes? Fordi det ikke er like vanlig? Trangskaller.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Det var da voldsomt til sure svar i denne tråden. Det er da ofte at JENTER søker eldre menn uten at de får sure tilsvar av den grunn. Hvorfor skal gutter som søker eldre kvinner behandles annerledes? Fordi det ikke er like vanlig? Trangskaller. Fordi det er bare piss! Derfor.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Jeg er en eldre (hahaha) kvinne på 38. I grunnen blir jeg bare provosert av å bli kalt eldre kvinne, siden jeg ikke føler meg så innmari gammel. Å bli kontaktet på nett av uerfarne menn, som til tider også er så unge at de kan kalles gutter, er fullstendig uinteressant. Dersom de i tillegg ikke orker å legge seg i selen for å skrive korrekt norsk, blir jeg bare helt matt. Jeg vet at det finnes kvinner som synes det er helt fint å ha seksuelle forhold med menn i tjueårene, men de pleier å skrive det i profilen sin. Som oftes kan man utfra profilene se hvilken aldersgruppe som er ok. Dersom en kvinne på 38 har satt aldersgruppen 39-60 som aktuelt, trenger du neppe å kontakte henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå