Henkie Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Sønnen vår er 14 og har endel kviser og hudormer i ansiktet. Har noen tips til krem el.l som fungerer bra? Reseptfritt og helst på apoteket.
toth Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Sønnen vår er 14 og har endel kviser og hudormer i ansiktet. Har noen tips til krem el.l som fungerer bra? Reseptfritt og helst på apoteket. Basiron, bare å gå på apoteket og spørre. Finnes bare ett merke og noen forskjellige kremer innen det!
gohege Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 du kan bruke produkter fra clerasil, eller garnier spot remover. jeg bruker de og de hjelper veldig:)
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 At noen anbefaler slikt til en ung gutt (eller noen i det hele tatt). Jeg anbefaler http://www.prettyskin4less.com/MD-Formulat...A-p4831359.html. Samt så kan han med fordel bruke rens og krem på huden hver dag, selvom mange gutter tror slikt er bare for jenter. Til gjengjeld har MD formulations veldig nøytral innpakning.
Frua Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 (endret) Enig med hun over! MD er bra for uren hud! Ha en rensegele stående i dusjen sånn at han husker på den. Endret 18. januar 2010 av Frua
Mohini Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Helt enig med de to overnevnte, MD er fantastisk! Hvis man skal ha bra produkter som funker over lang tid og ikke bare en kort stund, så må man investere litt i det.
Lykkelitenen Skrevet 18. januar 2010 #7 Skrevet 18. januar 2010 Signerer de tre over, og jeg er en voksen jente med kviseproblemer og ekstrem akne prone hud, som får utbrudd bare jeg ser billige produkter... Har prøvd det meste, og de billige produktene har en tendens til å gi gode resultater de første ukene, men etter 2 mnd er huden totalt ødelagt. Tørr, sår og kvisene kommer tilbake, MYE kraftigere! Har brukt både clerasil, garnier, nivea og loreal... Og i lengden, så vil disse produktene slite ut huden og gjøre den mer motakelig for senere problemer, selv om de kan fungere fint i ungdomsårene på noen, og det er ikke verdt det! MD er en god serie, mange liker også dermalogica (den har jeg dog ikke prøvd selv). Jeg har brukt decleor, og er veldig fornøyd der. Huden min har blitt mye bedre, renere og mykere, men desverre så har denne serien hjulpet mer på blankhet enn på kvisene, så nå er denne under utbyttning med diverse MD produkter... Vil anbefale å begynne med et fuktighetsgivende produkt og så et serum til uren hud (f.eks decleor hydrafloral emulsion kombinert med MD formulations sin continuous renewal serum), og så legge pengene i renseproduktet.... Disse produktene koster mye i butikk, men fås billig på internett. Ja,det går litt penger, men tro meg, din sønn og hans hud kommer til å takke deg når det hele går over og hunden hans ser bra ut når han er voksen
pittie Skrevet 18. januar 2010 #8 Skrevet 18. januar 2010 Jeg tror en gutt ville vært meget skeptisk til å smøre på seg Decleor produkter.
Frua Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Jeg tror en gutt ville vært meget skeptisk til å smøre på seg Decleor produkter. Enig! Dermalogica og MD føles nok mer maskuline av utseende og lukt.
Henkie Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2010 At noen anbefaler slikt til en ung gutt (eller noen i det hele tatt). Jeg anbefaler http://www.prettyskin4less.com/MD-Formulat...A-p4831359.html. Samt så kan han med fordel bruke rens og krem på huden hver dag, selvom mange gutter tror slikt er bare for jenter. Til gjengjeld har MD formulations veldig nøytral innpakning. Takk for svar. Hvor får jeg dette i norge? Er det dyrt? Hvordan brukes det?
Lykkelitenen Skrevet 18. januar 2010 #11 Skrevet 18. januar 2010 (endret) fås hos hudpleiere i norge, men da koster det mye... Ikke sikker på prisen på dette produktet, men vil tro rundt 500... Så man tjener mye på å kjøpe dette merket på nett... Jeg ville dog ikke begynt med en maske, men med et serum. Maske er en av de tingene man kan utsette om man har noen gode grunnprodukter, som serum, fuktighetskrem og rens. Så kan man heller spe på med skrubb (trenger ikke nødvendigvis være dyr, man får brukbare skrubber til en ok penge, de må bare ikke være for grov) og etter hvert maske...(og hvor mange menn bruker masker? Det er i allefall en av de tingene mine decleorbrukende gutter ikke tar på seg ) Ellers bruker både min kjøreste og lillebro decleor Fås til menn også, samt i de mindre skrikende tubene Endret 18. januar 2010 av Lykkelitenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå