Gå til innhold

Nars orgasm blush

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_stine_*
Skrevet

Når jeg tar den på så syns jeg at det er så mye glitter i den,skal den være slik?

Skrevet

Du har ikke super orgasm da? Den skal ha større glitter enn orgasm.

Skrevet

Det er ingenting glitter i min. Litt skimmer kanskje, men den synes ikke så godt på meg at jeg merker det. Den er i hvert fall passende til hverdagsbruk.

Gjest Gjest_stine_*
Skrevet

Jeg kjøpte den på ebay og det står på blushen at det er nars orgasm

men når jeg tar den på så har den ikje så mye farge,bare masse shimmer og glitter..kan det kansje være fake eller noe?

Skrevet

Har du link til auksjonen? Selve annonse/produktsiden liksom. :gjeiper:

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

Jeg har også den, men synes kun den har litt diskret shimmer .

Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Jeg har den samme, ekte, synes også det er for mye glitter i den. Bruker den ikke. Vil heller prøve amour i samme merket.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har veldig lyst til å prøve denne, men hvis det er mye glitter så er det kanskje ikke så fint til hverdagsbruk?

Hvordan er fargen egentlig, sterk eller svak rosa?

Noen som har kjøpt denne, og kanskje ønsker å kvitte seg med den (kjøper gjerne hvis den ikke er mye brukt).

Skrevet

søk på Nars Orgasm Swatches, så får du bilder av denne på...

Skrevet

Synes ikke det er mye glitter i denne, den passer perfekt til hverdagsbruk. Svakt skimmer bare.

Skrevet
Har veldig lyst til å prøve denne, men hvis det er mye glitter så er det kanskje ikke så fint til hverdagsbruk?

Hvordan er fargen egentlig, sterk eller svak rosa?

Noen som har kjøpt denne, og kanskje ønsker å kvitte seg med den (kjøper gjerne hvis den ikke er mye brukt).

Orgasm er ikke rosa, men mer lys fersken med skimmer.

Jeg har selv Super Orgasm, og den er mer rosa, men har store glitterpartikler man må slå av børsten før påføring, og det er irriterende. Bobbi Brown Coral har samme farge, gullskimmer, men ikke glitter, så jeg velger heller den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...