Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 hva er dette nå igjen? Iom. at jeg kun har sett kvinnemennesker med slike statuser går jeg utfra at det er ett eller annet kjedebrev...
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Man skal ikke fortelle mannfolk hva det er for noe.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Det er hysj hysj for mannfolk Nå tror jeg ikke så mange mannfolk bryr seg etter det bh-stuntet Enda ikke helt skjønt hvorfor kjedebrev, kjedestatuser (plukk opp en bok, slå opp på side 53 etc.) kun appelerer til kvinner.
Gjest navnelapp Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Eg lurer også, men det er ikkje bh-fargane. Slikt som dette; Jeg danset med en surfer i bankkøen fordi jeg er FANTASTISK! ???
Gjest Emmanuelle Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 http://forum.babyverden.no/printable.aspx?m=17400440 Teit...
Gjest Vampen Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Jeg vil tro det er noe a la dette: Dette er hysterisk kult. Send videre :-) og FORTELL IKKE FOR NOEN MENN!!! Skriv meningen du får på din status: Velg den måneden du er født: Januar-------Jeg sparket sparkade Februar------Jeg elsket Mars----------Jeg brukte karateknep på April------------Jeg slikket Mai------------Jeg hoppet på Juni-----------Jeg luktet på Juli------------Jeg danset Macarena med August--------Jeg hadde lunsj med September----Jeg danset med Oktober-------Jeg sang for November-----Jeg skrek til Desember-----Jeg kjørte over Velg den dato du er født: 1-------et fuglebad 2-------et monster 3-------en telefon 4-------en gaffel 5-------en snømann 6-------en gangster 7-------min mobiltelefon 8-------min hund 9-------min beste venns kjæreste 10-------min nabo 11-------min naturfaglærer 12-------en banan 13-------en brannmann 14-------et utstoppet dyr 15-------en geit 16-------en sylteagurk 17-------din mamma 18-------en skje 19------- en smurf 20-------en langball-kølle 21-------en ninja 22-------Chuck Norris 23-------en nuddel 24-------et ekorn 25-------en fotballspiller 26-------min søster 27-------min bror 28-------en iPod 29-------en surfer 30-------en hjemløs fyr 31-------en lama Velg siste tallet i årstallet du er født: 1--------- i bilen min 2 --------- på bilen din 3 --------- i et hull 4 --------- under sengen din 5 --------- kjørende på en motorsykkell 6 --------- skliende nedover en bakke 7 --------- i en heis 8---------- på middagsbordet 9 -------- i bankkøen 0 -------- på badet ditt Velg fargen på overdelen du har på deg: Hvit---------fordi jeg er så KUL! Svart---------fordi det er sånt jeg gjør. Rosa-----------fordi jeg ikke er gal Rød-----------fordi noen stemmer sa jeg skulle gjøre det. Blå-----------fordi jeg er sexy og gjør hva jeg vil Grønn---------fordi jeg tror jeg har behov for profesjonell hjelp Lilla---------fordi jeg er FANTASTISK! Grå----------fordi Big Bird sa at jeg skulle gjøre det, og han er min leder. Gul---------fordi jeg ble tilbudt en million for å gjøre det.. Orange--------fordi min familie allikevel tror jeg er helt korka. Brun---------fordi JEG KAN. Annen----------fordi jeg er en ninja! Ingen----------fordi jeg savner selvkontroll! Skriv nå en mening som danner din nye status og send denne videre til dine kvinnelige venner snarest ! - om du vil :-) Jeg haaaaater sånne ting, og syntes ikke det er hysterisk kult. Så la dette være en melding til alle mine FB kontakter, jeg kommer ikke til å verken gjøre det, sende det videre til mine kvinnelige kontakter eller holde det "hemmelig" overfor mannfolk. Det er bare TEIT!
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 http://forum.babyverden.no/printable.aspx?m=17400440 Ja det var jo spennende... Teit... :rødme:
Pomeline Skrevet 18. januar 2010 #10 Skrevet 18. januar 2010 Har alltid lurt på hva alt dette betyr, og nå fikk jeg endelig svar! Tanks!
Gjest navnelapp Skrevet 18. januar 2010 #11 Skrevet 18. januar 2010 Akkurat, der falt alt på plass...
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #12 Skrevet 18. januar 2010 Hva er det som er så morsomt med det der, egentlig? Idiotisk.
Kosteskaft Skrevet 19. januar 2010 #13 Skrevet 19. januar 2010 Ah, der fikk jeg også forklaring. Jaja.
Zzyzx Skrevet 19. januar 2010 #14 Skrevet 19. januar 2010 Sånn idioti er grunnen til at jeg en eller annen gang kommer til å slutte å bruke FB. Blæh.
Kosemose Skrevet 19. januar 2010 #15 Skrevet 19. januar 2010 Fikk melding om dette på Fb jeg og, men orket ikke forholde meg til det. Syns det er så dumt med sånne interne greier der det virker som om hele poenget er at noen uinvidde individer skal lure seg grønne på hva som skjer. Har ikke sansen.
Suzy Skrevet 19. januar 2010 #16 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har ikke hengt meg på den derre BH-fargen heller jeg da... Jeg er innvidd, men vrang
Xtra_lilje Skrevet 22. januar 2010 #17 Skrevet 22. januar 2010 Da jeg så disse statusene trodde jeg det var virus.. gidder forøvig ikke hoppe på alle disse FB trendene.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #18 Skrevet 22. januar 2010 Komplett idiotisk. Men det er jo en fin måte å finne ut hvilke av vennene dine som er tanketomme etterdiltere uten noe eget å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå