Gjest Gjest_maja_* Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Bare lurer på ca hvor mye dere bruker på mat/ dagligvarer .. Og hvor ofte handler dere? Kjøper dere dyr mat eller billig-merker? Vi er to voksne og to barn og har et budsjett på 1000 kr i uka - synes vi klarer det ganske bra men bruker en del billige produkter.
Gjest Spinell Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Da synes jeg dere er veldig flinke! Vi er to voksne og handler for 1100 - 1200 per uke. Hos oss handles det som regel tre ganger per uke og vi bruker også en hel del billigmerker.
vivana Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Vi er en voksen og et barn. Bruker ca. 500 per uke på mat.
Gjest Marlo Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Vi kjøper nesten aldri billig-merker. Ofte fordi jeg ikke syns de holder mål (FirstPrice toalettpapir, ost m.m.) Kjøper det vi føler for og har lyst på rett og slett. Vi handler inn stort i Sverige når vi er der (som er ca 1 gang hver 1,5 -2. mnd) og da handler vi for ca 3000 sek. Så om vi tar snitt 1.500 kr pr mnd (toalettsaker, kjøtt, frukt og grønt, pålegg etc) Så handler jeg spredt utover ukene hva vi trenger av ferskvarer eller andre ting vi trenger (melk, brød, creme fraiche, noe frukt og grønt etc) og dette kommer da på ca 500 nkr pr uke. Vi er to voksne uten barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå