Gjest Gjest_stine_* Skrevet 18. januar 2010 #1 Skrevet 18. januar 2010 Når jeg tar den på så syns jeg at det er så mye glitter i den,skal den være slik?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Du har ikke super orgasm da? Den skal ha større glitter enn orgasm.
Glynis Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Det er ingenting glitter i min. Litt skimmer kanskje, men den synes ikke så godt på meg at jeg merker det. Den er i hvert fall passende til hverdagsbruk.
Gjest Gjest_stine_* Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 Jeg kjøpte den på ebay og det står på blushen at det er nars orgasm men når jeg tar den på så har den ikje så mye farge,bare masse shimmer og glitter..kan det kansje være fake eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #5 Skrevet 18. januar 2010 Har du link til auksjonen? Selve annonse/produktsiden liksom. :gjeiper:
Gjest Gjest_camilla_* Skrevet 18. januar 2010 #6 Skrevet 18. januar 2010 Jeg har også den, men synes kun den har litt diskret shimmer .
Gjest Gjest_Tanja_* Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har den samme, ekte, synes også det er for mye glitter i den. Bruker den ikke. Vil heller prøve amour i samme merket.
Gjest Emie Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Har veldig lyst til å prøve denne, men hvis det er mye glitter så er det kanskje ikke så fint til hverdagsbruk? Hvordan er fargen egentlig, sterk eller svak rosa? Noen som har kjøpt denne, og kanskje ønsker å kvitte seg med den (kjøper gjerne hvis den ikke er mye brukt).
Lykkelitenen Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 søk på Nars Orgasm Swatches, så får du bilder av denne på...
Gjest dalieo Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 Synes ikke det er mye glitter i denne, den passer perfekt til hverdagsbruk. Svakt skimmer bare.
Honesty Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 Har veldig lyst til å prøve denne, men hvis det er mye glitter så er det kanskje ikke så fint til hverdagsbruk? Hvordan er fargen egentlig, sterk eller svak rosa? Noen som har kjøpt denne, og kanskje ønsker å kvitte seg med den (kjøper gjerne hvis den ikke er mye brukt). Orgasm er ikke rosa, men mer lys fersken med skimmer. Jeg har selv Super Orgasm, og den er mer rosa, men har store glitterpartikler man må slå av børsten før påføring, og det er irriterende. Bobbi Brown Coral har samme farge, gullskimmer, men ikke glitter, så jeg velger heller den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå