Gå til innhold

Kjøpt masse produkter på Cheapsmells og Feelunique

Anbefalte innlegg

Gjest Shopaholic....
Skrevet

Har tatt en skikkelig shoppingrunde på Cheapsmells og Feelunique nå nettopp og kjøpt masse deilige Decleor-produkter. Har handlet litt på Feelunique før, og da tok det skrekkelig lang tid å få produktene, men jeg lurer på om noen har handlet der nylig og har noen erfaringer på nåværende leveringstid? (Tror aldri på det nettsidene selv sier...)

Ellers, har handlet på Cheapsmells for første gang. Noen som har erfaringer med hvor lenge jeg bør belage meg på å vente på pakken min?

Gleder meg! :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca to uker pleier det å ta for meg, hvis det er under tollgrensa. Men har opplevd både litt raskere og en del lenger. Blir det stoppa i tollen kan det ta laaaang tid :)

Skrevet

Jeg har alltid fått varer fra Feelunique relativt raskt, under to uker i hvert fall. Cheapsmells har jeg bare bestilt fra én gang, det var før jul og har ennå ikke kommet.

Skrevet

Har bestilt MYE fra Feelunique, og har vel kun nå i forbindelse med jul/dårlig vær i UK (les: 5 cm snø) måttet vente mer enn 2 uker.

Gjest Gjest_Trond_*
Skrevet
Har tatt en skikkelig shoppingrunde på Cheapsmells og Feelunique nå nettopp og kjøpt masse deilige Decleor-produkter. Har handlet litt på Feelunique før, og da tok det skrekkelig lang tid å få produktene, men jeg lurer på om noen har handlet der nylig og har noen erfaringer på nåværende leveringstid? (Tror aldri på det nettsidene selv sier...)

Ellers, har handlet på Cheapsmells for første gang. Noen som har erfaringer med hvor lenge jeg bør belage meg på å vente på pakken min?

Gleder meg! :rødme:

Gjest Gjest_Trond_*
Skrevet

Bestilte en shampoflaske i romjulen hos Feelunique. Den ble sendt 4. januar 2010, og per dags dato har jeg ennå ikke fått flasken!

Skrevet

Jeg bestilte for over 14 dager siden og venter... utålmodig.

Skrevet

Sitter og venter selv. 10 dager og teller ennå. Fikk imidlertid en annen pakke fra et annet firma som ble bestilt samme dag som attpåtil hadde blitt åpnet av tollen, idag (fra samme land). Fydda, Feelunique er trege.

Skrevet

Bestilte 8 januar, langt under 200 kr grensen. På fredag er det tre uker siden jeg bestilte. Utålmodig her.

Skrevet
Bestilte 8 januar, langt under 200 kr grensen. På fredag er det tre uker siden jeg bestilte. Utålmodig her.

Samme her! Bestilte også 8 januar for ca 300,- Venter og venter... godt å høre at det ikke bare er mine varer som tar tid. Jeg trodde at det kanskje var noe gale :klemmer:

Skrevet
Samme her! Bestilte også 8 januar for ca 300,- Venter og venter... godt å høre at det ikke bare er mine varer som tar tid. Jeg trodde at det kanskje var noe gale :klemmer:

Over 300 kr= stoppet i tollen. Posten i Norge er en vernet bedrift :filer:

Skrevet

Pleier Cheapsmells å sende mail om når pakkene sendes? Her har de nemlig trukket pengene den 17, men har ikke fått noen melding om at varen er sendt, noe de fleste andre netttbutikkene jeg handler hos pleier å gjøre :S

Ellers må det sies at jeg nå venter fra både Lush, cheapsmells, lookfantastic og feelunique, og de tidligste pakkene er bestilt 10. Så her er det noe som hefter posten :S

Skrevet
Pleier Cheapsmells å sende mail om når pakkene sendes? Her har de nemlig trukket pengene den 17, men har ikke fått noen melding om at varen er sendt, noe de fleste andre netttbutikkene jeg handler hos pleier å gjøre :S

Ellers må det sies at jeg nå venter fra både Lush, cheapsmells, lookfantastic og feelunique, og de tidligste pakkene er bestilt 10. Så her er det noe som hefter posten :S

Takk for tilbakemeldinger! Så må nok belage meg på å vente lenge ja. "Standard leveringstid til Norge er 5-7 dager", du liksom! :kjefte:

Jeg opplevde akkurat det samme som deg hos Cheapsmells, Lykkelitenen! Det sto rett etter at jeg hadde trykket bestill/betal/legg til ordre: Du vil motta en mail med bekreftelse, eller noe sånn, men jeg fikk aldri den mailen, og pengene ble trukket. MEN; dersom du går inn på My Account så kan du se ordrestatus, og på min står det dispatched nå. Rett etter at jeg hadde bestilt sto det prosessing... Litt uprofessjonelt kanskje. Det var første gang jeg bestilte fra den siden og min første (paranoide) tanke var: Uæh, svindel!!

Benytter samme tråd til et spørsmål til jeg: Bestilte noen ID bare minerals-produkter fra prettyskin4less i går, har dere noen erfaringer med dem? Siden virket veldig okei, men fikk bekreftelsesmail fra en hotmail-adresse (noe ala [email protected]), og da ble jeg litt skeptisk... Kanskje bare meg som er ekstra paranoid når jeg sender pengene mine ut i det store intet, og ikke får "resultatet" på flere uker... :fnise:

Skrevet

skreiv feil, mente lookfantastic :) Sender de beskjed når de sender varen= For jeg har fått ordrebekreftelsen, men ikke den meldingen om det det er sendt :S Det jeg mente :)

Skrevet

I dag fikk jeg vare fra Feelunique bestilt 12. jan. Venter imidlertid enda på to pakker bestilt 26. des. og 31. des.

I går fikk jeg de siste varene jeg ventet på fra Cheapsmells. De var bestilt 23. des.

---------

Jeg har bestilt mye fra Feelunqiue, Cheapsmells og Prettyskin4less og min erfaring er leveringstider på 2-4 uker.

Det er ikke nettbutikkene som er sene (for de sender ut varene stort sett med en gang), men postgangen.

Jeg opplever Prettyskin4less som en seriøs nettbutikk (med PayPal betalingsmåte som er en forsikring, hvis det skulle vise seg å bli problemer). De selger også på eBay, og derav Skinlady2.

Jeg har veldig god erfaring med disse nettbutikkene.

Skrevet

Jeg fikk pakke fra Cheapsmells i dag, ti dager siden jeg bestilte...så det er ikke så ille. Men pakken var åpnet når jeg fikk den, en blærekonvolutt med en mascara. Bare flaks at mascaraen blei med i konvolutten. Har noen andre fått en åpnet pakke?

Skrevet
skreiv feil, mente lookfantastic :) Sender de beskjed når de sender varen= For jeg har fått ordrebekreftelsen, men ikke den meldingen om det det er sendt :S Det jeg mente :)

Tror LF har sluttet å sende ut meldinger når de sender varen, husker jeg fikk det før, men har ikke fått det de 2 siste gangene. Varen har dukket opp for det om! :)

Nå har det skjedd 2 ganger det har gått 4 uker, når det var gått så lang tid har jeg sendt de en melding. Begge gangene har de sendt ny vare samme dag. Dette var hos LF og Cheapsmells. Første gang trodde jeg virkelig varen hadde blitt borte, men til slutt dukket begge opp ganske så tett. Når det skjedde andre gang, ble jeg usikker om jeg skulle sende melding eller ikke. Så gjorde jeg det, dagen etter dukket varen opp! :sjenert: Men da hadde de allerede sendt den andre..., så nå dukker vel den opp snart da...! Føler meg litt slem, men det er den hersens posten sin feil! :kjefte: For begge de var uner 200,- og da vet jeg jo at de ikke blir stoppet i tollen.

Skrevet

Alt går jo gjennom tollen først. 200,- pakker får bare ikke ekstra utgifter.

Når jeg ser på trackingen fra en pakke jeg bestile fra USA, så er det faktisk det postvesenet som er seige, og overfarten. Posten Norge fikk det motatt i Oslo og sendt flere hundre mil oppover på ett døgn. En gave til ca 600,- verdi.

Skrevet
Jeg fikk pakke fra Cheapsmells i dag, ti dager siden jeg bestilte...så det er ikke så ille. Men pakken var åpnet når jeg fikk den, en blærekonvolutt med en mascara. Bare flaks at mascaraen blei med i konvolutten. Har noen andre fått en åpnet pakke?

Tollen tar noen ganger stikkprøver, da åpner de pakker for å se at det faktisk er lagt i det som det står på pakken. Opplevd at de har gjort det samme med pakker fra Lush. MEN, vanligvis teiper de dem godt igjen, jeg har bare merket det fordi jeg så at det var teipet over emd en annen teip.

Ellers kan den jo ha blitt slitt opp av alt det går igjennom på posten eller under frakten. Om konvolutten er tynn, så hender det også :)

Er det noen som vet hvor man kan se ordreinfoen fra lookfantastic? Får bare opp mulihgeten til å se ofte spm...

Skrevet
Tollen tar noen ganger stikkprøver, da åpner de pakker for å se at det faktisk er lagt i det som det står på pakken. Opplevd at de har gjort det samme med pakker fra Lush. MEN, vanligvis teiper de dem godt igjen, jeg har bare merket det fordi jeg så at det var teipet over emd en annen teip.

Ellers kan den jo ha blitt slitt opp av alt det går igjennom på posten eller under frakten. Om konvolutten er tynn, så hender det også :)

Er det noen som vet hvor man kan se ordreinfoen fra lookfantastic? Får bare opp mulihgeten til å se ofte spm...

Order History? Det ligger isåfall under My account.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...