Gå til innhold

ta opp kontakten med en tidligere flørt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lilje_*
Skrevet

Skal man alltid holde seg unna en person med kjæreste?

Jeg holdt litt på med en fyr for et par år siden. Vi likte hverandre godt, men jeg fikk panikk og brøt all kontakt. Jeg så han her om dagen, og merket at jeg ikke er over han enda. Jeg vet at han har kjæreste. Er det lov å ta kontakt, eller skal jeg holde meg helt unna han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uh, hold deg unna? Du hadde sjansen din, du blåste ham av og brøt kontakten, han har kommet seg videre. Du har ikke "rett" til å skulle kontakte ham om du ikke "er over han enda". Det er din feil at han har en kjæreste som ikke er deg, da kan du i hvert fall være uselvisk nok til å unne ham lykken han åpenbart får med kjæresten sin. En som ikke vegrer seg for forhold.

Gjest Gjest_lilja_*
Skrevet

Ja du har helt rett. Uff. Min egen feil :(

Skrevet
Uh, hold deg unna? Du hadde sjansen din, du blåste ham av og brøt kontakten, han har kommet seg videre. Du har ikke "rett" til å skulle kontakte ham om du ikke "er over han enda". Det er din feil at han har en kjæreste som ikke er deg, da kan du i hvert fall være uselvisk nok til å unne ham lykken han åpenbart får med kjæresten sin. En som ikke vegrer seg for forhold.

AMEN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...